Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 19:02

Berdien schreef:
Heerlijk die sneeuw! Goede auto met goede banden en ik kom overal :D

Enige nadeel is dat diezelfde auto wit is en dat is met sneeuw/pekel héél akelig :') :')

Waarom?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 19:06

Zebrastreep schreef:
Whahah daar ook beeldmateriaal van :')

--

Van mijn moeder mag ik geen melding doen van drugsoverlast omdat ze bang is dat mij dan wat overkomt. Ze denkt nu dat ik het verzin omdat ik teveel thuis zit....

Tja aan beide zit risico. Aan brand en ontploffing net zo goed.

Voor telen heb ik geen bewijs maar dealen valt wel op. Ik kan ook nog een brief maken dat er sprake is van veel mensen die hier achter op prive terrein parkeren en kort verblijven. Dan is het aan de woningbouw om het uit te zoeken.

Ben je zeker dat je je niet gewoon teveel fixeert? Vooral die laatste alinea over mensen op privé parkeerterrein op een lijst opschrijven etc... Dat lijkt me nogal obsessief gedrag en ook in strijd met die mensen hun privacy...

Kan dit gerelateerd zijn aan je andere problematiek? Nu het medische weerlegd is, je je teveel gaat focussen nu hierop?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 19:07

Ik werd er vanmorgen na mijn nachtdienst wel gestoord van dat mensen zò panisch doen in een auto als er sneeuw ligt. Rijd gewoon normaal en ga geen 40! Rijden op een 80 weg.

Ik kijk nu al uit naar morgenochtend, dan zullen alle idioten wederom weer op de weg zitten terwijl ze niet durven te rijden.

Jongens, het is maar sneeuw. Geen eng, wit monster. :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 19:12

Snoraly schreef:
Ik kreeg net een gigantisch harde klap van mijn kat op mijn hoofd omdat ik me helemaal kapot aan het lachen was :')

Dit had ik willen zien _O-

Bellatrix schreef:
Nou in mijn buurt sowieso niet maar ik hoop op de hoofdwegen wel...
Ik hoef niet over de snelweg, ik heb 60 en 80 wegen.

Snelwegen zijn juist veel veiliger met sneeuw en vorst. Daar is er zoveel passage dat aanvriezen zelden voorkomt.

prompter schreef:
Ik moet ook om 06:30 uur naar mijn werk. Is in voorgaande sneeuwjaren ook altijd gelukt, dus zal dit jaar ook wel weer.

Dit inderdaad!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 19:30

Little_Gift schreef:
Zebrastreep schreef:
Whahah daar ook beeldmateriaal van :')

--

Van mijn moeder mag ik geen melding doen van drugsoverlast omdat ze bang is dat mij dan wat overkomt. Ze denkt nu dat ik het verzin omdat ik teveel thuis zit....

Tja aan beide zit risico. Aan brand en ontploffing net zo goed.

Voor telen heb ik geen bewijs maar dealen valt wel op. Ik kan ook nog een brief maken dat er sprake is van veel mensen die hier achter op prive terrein parkeren en kort verblijven. Dan is het aan de woningbouw om het uit te zoeken.

Ben je zeker dat je je niet gewoon teveel fixeert? Vooral die laatste alinea over mensen op privé parkeerterrein op een lijst opschrijven etc... Dat lijkt me nogal obsessief gedrag en ook in strijd met die mensen hun privacy...

Kan dit gerelateerd zijn aan je andere problematiek? Nu het medische weerlegd is, je je teveel gaat focussen nu hierop?

Nee hoor ik had al overlast hiervan voordat ik zie werd. Elke dag was en enorm harde muziek waardoor ik niet kon slapen en of normaal in mijn eigen huis kon zitten. Daar heb ik meer overlast van dan van de drugs. Maar de woningbouw wil dat je dat onderling oplost dus dat heb ik gedaan en is sindsdien verminderd. Maar ik moet hem hier wel regelmatig op wijzen / aan herrineren.

Maar ik heb nu inmiddels een andere buurman gesproken en die buurman ervaart in de nacht veel overlast van auto's die achter parkeren en met veel lawaai wegrijden en ook geschreeuw.

Buurman schuin boven mij ervaart ook overlast en vermoeden van.

In het begin moest ik ook wel wennen en voelde ik mij niet altijd veilig. Ik woon hier alleen en dan liepen er vreemde mannen zo je tuin in of zaten je in de gaten te houden vanuit de auto. Dat gaf absoluut geen prettig gevoel. Inmiddels parkeer ik daarom al ergens anders zodat ik mij niet erger als ik al thuis kwam dat er weer overlast was. Dat heeft al heel wat geholpen.

Kijk dat mensen gebruiken echt zelf weten, dat gebeurd nu eenmaal. Maar zorg dan dat anderen geen overlast van je ervaren.

Poltie is al eens ingevallen ver voordat ik hier kwam wonen. Woningbouw gaf eigenlijk ook al weg dat ze geen zicht hadden op wat voor mensen er nu wonen en wat hier plaatsvindt en ze daarom zijn begonnen met screenen. En ze hadden hoop dat ik dan wel zou zorgen dat er wat meer activiteiten plaats zouden vinden zodat er meer controle is op elkaar. Ik had mijzelf toen al achter de oren moeten krabben waarom ze daarop zo aan het hammeren waren.

