Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:29

tita schreef:
Dingen die zo achterlijk verpakt zitten met ducktape gaan retour die laat ik gelijk achter

Dat is een best heftige reactie. De verkoper heeft enkel toch maar geprobeerd dat de koper zijn kaarten onbeschadigd ontvangt?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:38

Afbeelding

Ik heb deze pailettentrui van Donna Karan onderweg. Zijde/kasjmier mix. Heel benieuwd.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:41

Oh ik zou er geen problemen mee hebben als het zo verpakt is Rennie. Idd lekker stevig. Best kans dat ik nog eens een x wat koop bij jou, grote Pokemon fan hier thuis.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 20:44

Rennie, als het om pokemonkaarten gaat snap ik hem wel, maar dan nog zou ik er niet graag aan beginnen om het open te knippen. Dan pak ik liever de kaarten in bubbelplastic en dan in een doosje.

Ik ga nu een zooi duplo verzenden, daar gooi ik dus proppen krantenpapier in de doos zodat het niet verdacht/ aantrekkelijk rammelt. Als formaat doos het toestaat verzend ik de originele doos in een iets grotere kartonnen doos. Heb nu 2 originele dozen die zo groot zijn,dat ik ze in krantenpapier verpak, de hoeken met bubbelplastic extra inpak en dat geheel dan in een nieuwe plastic tas/vuilniszak. En dan zo tapen dat hergebruik mogelijk is. Want ik probeer zelf ook alle verpakkingsmateriaal te recupereren, zelfs als het alleen nog voor vuilnis kan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-23 21:02

Mooi die pailletten trui! Donna Karen is prima kwaliteit!

Hier paar mooie koopjes
Nieuwe Ocra laarsjes voor de oudste. Ongedragen voor €40,- nieuw €185
Afbeelding

Mulberry zijden jurkje van Burberry voor de oudste. €10,- Zijn stomme foto’s. Denk met goeie foto’s en gestreken dat je deze zo verkoopt voor €50. Is een jurkje van nieuw €500,-
Afbeelding
Afbeelding
Roze berentrui van RL en een stella McCartney jeans ook voor de oudste. €10 en €15
Afbeelding
Afbeelding
En een hele mooie velours broek van Bonpoint voor €5 voor de jongste.
Afbeelding

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:18

Niwla schreef:
Oh ik zou er geen problemen mee hebben als het zo verpakt is Rennie. Idd lekker stevig. Best kans dat ik nog eens een x wat koop bij jou, grote Pokemon fan hier thuis.

Ik waardeer zo'n verpakking idd ook juist wel. Ik verzamel geen Pokemon kaarten, maar wel Funko Pops (in box verzamelaar) en ik ontvang verzamelitems graag zo verpakt dat ze een orkaan kunnen overleven :D

Vaak koop ik via Vinted pops en die ontvang ik dan soms met een beschadigde doos omdat mensen niet fatsoenlijk in pakken ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:21

_lautje_ schreef:
Mooi die pailletten trui! Donna Karen is prima kwaliteit!

Hier paar mooie koopjes
Nieuwe Ocra laarsjes voor de oudste. Ongedragen voor €40,- nieuw €185
[ [url=m/t2Xei6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mulberry zijden jurkje van Burberry voor de oudste. €10,- Zijn stomme foto’s. Denk met goeie foto’s en gestreken dat je deze zo verkoopt voor €50. Is een jurkje van nieuw €500,-
[ [url=m/p2lRbO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EGtxUc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roze berentrui van RL en een stella McCartney jeans ook voor de oudste. €10 en €15
[ [url=m/P7JtO5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WDih3f.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een hele mooie velours broek van Bonpoint voor €5 voor de jongste.
[ [url=m/R0S6r7.png]Afbeelding[/url] ]

Ik wil ook een roze berentrui _O-.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 21:31

Echt leuke koopjes Lau, sterren jeans is gaaf voor meiden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-23 22:25

Ja ik wil die zelf ook wel die roze berentrui :D

BigOne: ja die sterrenjeans is echt goud. Hebben hem al voor de middelste en oudste in een maar kleiner. Hij kan gewoon overal bij door die kleurtjes. Combineert echt met elke kleur zo ongeveer en is lang niet zo hysterisch als je verwacht.
En krijg altijd vragen en opmerkingen er over, waar we ook komen.

Zelfs met een een gifgroene hysterische kattentrui is het tof.
Afbeelding

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 22:31

Ik vind Stella McCartney ook fantastisch, zulke vrolijke printjes! <3

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 23:05

Pokemon kaarten.. nu verkocht en eerst in een zip zakje uit de keuken. Die vervolgens netjes in een doosje. Lijkt me dan prima ? Snap alle ductape niet zo. Zakje voor vocht en een doosje voor eventueel verkreukelen.

