Berdien schreef:Heerlijk die sneeuw! Goede auto met goede banden en ik kom overal![]()
Enige nadeel is dat diezelfde auto wit is en dat is met sneeuw/pekel héél akelig![]()
Waarom?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Whahah daar ook beeldmateriaal van![]()
--
Van mijn moeder mag ik geen melding doen van drugsoverlast omdat ze bang is dat mij dan wat overkomt. Ze denkt nu dat ik het verzin omdat ik teveel thuis zit....
Tja aan beide zit risico. Aan brand en ontploffing net zo goed.
Voor telen heb ik geen bewijs maar dealen valt wel op. Ik kan ook nog een brief maken dat er sprake is van veel mensen die hier achter op prive terrein parkeren en kort verblijven. Dan is het aan de woningbouw om het uit te zoeken.
Snoraly schreef:Ik kreeg net een gigantisch harde klap van mijn kat op mijn hoofd omdat ik me helemaal kapot aan het lachen was
Bellatrix schreef:Nou in mijn buurt sowieso niet maar ik hoop op de hoofdwegen wel...
Ik hoef niet over de snelweg, ik heb 60 en 80 wegen.
prompter schreef:Ik moet ook om 06:30 uur naar mijn werk. Is in voorgaande sneeuwjaren ook altijd gelukt, dus zal dit jaar ook wel weer.
Little_Gift schreef:Zebrastreep schreef:Whahah daar ook beeldmateriaal van![]()
--
Van mijn moeder mag ik geen melding doen van drugsoverlast omdat ze bang is dat mij dan wat overkomt. Ze denkt nu dat ik het verzin omdat ik teveel thuis zit....
Tja aan beide zit risico. Aan brand en ontploffing net zo goed.
Voor telen heb ik geen bewijs maar dealen valt wel op. Ik kan ook nog een brief maken dat er sprake is van veel mensen die hier achter op prive terrein parkeren en kort verblijven. Dan is het aan de woningbouw om het uit te zoeken.
Ben je zeker dat je je niet gewoon teveel fixeert? Vooral die laatste alinea over mensen op privé parkeerterrein op een lijst opschrijven etc... Dat lijkt me nogal obsessief gedrag en ook in strijd met die mensen hun privacy...
Kan dit gerelateerd zijn aan je andere problematiek? Nu het medische weerlegd is, je je teveel gaat focussen nu hierop?
MarlindeRooz schreef:Morgen moet ik werken. Eerste werkdag met de nieuwe eigenaren dus ik wil graag gaan. Maar ik ga absoluut niet m’n leven wagen. Vertrouw mezelf wel maar anderen op de weg niet.
lol. Little_Gift schreef:Snoraly schreef:Ik kreeg net een gigantisch harde klap van mijn kat op mijn hoofd omdat ik me helemaal kapot aan het lachen was
Dit had ik willen zien
Bellatrix schreef:Nou in mijn buurt sowieso niet maar ik hoop op de hoofdwegen wel...
Ik hoef niet over de snelweg, ik heb 60 en 80 wegen.
Snelwegen zijn juist veel veiliger met sneeuw en vorst. Daar is er zoveel passage dat aanvriezen zelden voorkomt.prompter schreef:Ik moet ook om 06:30 uur naar mijn werk. Is in voorgaande sneeuwjaren ook altijd gelukt, dus zal dit jaar ook wel weer.
Dit inderdaad!
Bielsje schreef:Little_Gift schreef:
Snelwegen zijn juist veel veiliger met sneeuw en vorst. Daar is er zoveel passage dat aanvriezen zelden voorkomt.
Ondertussen zijn er vanavond alleen al 30 vrachtwagens geschaard op de A2![]()
Gister had ik ook hele ijsplaten onderweg op de snelweg, het vriest gewoon op...
Bielsje schreef:Little_Gift schreef:Snelwegen zijn juist veel veiliger met sneeuw en vorst. Daar is er zoveel passage dat aanvriezen zelden voorkomt.
Ondertussen zijn er vanavond alleen al 30 vrachtwagens geschaard op de A2![]()
Gister had ik ook hele ijsplaten onderweg op de snelweg, het vriest gewoon op...

Rest van de collega’s wel.