Maar goed ik ga gewoon rustig verder kijken. Ik was ook niet van plan om hier mijn hele leven te blijven wonen. Uiteindelijk wil ik toch wel gaan kopen natuurlijk.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 19:49

MarlindeRooz schreef:
Morgen moet ik werken. Eerste werkdag met de nieuwe eigenaren dus ik wil graag gaan. Maar ik ga absoluut niet m’n leven wagen. Vertrouw mezelf wel maar anderen op de weg niet. :=

Dit is precies mijn reden om liever de weg niet op te gaan, vanmiddag kwam ik ook weer zo'n debiel tegen die mega hard reed op de klinkerweg hier, die lekker bevroren was. Hartstikke leuk hoor maar ik blijf graag heel.

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 20:02

Ik moet morgen boodschappen doen en ‘s avonds naar de fysio en stro halen. Hoop maar dat het niet te hard vriest en er voldoende gestrooid is. In Breda schijnt het echt een ramp te zijn momenteel.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 20:49

Verificatie code ontvangen van tiktok.

Maar ik heb helemaal geen tiktok?! :')

Er is vast nu ergens iemand met bijna hetzelfde nummer in paniek... :') lol.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 20:56

Ik heb het ook ontvangen. Lekker negeren.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:03

Little_Gift schreef:
Snoraly schreef:
Ik kreeg net een gigantisch harde klap van mijn kat op mijn hoofd omdat ik me helemaal kapot aan het lachen was :')

Dit had ik willen zien _O-

Bellatrix schreef:
Nou in mijn buurt sowieso niet maar ik hoop op de hoofdwegen wel...
Ik hoef niet over de snelweg, ik heb 60 en 80 wegen.

Snelwegen zijn juist veel veiliger met sneeuw en vorst. Daar is er zoveel passage dat aanvriezen zelden voorkomt.

prompter schreef:
Ik moet ook om 06:30 uur naar mijn werk. Is in voorgaande sneeuwjaren ook altijd gelukt, dus zal dit jaar ook wel weer.

Dit inderdaad!

Ondertussen zijn er vanavond alleen al 30 vrachtwagens geschaard op de A2 :')

Gister had ik ook hele ijsplaten onderweg op de snelweg, het vriest gewoon op...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:43

rien10 schreef:
Ik heb het ook ontvangen. Lekker negeren.

Das wel heel toevallig.

Ik negeer m ook mooi. Kan er toch niks mee.
Ben tiktokloos. :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:55

Bielsje schreef:
Little_Gift schreef:

Gister had ik ook hele ijsplaten onderweg op de snelweg, het vriest gewoon op...

Ik moest van Groningen naar Arnhem 4 uur geleden. Een stuk a28 was echt eng, 3 rijstroken open maar ineens flinke sneeuwval dus je zag de belijningen niet meer. Iedereen reed 70 en flink afstand: gelukkig rustig maar andere kant was iets drukker ook fijn want dan volg je makkelijker de voorganger en wordt de sneeuw meteen plat gereden.

Daarna stuk a50 wat ook ff slecht was, maar niet zo erg als bovenstaande.

(Foto gemaakt door dochter op de achterbank)
Afbeelding

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:57

maralyn schreef:
Verificatie code ontvangen van tiktok.

Maar ik heb helemaal geen tiktok?! :')

Er is vast nu ergens iemand met bijna hetzelfde nummer in paniek... :') lol.

Is een scam, inderdaad negeren.

Ik heb geen zin om weer te gaan werken, maar tegelijk ook weer wel :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 21:59

Mijn vakantie is morgen weer voorbij -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:08

Ineke2 schreef:
Mijn vakantie is morgen weer voorbij -O-

Mijne ook.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:08

Mijne ook :(
En ik heb nog nooit zoveel geen zin gehad als nu

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:12

Bielsje schreef:
Little_Gift schreef:

Ja er is nu eenmaal ook meer verkeer op de snelweg... Stel je diezelfde 30 vrachtwagens maar eens voor op landweggetjes...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:14

Ik heb niet eens vakantie gehad -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:16

Alja schreef:
Mijne ook :(
En ik heb nog nooit zoveel geen zin gehad als nu

Nou ik ook. En dat komt 99% door het weer en 1% door het vroeg uit bed moeten. _O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:17

Niet ik die dit topic ff kwijt was.

Maar mijn ergernissen zijn er teveel om op te noemen. De grootste ergernis is stal en alles wat erbij hoort.
Vooral dat "iedereen" extra helpt, maar het in de praktijk altijd dezelfde 4 zijn (waaronder ik) en er mensen zijn die op alle fronten geen fiets bijdragen en daar een hand boven het hoofd wordt gehouden. Als ik dat zou flikken zou ik morgen met mn pony op straat staan, maar die mensen komen er mee weg en het wordt nog beloond ook.

Voor de mensen die mijn huidige mentale gesteldheid willen weten, het liedje "No More fiets to Give" komt aardig in de buurt :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:31

Little_Gift, een witte auto onder de grijze pekeldrab is niet heel knap ;)

Ik heb ook geen vakantie gehad -O- Rest van de collega’s wel.

Mijn bed is zo koud :brr:

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:41

Ik moet verdorie hooi halen. Tis maar 7 km maar kom mn eigen terrein niet eens af met de dubbelasser.
Heb echt verkeerd ingeschat omdat mn man zat te hameren dat we nog teveel hadden om met de hand te verplaatsen. Had ik maar niet geluisterd en toch voor de sneeuw gehaald. Vind het wel spannend over van die landweggetjes met 2000+ kg achter mn two wheel drive... En mijn eigen perceel loopt ietsje af en moet natuurlijk onderaan de aanhanger de stal inrijden....

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:49

Een sneeuwschuiver zit hier op de parkeerplaats bij het station keihard over de grond te schrapen, wat een herrie man :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 23:32

Ik zag net een auto over de weg glijden..

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 23:43

11 graden op me slaapkamer brrrr