Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 17:42

imaudy schreef:
De canvas shopper mand van AH :')

Ik wilde deze kopen :+ :))

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 17:43

Ik ga hem kopen! <3

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 17:46

Ik heb hem al _O-

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 17:48

Vind de tas wel erg stinken...
Afbeelding

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 17:53

Ik erger me aan mezelf….
mijn paardenjas valt bijna uit elkaar en ik blijf hem maar pakken.In de kast hangt al lang een nieuwe met het kaartje er nog aan . En dan zou ik nu dus gewoon die oude jas weg kunnen gooien maar nee …. Ik weet gewoon zeker dat ik morgen die oude weer pak .
Iets met vast geroeste gewoontes ofzo ?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 18:02

Moe, moe, moe. En ongesteld. En op vakantie. Ik wil gewoon 24 uur slapen :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 18:22

paddington schreef:
Vind de tas wel erg stinken...
[ Afbeelding ]

Wel superleuk :)).

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:10

xPabloBokt schreef:
Nyaleti schreef:
Heel m'n rechter arm is vrij kapot, vooral schouders.
Eerst week kantoorbaan ging echt zo goed, beetje stijf maar echt niks bijzonders.
En nu, nu al zo'n pijn en zeurderig gevoel want je ook niet kan negeren.
Ben al gaan staan, 10x met hoogtes etc zitten prullen maar het wil niet weg -O- oliebol.
Hopelijk gewoon gek geslapen en geen voorbode.

Heb je ergonomisch materiaal aan je bureau? Ergonomisch toetsenbord, evt. verticale muis?

Mijn rechterarm is niet kapot maar ik krijg zelfs last met een normale muis (kantoorbaan 32u/pw). Ik heb een Logitech Lift muis, geen ergo toetsenbord maar die zijn er ook. Heeft er een arbodeskundige o.i.d. meegekeken bij het instellen van je bureau?

Nee, moet voor nu al m'n klachten even stil houden :=
Heb wel zo'n boekje met hoe je het ideaal instelt maar zit dan precies niet lekker.
Het is vooral langdurig dezelfde houding, maakt niet uit welke houding. Dus veel afwisseling.
Slijmbeurs en (snel) ontstoken pezen in m'n schouder.

Uiteindelijk zijn ergonomische artikelen wel een optie en ook verstandig inderdaad.
Ze bieden wel al fysio aan als extraatje "door het kantoorwerk en veel statisch zitten" dus dat is wel goed.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:28

Mezelf en mijn uitstelgedrag. Weer lekker last-minute begonnen met een verslag waar ik weken de tijd voor heb gehad.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:33

Mijn werk dat maar taken blijft opstapelen bij mij. Ik heb nu nee gezegd en het gedoe is echt... Piep

Daarnaast heb ik altijd al gezegd dat ik een pauze inlas met mijn lessen Deens tijdens het drukke seizoen op mijn werk. En nu zit mijn vriend te pushen dat ik de avondlessen moet gaan doen.

Eigenlijk erger ik me aan ál het gepush :o

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:34

Ik heb vanmorgen echt aan geërgerd dat ik een klus kreeg waar ik denk zeker een maand geleden aan ben begonnen..

Moeten ieder jaar als alles schoon gespoten is, de voer rekken weer in oliën.
Alleen ik werd een aantal weken geleden ben ik bij deze klus weg gehaald omdat ik andere klusjes moest gaan doen.

En iemand anders ging dit klusje klaren..

Kreeg ik vandaag te horen dat ik even alle voer rekken opnieuw in de olie moest zetten,
want het was niet goed gedaan...wel goed maar niet dik genoeg..

Want mijn in olie werk is altijd donkerder en dikker, en bij de ander zie je dat het bijna niet in geolied is.
Dus vandaag vanaf 10.30u tot 15.00u 5 voer rekken OPNIEUW voor en achter in de olie gezet. -O-

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:40

Sintara schreef:
Mijn werk dat maar taken blijft opstapelen bij mij. Ik heb nu nee gezegd en het gedoe is echt... Piep

Daarnaast heb ik altijd al gezegd dat ik een pauze inlas met mijn lessen Deens tijdens het drukke seizoen op mijn werk. En nu zit mijn vriend te pushen dat ik de avondlessen moet gaan doen.

Ik wilde wel even zeggen dat ik het super vind dat je nee hebt gezegd.:)
Dat gepush is inderdaad niet fijn.

@ Siggislief die taken overnieuw doen herken ik, ik krijg zulke taken soms ook ergens voel je je dan ook vereerd, maar het is gewoon irritant dat anderen dan niet dezelfde kwaliteiten hebben.xD

Mijn ergenis, zo duf en alleen maar bank willen hangen…iets met omslag weer denk ik.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:41

Mijn blonde actie door eerst mijn benen in te smeren met ontharingscreme en daarna te gaan stofzuigen, omdat ik te ongeduldig ben om te wachten. De halve stofzuigerslang zat onder de creme, een stoel was deels ingesmeerd... :o?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:42

xSagan schreef:
Mijn ergenis, zo duf en alleen maar bank willen hangen…iets met omslag weer denk ik.

Herkenbaar. Gisteren al de hele dag hangerig en somber, vandaag nog steeds maar nu moest ik werken en dat was een beste kluif.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:43

Shenavallie schreef:
Mijn blonde actie door eerst mijn benen in te smeren met ontharingscreme en daarna te gaan stofzuigen, omdat ik te ongeduldig ben om te wachten. De halve stofzuigerslang zat onder de creme, een stoel was deels ingesmeerd... :o?

