[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:38

Josien_ schreef:
Leverage schreef:
Er zijn veel parkeergarages, dus keus genoeg :D Tegenover de Effenaar is ook nog een plein en daar kan je gratis parkeren.

Volgens mij niet hoor?
Anders zijn wij altijd heel dom geweest :D

Altijd als ik met de auto ga (ik kom van de Boschdijk dan, dus moet onder het spoor door om bij de stad te komen) dan zie ik echt 4 á 5 parkeergarages aangegeven staan :P En even later staat de Mathildelaan er ook bij, dus dan kom je uit op 5 of 6. En je kan bij de kleine Berg ook nog parkeren, dus parkeerruimte genoeg :P

Mathildelaan is inderdaad duur, maar bijna nooit vol :) (Of je moest er tijdens GLOW gestaan hebben :'))

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:58

Leverage schreef:
Altijd als ik met de auto ga (ik kom van de Boschdijk dan, dus moet onder het spoor door om bij de stad te komen) dan zie ik echt 4 á 5 parkeergarages aangegeven staan :P En even later staat de Mathildelaan er ook bij, dus dan kom je uit op 5 of 6. En je kan bij de kleine Berg ook nog parkeren, dus parkeerruimte genoeg :P

Mathildelaan is inderdaad duur, maar bijna nooit vol :) (Of je moest er tijdens GLOW gestaan hebben :'))

Ik doelde meer op het gratis parkeren haha! Dat er veel parkeergarages zijn weet ik :D

Leverage

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:01

Oh zo! Dat kan voor zover ik weet alleen bij de Effenaar daar tegen over.. Of iemand moet nog een geheime parkeerplaats weten die nog niet ontdekt is door iedereen :P

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:13

Bij de Effenaar is het niet gratis parkeren hoor. :n Enige optie om gratis te parkeren in het centrum is als je de auto de wijk in zet, maar dan ben je wel even zoet met het centrum in wandelen.

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:15

Zo eindelijk geregeld, ga zaterdag naar Essen en als Keulen misschien 7 december al open is daar ook naar toe, want ben er dan toch al :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:18

Oh grapje, het is na 5 uur gratis parkeren daar :P Dacht heel de dag.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:25

Ik ben vandaag geweest in Zaandam, we waren redelijk vroeg -10 uur, en het was (gelukkig) niet druk. Heb een pyamabroek, 2x twee paar sokken, een blousje en een pyama uit één stuk gekocht voor een vriendin -die was E14,-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:02

Wij zetten hem altijd bij het Phillips stadion de wijk in zeg maar... Gratis maar wel stukje lopen, tis maar wat je wil :)

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:32

Ik was vandaag (alweer) in de primark in Zoetermeer. Het was verbazingwekkend rustig. De caissières stonden te wachten op mij zodat ze wat konden doen ipv dat ik in een lange rij stond..

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:33

Toen ik bij de Primark in Eindhoven had afgerekend en wegliep stonden er ook minimaal 5 cassières niks te doen :')

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:19

Ik had geparkeert vlakbij de Media Markt, parkeergarage 't Eindje. Is alleen begane grond.
Dagkaart is €6,70. Dus valt heel erg mee.

Volgens mijn tante kan je ook bij de Vestdijk/Trambaan parkeren. Is achter de Heuvelgalerie. Dan steek je dan heuvelgalerie door en dan zit je ook bij de Primark.

Ik parkeerde eerst in de woonwijk bij de Fontys/de Bunker daarzo. (In het gratis gedeelte)
Maar kon geen lege plek vinden dit keer.

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:31

Vlakbij de effenaar kun je inderdaad ook gratis parkeren, maar volgens mij is dat alleen aan t eind van de middag. Ik vind bijna alle parkeergarages erg duur. Die heuvelgalerie parkeergarage is zelfs enorm duur! Maar wel dichtbij, dus het is even afwegen. Ik bedoelde inderdaad de bunder/fontys wijk. Het nadeel daarvan is dat wanneer je overdag gaat deze vol staat met auto's van studenten omdat je bij de TU moet betalen voor parkeren waardoor iedereen zijn auto's neerzet op de parkeerplaats van de Fontys. Hierdoor is er een enorm tekort aan parkeerplekken (ik hoef na 10 uur niet meer te proberen met de auto naar school te gaan, kan hem nergens kwijt). Die tip geldt dus vooral voor wanneer je 's avonds (eind van de middag of koopavond ) of in het weekend gaat. Zou het morgenavond op koopavond druk worden in Eindhoven??

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:49

Ik ga morgen alleen naar een primark, heb Ov. En de hele dag de tijd dus afstand maakt niet uit. Welke primark raden jullie aan? Rotterdam vond ik echt een troep, Duitsland wordt hem niet omdat ik niet zover wil rijden met de auto in m'n eentje!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:53

Eindhoven is in ieder geval heel makkelijk met het OV, is tegenover het station. De andere Primarks ben ik nog niet geweest, dus daar kan ik niks over zeggen

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:54

Primark Almere zit ook naast het station!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:38

Met OV naar primark? Ik zou een hele wagon nodig hebben voor mijn aankopen :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:40

antje_vip schreef:

Als je eigenlijk zou moeten sparen of je kast eigenlijk al uitpuilt is het best verstandig om je aankopen te beperken tot wat je kan tillen dat is het voordeel van met het OV gaan :')

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:42

antje_vip schreef:

Ik kom vaak niet met meer thuis dan wat sjaals, kettingen en shirtjes. Broeken, ondergoed, onesies en ander schoeisel dan slippers/hakken kan ik helaas niet mee slagen bij de primark! :')

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 18:05

Hoi hoi ik kom even uit de mee-lees-modus. Ik ga volgende week met een vriendin naar Almere, weet iemand of ze fijne/mooie winter jassen hebben bij de primark? Heb de mijne van de week gesloopt :=

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 18:11

Gister bij de Primark (Zaandam) hadden ze echt opvallend veel winterjassen: ik heb een hele leuke gepast maar die jeukte heel erg :+. winterjassen genoeg als je het mij vraagt!

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 19:28

Ik ga morgen naar Eindhoven! Zag bij een blogger een honden pakje. Hihi

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 19:40

Net weer even naar de Primark in Eindhoven geweest :o dranghekken zijn ondertussen weg maar het is nog steeds wel prima te doen (ik was er rond half 3). In de winkel was het wel druk, bij de kassa viel het wel mee. Paskamers was ook druk maar daar ben ik niet geweest. Dit keer van die ballerina-achtige kattenslofjes (€4), een sjaal (€2,90) en een pinguïn muts (€4) meegenomen. Gisteren een pinguïn onesie (€14), een fleece-achtige pyjama met pinguïns erop (€8), een shirtje (€4), handenwarmertje (€1,50) en touchscreenhandschoenen (€2) gekocht trouwens.

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 19:49

Ik ben vandaag ook even snel binnen gelopen bij de Primark in Eindhoven, kwam er toch langs :x
Was rond half 12 en ik vond het behoorlijk druk, zowel in de winkel zelf als bij de paskamers. Bij de kassa's viel het wel mee!
Zag er veel leuke dingen hangen (aardbeien onesie, foute kersttruien :p) maar niks gekocht omdat ik morgen naar Almere ga! Haha!

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:16

2 dagen achter elkaar naar de primark Nienke? Hahahah en volgen smij houd je van pinguins xD

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:48

Klopt :o ja ik had spijt dat ik de muts niet mee had genomen, en aangezien ik er toch bijna iedere dag langskom, en eerder naar huis kon op school, nog maar even langs gegaan