Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 19:38

fleurtjeuh schreef:
Ik moet mn gellak eraf halen voor mn operatie vrijdag :(

Echt?
Mijn harttransplantatie is gewoon gedaan met gellak hoor..

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 19:45

Goh, ik had verwacht dat het met medische instrumenten zou zijn geweest.. :)) :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 19:46

Voor het weekend al een mail gestuurd naar een website en nog steeds geen antwoord :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 19:49

Roosch schreef:
Goh, ik had verwacht dat het met medische instrumenten zou zijn geweest.. :)) :D

Omg, stuk _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 19:49

Roosch schreef:

Zo mooi dit :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 19:50

Even zielig doen hoor.
M'n broer heeft vorige zomer besloten te beginnen met hardlopen. Loopt vaneigens, nergens last van, makkelijk 20km op slechte schoenen "gewoon ff een rondje".
Nu gaat ie de halve marathon lopen, of wij willen komen kijken.
En dan moet ik, 4 jaar jonger, kijken of dat wel gaat lukken omdat ik geen paar uur kan stilstaan (laat staan in de kou) zonder de volgende dag kreupel te lopen en overal pijn te hebben.
Wel even een pijnlijk realisatie moment.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 19:54

Nyaleti schreef:
Even zielig doen hoor.
M'n broer heeft vorige zomer besloten te beginnen met hardlopen. Loopt vaneigens, nergens last van, makkelijk 20km op slechte schoenen "gewoon ff een rondje".
Nu gaat ie de halve marathon lopen, of wij willen komen kijken.
En dan moet ik, 4 jaar jonger, kijken of dat wel gaat lukken omdat ik geen paar uur kan stilstaan (laat staan in de kou) zonder de volgende dag kreupel te lopen en overal pijn te hebben.
Wel even een pijnlijk realisatie moment.

Heb je een softshellbroek? Of eventueel een skibroek aantrekken!
Softshellbroek + thermolegging is mijn redding bij dit weer!(anders kan ik ook vrij snel niks meer door mijn rug...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 19:56

Roosch schreef:

:') :') Held

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 20:31

Aan de planner. Vorige week een mail ontvangen waar ik iets te snel op gereageerd had. Vandaag gebeld omdat ik dat wat handiger vond. Planner was blij dat we dit even telefonisch hadden besproken en er verder nu niks geregeld hoefde te worden ( de min uren lossen vanzelf weer op halverwege dit jaar).

Krijg ik een paar uur later een enorm lange mail met alsnog reactie op de gestuurde mails?

Ze hebben het zo druk, snap niet waarom je er dan nogmaals op gaat reageren terwijl we het vanmorgen uitgebreid hebben besproken.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 20:38

Etiketjes in kleding, vooral die je er niet uit kan halen zonder een gat te maken.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 21:04

Niobe schreef:
Roosch schreef:

:') :') Held

Inderdaad….. :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 21:08

Roosch schreef:

_O- _O-

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 21:29

Zebrastreep schreef:
Aan de planner. Vorige week een mail ontvangen waar ik iets te snel op gereageerd had. Vandaag gebeld omdat ik dat wat handiger vond. Planner was blij dat we dit even telefonisch hadden besproken en er verder nu niks geregeld hoefde te worden ( de min uren lossen vanzelf weer op halverwege dit jaar).

Krijg ik een paar uur later een enorm lange mail met alsnog reactie op de gestuurde mails?

Ze hebben het zo druk, snap niet waarom je er dan nogmaals op gaat reageren terwijl we het vanmorgen uitgebreid hebben besproken.

Ik werk als planner en wij zetten telefonisch gemaakte afspraken altijd op de mail om later op terug te kunnen vallen. Ook als we het druk hebben :)

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 21:39

Meliaforever schreef:
Etiketjes in kleding, vooral die je er niet uit kan halen zonder een gat te maken.

