Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:09

Winged schreef:
Haha ik dacht dat jij in het noorden zat :') compleet uit de richting.

Maar: overheid zitten heel veel software vraagstukken. Soms functioneel beheer. Maar ict is daar wel belangrijk, zeker met de kome de vraagstukken. Kijk dus ook eens bij een gemeente. En ja, dat is minder stoffig dan je denkt.

Hahaha dacht al, dat is nog verder dan het westen _O-

Heb me van de week ergens al ingeschreven voor een gemeenten vacature website, dus daar ben ik zeker al mee bezig :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 00:03

Vandaag werd ik trouwens ineens gebeld door een assistente van de huisarts.
Wat denk je?
Staat mijn afspraak er voor donderdag 2x in en werd er aan mij gevraagd welke ik had staan :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 00:13

Ineke2 schreef:
Wat denk je?
Staat mijn afspraak er voor donderdag 2x in en werd er aan mij gevraagd welke ik had staan :')

Soepel. :') Hier belde de assistente laatst ook, het lukte niet om de doorverwijzing te verwerken in het systeem en of ik wist waar dat aan lag. :?

Bleek dat ze wilde weten of ik er wellicht niet voor verzekerd was of zo, maar toen ze die vraag zo stelde dacht ik echt ehh wat. :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 01:20

Afgelopen nachten heeft mijn dochter bij mij geslapen omdat ze ziek was. Ik heb het geen moment koud gehad en werd vaak onder 1 deken/zonder deken wakker. Dochter is beter en ligt weer lekker in haar eigen bed maar nu heb ik het dus koud :brr: met 2 dekens. -O-

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 08:06

Ik ben vannacht wakker geworden met een een soort bol in mijn maag en moest flink overgeven. Dit heb ik echt nooit (behalve jaren geleden als ik echt teveel had gedronken) dus heb de halve nacht wakker gelegen met angst voor een voedselvergiftiging ofzo. Komt zo niet uit, mijn ouders op vakantie dus ik moet het bedrijf open houden..

Maar nu gaat het wel weer, yoghurt en koffie op en even rustig houden.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 08:16

Ik wilde zojuist een kattenbrokje met mijn voet wegtikken. Bleek het geen kattenbrokje te zijn. Wel een brokje kat (HINT). Nou moet ik mijn voet uitkoken.....

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 08:19

Ineke2 schreef:
Wat denk je?

Ik zag onlangs op FB een oproep verschijnen van een arts/radioloog hier in mijn buurt. Door een menselijke fout waren alle afspraken gewist. De mensen werden opgeroepen om te laten weten wanneer ze een afspraak staan hadden. Oeps... :o :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-23 10:00

Cowboy55 schreef:
Nou moet ik mijn voet uitkoken.....

_O-

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 11:39

Verkopers aan de telefoon die je een "leuke aanbieding" willen doen. Ben al 4x gebeld onder werktijd, waarvan 2x tijdens een meeting. Zeg ik "ik heb geen interesse". "Oké mevrouw, dan houd ik het kort". NEE, GEWOON HELEMAAL NIET :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 11:50

Westhof schreef:
Verkopers aan de telefoon die je een "leuke aanbieding" willen doen. Ben al 4x gebeld onder werktijd, waarvan 2x tijdens een meeting. Zeg ik "ik heb geen interesse". "Oké mevrouw, dan houd ik het kort". NEE, GEWOON HELEMAAL NIET :')

Ik hang dan ook gewoon op.
'Sorry, ik heb geen interesse. Succes verder.' *klik, hangt op*
Ik wacht niet eens meer op dat geneuzel of ik aan de lijn wil blijven voor het bel-me-niet-register of ik-hou-het-kort onzinverhaal.
Lijkt me ook een verschrikkelijk baan om aan te nemen.

Nog steeds alleen maar aan het hoesten.. En allemaal deadlines deze en volgende week voor school.
Afrondende fase van mijn opleiding, zal de stress wel zijn :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-23 12:15

Wie heeft er een super belangrijk evenement zometeen? Ik.

Ben ik een van de organisatoren? Ja.

WIENS TREIN RIJDT ER DUS NIET? De mijne.

Ik haat het OV :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:31

Ff auto naar de garage gebracht voor wat onderhoud, uiteraard krijg ik een factuur van dikke 700 euro :')

Krijg je met de vele kilometers voor de trailer maar gadver wat doet het nog steeds pijn :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:39

xPabloBokt schreef:

-O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-23 12:56

Suzanne F. schreef:
xPabloBokt schreef:

-O-

Ben ondertussen echt ziedend, ik kom gewoon een uur te laat want ik heb mijn overstap via de omreisroute gemist omdat er een goederentrein voor moest. Had beter op mijn startstation kunnen blijven staan want de trein die ik normaal pak reed een half uur later ineens wel???

