imaudy schreef:De canvas shopper mand van AH
Ik wilde deze kopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Nyaleti schreef:Heel m'n rechter arm is vrij kapot, vooral schouders.
Eerst week kantoorbaan ging echt zo goed, beetje stijf maar echt niks bijzonders.
En nu, nu al zo'n pijn en zeurderig gevoel want je ook niet kan negeren.
Ben al gaan staan, 10x met hoogtes etc zitten prullen maar het wil niet wegoliebol.
Hopelijk gewoon gek geslapen en geen voorbode.
Heb je ergonomisch materiaal aan je bureau? Ergonomisch toetsenbord, evt. verticale muis?
Mijn rechterarm is niet kapot maar ik krijg zelfs last met een normale muis (kantoorbaan 32u/pw). Ik heb een Logitech Lift muis, geen ergo toetsenbord maar die zijn er ook. Heeft er een arbodeskundige o.i.d. meegekeken bij het instellen van je bureau?
Sintara schreef:Mijn werk dat maar taken blijft opstapelen bij mij. Ik heb nu nee gezegd en het gedoe is echt... Piep
Daarnaast heb ik altijd al gezegd dat ik een pauze inlas met mijn lessen Deens tijdens het drukke seizoen op mijn werk. En nu zit mijn vriend te pushen dat ik de avondlessen moet gaan doen.
Eigenlijk erger ik me aan ál het gepush
xSagan schreef:Sintara schreef:Mijn werk dat maar taken blijft opstapelen bij mij. Ik heb nu nee gezegd en het gedoe is echt... Piep
Daarnaast heb ik altijd al gezegd dat ik een pauze inlas met mijn lessen Deens tijdens het drukke seizoen op mijn werk. En nu zit mijn vriend te pushen dat ik de avondlessen moet gaan doen.
Eigenlijk erger ik me aan ál het gepush
Ik wilde wel even zeggen dat ik het super vind dat je nee hebt gezegd.
Dat gepush is inderdaad niet fijn.
@ Siggislief die taken overnieuw doen herken ik, ik krijg zulke taken soms ook ergens voel je je dan ook vereerd, maar het is gewoon irritant dat anderen dan niet dezelfde kwaliteiten hebben.xD
Mijn ergenis, zo duf en alleen maar bank willen hangen…iets met omslag weer denk ik.
xSagan schreef:@ Siggislief die taken overnieuw doen herken ik, ik krijg zulke taken soms ook ergens voel je je dan ook vereerd, maar het is gewoon irritant dat anderen dan niet dezelfde kwaliteiten hebben.xD
Zonnehoed schreef:Ik erger me aan mijn vader. Mijn zus heeft een kind van ruim 2 jaar oud en wilt dit geheim houden voor de familie "omdat zij een gevaar zijn voor het kind" (ik wist het als enige wel vanaf begin zwangerschap). Ik heb nooit begrepen waar ze concreet bang voor is, ze heeft wel eens over claimgedrag gehad. De familie weet al een jaar dat ze een koter heeft zonder dat mijn zus hiervan op de hoogte is, en niemand heeft iets gedaan met die info. Iedereen houd afstand, de meeste omdat ze gewoon klaar zijn met haar drama (want het is altijd ellende).
Mijn vader wilt echter wel graag dat ik contact met haar onderhoud, omdat hij dan in ieder geval weet dat zijn kleinkind gezond is. Daar maakt hij zich veel zorgen over, doordat mijn zus nooit heel stabiel geweest is. Hij wilt alleen niet begrijpen dat ik inmiddels ook klaar ben met haar drama en geen contact wil onderhouden. Haar gedrag is voor mij zó'n energielek. Als hij zich zo'n zorgen maakt, dan mag hij haar zelf opzoeken... Dat zeg ik tegen hem, maar hij durft geen contact met haar te zoeken.
Moest het even van me afschrijven, ben de hele situatie zo zat. Het is zo irritant om ertussen te zitten terwijl ik er niks mee te maken heb.