Josien_ schreef:Leverage schreef:Er zijn veel parkeergarages, dus keus genoegTegenover de Effenaar is ook nog een plein en daar kan je gratis parkeren.
Volgens mij niet hoor?
Anders zijn wij altijd heel dom geweest
Altijd als ik met de auto ga (ik kom van de Boschdijk dan, dus moet onder het spoor door om bij de stad te komen) dan zie ik echt 4 á 5 parkeergarages aangegeven staan
En even later staat de Mathildelaan er ook bij, dus dan kom je uit op 5 of 6. En je kan bij de kleine Berg ook nog parkeren, dus parkeerruimte genoeg 
Mathildelaan is inderdaad duur, maar bijna nooit vol
(Of je moest er tijdens GLOW gestaan hebben
)
Tegenover de Effenaar is ook nog een plein en daar kan je gratis parkeren.
Enige optie om gratis te parkeren in het centrum is als je de auto de wijk in zet, maar dan ben je wel even zoet met het centrum in wandelen. 
. winterjassen genoeg als je het mij vraagt!
dranghekken zijn ondertussen weg maar het is nog steeds wel prima te doen (ik was er rond half 3). In de winkel was het wel druk, bij de kassa viel het wel mee. Paskamers was ook druk maar daar ben ik niet geweest. Dit keer van die ballerina-achtige kattenslofjes (€4), een sjaal (€2,90) en een pinguïn muts (€4) meegenomen. Gisteren een pinguïn onesie (€14), een fleece-achtige pyjama met pinguïns erop (€8), een shirtje (€4), handenwarmertje (€1,50) en touchscreenhandschoenen (€2) gekocht trouwens.