Dapper dat je dat hier zo neerzet :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:51

xSagan schreef:
Sintara schreef:

Ik wilde wel even zeggen dat ik het super vind dat je nee hebt gezegd.:)
Dat gepush is inderdaad niet fijn.

@ Siggislief die taken overnieuw doen herken ik, ik krijg zulke taken soms ook ergens voel je je dan ook vereerd, maar het is gewoon irritant dat anderen dan niet dezelfde kwaliteiten hebben.xD

Bedankt, ik vind nee zeggen echt heel moeilijk. Ik ben de hele avond al in mijn hoofd aan het repeteren wat ik morgen nog meer kan zeggen erover haha. Maar de eerste stap is gezet, ik zei nee *\o/*

Soms is bankhangen heel nuttig en rust je uit, zodat je bijvoorbeeld morgen juist heel slim de dingen kunt doen die je wilt doen :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:55

Ik deed net even een dutje want ik was kapot. Lekker met m’n slaapkamerdeur wijd open.

M’n buurman: tijd om op 20 meter van haar bed even m’n antieke trekker uit de schuur te halen. Dan laat ik hem stationair draaien.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 20:05

Hoezo is het al 20u?
30mi geleden was het nog 17u?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 20:05

xSagan schreef:

Kreeg ook te horen dat ik het toch beter deed, alleen krijg van deze klusjes altijd last van mijn onderrug.
Ik zit dan al op een houten stoel die deels uit elkaar valt van ellende, en dan nog proberen alles in te oliën.

En om bij de onderste gedeelte te komen zit ik ook nog verder voor over gebogen,
en met een klein kwastje maar dat kwastje is eigen idee want met de kwast die zij gebruiken is geen doen.

Nu moeten er nog 6 van die voer rekken gedaan worden verspreid over 2 stallen.
1 stal is bijna leeg maar die moet dan nog leeg gemaakt worden van het stro en schoongespoten worden.

En de 2e word nu nog bewoond door een ram en 2 nieuwe geitjes en die blijven alleen niet in het hok zitten,
die lopen overal en nergens in de stal. _O-

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 20:06

Mijn man en kinderen die niet snappen dat pakjes drinken en bifi worstjes bedoeld zijn om mee te nemen en niet om thuis op te drinken/eten

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 21:32

Ik erger me aan mijn vader. Mijn zus heeft een kind van ruim 2 jaar oud en wilt dit geheim houden voor de familie "omdat zij een gevaar zijn voor het kind" (ik wist het als enige wel vanaf begin zwangerschap). Ik heb nooit begrepen waar ze concreet bang voor is, ze heeft wel eens over claimgedrag gehad. De familie weet al een jaar dat ze een koter heeft zonder dat mijn zus hiervan op de hoogte is, en niemand heeft iets gedaan met die info. Iedereen houd afstand, de meeste omdat ze gewoon klaar zijn met haar drama (want het is altijd ellende). :')

Mijn vader wilt echter wel graag dat ik contact met haar onderhoud, omdat hij dan in ieder geval weet dat zijn kleinkind gezond is. Daar maakt hij zich veel zorgen over, doordat mijn zus nooit heel stabiel geweest is. Hij wilt alleen niet begrijpen dat ik inmiddels ook klaar ben met haar drama en geen contact wil onderhouden. Haar gedrag is voor mij zó'n energielek. Als hij zich zo'n zorgen maakt, dan mag hij haar zelf opzoeken... Dat zeg ik tegen hem, maar hij durft geen contact met haar te zoeken.

Moest het even van me afschrijven, ben de hele situatie zo zat. Het is zo irritant om ertussen te zitten terwijl ik er niks mee te maken heb.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 21:49

Zonnehoed schreef:
Ik erger me aan mijn vader. Mijn zus heeft een kind van ruim 2 jaar oud en wilt dit geheim houden voor de familie "omdat zij een gevaar zijn voor het kind" (ik wist het als enige wel vanaf begin zwangerschap). Ik heb nooit begrepen waar ze concreet bang voor is, ze heeft wel eens over claimgedrag gehad. De familie weet al een jaar dat ze een koter heeft zonder dat mijn zus hiervan op de hoogte is, en niemand heeft iets gedaan met die info. Iedereen houd afstand, de meeste omdat ze gewoon klaar zijn met haar drama (want het is altijd ellende). :')

Mijn vader wilt echter wel graag dat ik contact met haar onderhoud, omdat hij dan in ieder geval weet dat zijn kleinkind gezond is. Daar maakt hij zich veel zorgen over, doordat mijn zus nooit heel stabiel geweest is. Hij wilt alleen niet begrijpen dat ik inmiddels ook klaar ben met haar drama en geen contact wil onderhouden. Haar gedrag is voor mij zó'n energielek. Als hij zich zo'n zorgen maakt, dan mag hij haar zelf opzoeken... Dat zeg ik tegen hem, maar hij durft geen contact met haar te zoeken.

Moest het even van me afschrijven, ben de hele situatie zo zat. Het is zo irritant om ertussen te zitten terwijl ik er niks mee te maken heb.

Heftig en zeer complex

Sterkte

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 21:53

Half uur terug vol energie van sporten thuis en dacht, ik zet gewoon die was nog eventjes aan. Nu ben ik inmiddels ingestort, wil ik naar bed, maar de wasmachine is pas over een uurtje klaar -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 21:57

Gewoon laten gaan? Slaap je door de piep heen? Zo ja dan morgen pas ophangen. :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 22:02

Das goor
De hele nacht die natte was in de machine