Vooral als dat etiket van harde stof gemaakt is en prikt als je het laat zitten.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 21:48

Citaat:

Deze ergernis deel ik.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 22:28

Paard was weer een absolute draak in de buitenbak. Merk dat ik tegenwoordig echt het geduld niet meer heb voor dat schrik gedrag. Je bent jaren op concours geweest stomme knol, gedraag je ook zo :')

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 23:08

Roosch schreef:

Haha touche ;)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 00:04

Buikgriep ;(

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 00:14

Dat mijn huisbaas even via het immokantoor laat weten dat mijn huurhuis (waar ik net 6 maanden woon) te koop komt te staan.. Ergernis is wellicht nog licht uitgedrukt.. _-:( |(

Er is nooit wat tegen mij gezegd hierover.. We hebben geregeld contact omdat ze mijn overburen zijn.. Het immokantoor garandeerde me nog dat het niet terug te koop zou worden gezet tot mijn contract afliep.. Nu viel het kwartje - ze wouden het verhuren om te vermijden dat ze leegstand moesten betalen. Nu zitten ze safe, dus hun probleem niet meer. Sterker nog, ze konden er dan geld aan verdienen ipv verliezen ondertussen..

En ik zit nu zonder woonst binnenkort. En mijn paarden wellicht ook zonder wei, want ik vermoed dat ze die erbij zullen verkopen. Leuk hé, profiteren van mensen. Ik was zo gelukkig hier. Eindelijk zicht op stabiliteit in mijn leven.. Nu volgt er onzekerheid waarbij ik ondertussen niet echt iets kan ondernemen, vreemd volk constant in mijn 'safe space'.. bah bah bah.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 00:56

Pfffff mijn vader soms ......
Hij stuurt een link door, korte samenvatting: 82 jarige vrouw vermist, sinds 12.30, haar omschrijving en wat ze aan heeft en bij zien meteen 112 bellen.

Vader: stuurt link door
Vader 'oma op stap vandaag, zonder jas'
Ik: 'fiets hell, en nu?'
Ik laat ondertussen het bericht aan mn vriend zien
3 minuten later
Vader: ze was 3 uur later alweer gevonden in *plaatsnaam*

Nou toen ben ik wel even pissig geworden
Hij stuurt zonder context een link door, waarin wordt aangegeven dat ze vermist is sinds half 1 vanmiddag, t was op dat moment al half 10, met daaronder het bericht dat t om oma gaat(ona is zwaar dement, heeft geen idee wie, wat of waar)
Om vervolgens enkele minuten na mijn bericht(wat ik meteen na die van hem stuurde) pas te laten weten dat ze 3 uur later al gevonden was...

Ik was bij wijze van spreken haar uitvaart al aan het verzinnen met de vrees dat ze morgen ergens in de gracht gevonden zou worden.....
Echt... De tact van die man... _-:(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 07:31

Ik had al geen zin om naar school te gaan vandaag, is er ook nog eens overal sneeuw. Normaal hou ik er wel van, maar vandaag gewoon even niet

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 07:35

Zo ik heb echt op het nippertje de trein naar kantoor gehaald.
De metro deed er ontiegelijk lang over. Eerst kwam ik aan op het metrostation, stond er dat de rit was uitgevallen toen ik op de app keek.
Vervolgens ging hij een paar minuten later toch rijden…
Rijd hij net na Hoogvliet een verkeerd spoor op… Gaan we weer terug naar Hoogvliet ( daarvoor moet de chauffeur uitstappen en naar de andere kant van de metro lopen ) en vanaf Hoogvliet weer terug de goede richting op…
Ik heb een overstap tijd van ruim 10 minuten…
Het enige voordeel hiervan is dat ik niet hoefde te blauwbekken op het treinstation.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 07:50

Ik erger me eraan dat ik vroeg ben opgestaan om naar kantoor te rijden maar na 20 minuten rechtsomkeert heb gemaakt omdat de weg niet te doen was. Nu is het tien voor 7, ben ik moe, maar ook blij dat ik gewoon veilig thuis ben. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 08:07

Is er sneeuw bij jou Roos?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 08:13

Afbeelding

Ja, hier alles wit. Ik dacht dat het op de snelweg wel mee zou vallen maar heb de eerste afslag weer retour genomen. Kantoor ligt 150km verderop dus ik dacht.. nope.. niet te doen.