Hier even klaar met verkopen. Alle restkleding van geboorte tot maat 104 weggegeven en alle laatste baby artikelen en zwangerschap. Helaas niet zoveel opslag en wilde graag mijn huis terug na 3 maanden in de dozen geleefd te hebben. We willen niet meer voor een 2e dus alles van de eerste 4 jaar stond in mijn skaapkamer :') zon 800 euro denk ik wel verkocht. Nu steeds een beetje bijhouden met wat overbodig is. Gisteren weer een paar puzzels en een po erop en meteen verkocht. Pokemon kaarten twijfel ik over. De echte waarde achterhalen vind ik lastig en best wat werk. Had er een paar waarvan ik dacht dat het wel wat waard was en daar nu ook 3 van verkocht (tientjes werk hoor).

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 00:12

Die sterrenbeeld staat hier bij favorieten alleen vind ik het niet voor jongens maar toch bij favorieten gezet

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 09:42

Afbeelding
Afbeelding

Echt of nep?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-23 10:26

Ik denk eerder een ouder label. Trui van meer dan 10 jaar oud gok ik.

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 11:11

Dit volledig wollen Noorse vest is nu in mijn bezit <3
Afbeelding

Ik weet niks van merken en wat het waard is, maar hier lijken wel wat kenners van RL te zitten. Ik ben benieuwd wat jullie voor deze rok een redelijke prijs zouden vinden? Het was (voor mijn budget) geen koopje en het knaagt toch een beetje dat ik niet weet of de prijs marktconform was en ik nog niks vergelijkbaars heb kunnen vinden online :') Ik viel voor de rok, niet het merk.
Groen, ongeveer kuitlengte, gemaakt in Italië, 100% wol, in goede staat (geen gaatjes of duidelijke pilling).
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-23 12:12

Zo’n rok staat er gemiddeld op ergens rond de €45 en €80. Soms goedkoper. Ze zijn niet echt geliefd bij grote publiek. Ik vind het prachtig, maar hoop mensen vinden het wat ouderwets
Nieuw zijn ze ook echt niet goedkoop. Snel een €350,-

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 17:14

Afbeelding

Afbeelding

Net nog een fijne trui en wollen vest kunnen kopen. Kreeg er nog een mooi bedrag af. Op
Foto zien ze er goed uit.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 19:24

Ik weet dat ik van een klassieke kledingstijl hou met een randje casual erbij.
Ik draag graag blouses en jurken maar wat zijn nu mooie, rijke en warme stoffen? Ik vind het lastig zoeken op vinted. Krijg heel vël meuk te zien zoals shein of h&m...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 19:57

Kasjmier, zijde, viscose , wanneer je deze intikt bij je zoekopdracht krijg Jhelum waarschijnlijk de betere spullen te zien .

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 20:07

Drykorn, by malene birger, american vintage, sessun, & other stories, samsoe samsoe, 10 days, essentiel antwerp, second female enz hebben mooie (wollen) items.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 11:05

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 12:54

Ahh jammer, helaas te laat hier

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 18:36

Moderatoropmerking:
Bericht is leeggehaald omdat persoonlijke aanvallen niet zijn toegestaan op Bokt
Laatst bijgewerkt door xingridx op 01-01-24 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Leeggehaald ivm tegen de Boktregels

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 18:48

Laat iedereen toch in zijn waarde ipv persoonlijk uit te vallen.
Jij kiest anders, niets mis mee, maar respect houden voor iemand die anders kiest kan prima toch?
Welke toegevoegde waarde heeft je bericht nu?

Persoonlijk zijn die kleren ook totaal mijn smaak niet, maar toch blijf ik leuk dit topic volgen en vind het ook leuk om iemand anders’ koopjes te zien, los van smaak.

Daar is dit topic voor, niet om mensen persoonlijk aan te vallen omdat ze een heel andere kledij keuze hebben tov zichzelf en/of hun kids.

Dus doe lekker je ding, maar hou dit topic gezellig graag…
Jammer dit

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 18:51

Citaat:
Moderatoropmerking:
Quote leeggehaald ivm tegen de Boktregels

Zo dan, wat ongezellig op de eerste dag van het jaar.. misschien moet je eerst even meerdere berichten van iemand opzoeken voor je zulke berichten/aannames schrijft. Dit komt echt heel naar over. Sorry ik lees al lang mee in dit topic (en andere kinderkleding topics) en reageer verder nooit, maar hier moest ik even wat op zeggen..
Laatst bijgewerkt door xingridx op 01-01-24 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote leeggehaald