Ik ben hoofdspreker en dat is echt al spannend genoeg als je autisme hebt. Hoef dit gezeik er echt niet bij

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:58

xPabloBokt schreef:
Ben ondertussen echt ziedend, ik kom gewoon een uur te laat want ik heb mijn overstap via de omreisroute gemist omdat er een goederentrein voor moest. Had beter op mijn startstation kunnen blijven staan want de trein die ik normaal pak reed een half uur later ineens wel???

Ik ben hoofdspreker en dat is echt al spannend genoeg als je autisme hebt. Hoef dit gezeik er echt niet bij

Ai, vervelend! Ik zou echt overwegen om dan maar een taxi te nemen en de kosten later te declareren o.i.d.

Succes voor als je er bent in ieder geval!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-23 13:04

Westhof schreef:
xPabloBokt schreef:

Ai, vervelend! Ik zou echt overwegen om dan maar een taxi te nemen en de kosten later te declareren o.i.d.

Succes voor als je er bent in ieder geval!

Ja dat kan alleen als er echt niks meer rijdt anders vergoeden ze niks. Ik zit inmiddels weer in een trein en gelukkig kom ik nog aan voordat de inloop start maar ik mis nu wel voorbereidingstijd voor mezelf waardoor de stress echt alleen maar toeneemt.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:17

Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 12-12-23 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:18

Dat een rouwkaart die voor de buren bedoelt was bij ons bezorgd is...ze hadden het verkeerde adres erop gezet. Ik had niet naar de naam gekeken, ging er vanuit dat het een kerstkaartje was want greetz. Straks maar samen met wat bloemen even bij de buren langs brengen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:29

Manderijn dat is een hele bijzondere vraag aan een patiënt inderdaad :')
Gelukkig zijn jullie er samen toch nog uitgekomen.

Schuur beterschap, fijn dat het mee lijkt te vallen. Ik duim dat het bij deze nacht niet goed voelen blijft.

Hwn oeps dat is een hele dikke blunder van die arts / praktijk :o
Nu maar duimen dat de patiënten die oproep hebben gezien.

Pablo vet balen zeg zo’n dikke vertraging op zo’n belangrijke dag.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:30

Ik voel me ietsje beter vandaag, dacht ga ff m'n auto leegmaken want volgende week wordt ie gekeurd, nou meteen buiten adem pfff. Nog niet beter dus. Stomme benauwdheid.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:50

Fly_high schreef:
Ff auto naar de garage gebracht voor wat onderhoud, uiteraard krijg ik een factuur van dikke 700 euro :')

Krijg je met de vele kilometers voor de trailer maar gadver wat doet het nog steeds pijn :')

Ohoh mijne staat ook bij de garage :+ laat dit niet een voorteken zijn

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:50

Zo enorm veel pijn in heupen dat fysio het nu al 2 weken niet weg krijgt. En nu is zijn contract ook niet verlengd dus in nieuwe jaar krijg ik nieuwe fysio en ben ik zo bang voor. Aangezien de praktijk met spoed opzoek is naar nieuwe medewerkers en ik er al een aantal gehad heb die gewoon niet met mijn aandoening overweg kunnen.

Ik had nu eindelijk iemand waar ik 1 pf 2 keer per week langs kon komen en dan echr baad erbij had en pas 2 dagen voor nieuwe afspraak weer terug bij af was. Ipv 2 dagen plat na afspraak, 2 dagen redelijk en dan weer evenveel pijn. Ik heb zowel therapeuten gehad waar ik niks aan had of die me wegstuurden na x aantal behandelingen omdat ze alles gedaan hadden. Ik heb gewoon chronische indicatie en mijn hele lijf moet meegenomen worden, ik mag meerdere keren per week komen dus als je het niet redt in 1 of 2 keer kom ik vaker, maar je moet je wel aanpassen aan mijn lijf ipv mij aanpassen aan jouw manier.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:01

8Eveline schreef:
Fly_high schreef:

Ohoh mijne staat ook bij de garage :+ laat dit niet een voorteken zijn

Collega hoort zojuist dat de koppakking kapot is, kleppen beschadigd.....eigenlijk motor overleden. 1.400,-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:20

Dag waarop ik niks kan.

Net 2 uur liggen slapen en word beroerd wakker met hoofdpijn en misselijk. Echt ik kan niet wachten tot het 21:00 is en ik naar bed kan. :n

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:31

Vreselijk ziek, zwak en misselijk en mijn stem kwijt :( ik ben normaal nooit ziek door een virus oid, wat is dit