@ Laura24; Er wordt vantevoren gevraagd of je mee wilt werken aan een interview, dat zijn ze verplicht
iedereen die meewerkt moet ook papieren ondertekenen enzovoorts.
Heb opzich een heerlijk weekend gehad
Met Perdy ging het goed en het is iedere keer weer meer dan fijn om lekker met haar te kunnen kroelen. Ik had een nieuwe winterdeken voor haar gekocht die gelukkig paste en prachtig stond
Foto's houden jullie van me tegoed, ik was mijn camera helaas vergeten! 
Het was dit weekend weer voor het eerst dat ik bij mijn vader was en tegelijkertijd mijn stiefzusjes ook, eindelijk weer een keer, ook hen had ik enorm gemist
zaterdag aten we daarom lekker gezellig pannekoeken en na het eten kwamen opa en oma (die ik al die weken niet gezien had) een bakkie koffie doen. Gezellig samen de sing-off van So you wanna be a popstar gekeken. Toen ik daarna wilde gaan slapen (opa en oma waren net weg) gebeurde er echter iets minder leuks.. oma kwam vanaf de weg teruggerend met de mededeling dat mijn vader misschien maar even mee moest komen.. toen wist ik eigenlijk al voldoende. Helaas is gisteravond mijn lieve poes Chanel overreden. Of degene die haar heeft overreden het door heeft gehad weten we niet, aan de sporen die er te zien waren wel, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit. Er is in ieder geval niet moeite genomen om aan te bellen bij het huis waar ze voor lag (onze buren).. Lieve Chanel, rust zacht.

† 13-10-2007
Liefs,
Yellowfish