Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik dacht; ik doe mijn Revolution Race vest maar aan met wat vroeger naar buiten gaan met de hond, het zal wel at frisser zijn. Maar ik heb me kapot gezweet
(en geen lange ronde ofzo verder of met hoogteverschil ofzo) en had gewoon een simpele T-shirt eronder dus geen laagjes of lange mouwen. Nu is dat vest gemaakt om tot sowieso -0 te kunnen gebruiken, maar ik had dit niet verwacht hahaha Het was echt warm vond ik. Dus wat mij betreft gaat er nog een aantal graden vanaf
Het was wel heerlijk rustig in het bos (achterkant van de Brunssummerheide) en we konden genieten van een opkomend zonnetje wat tussen de bomen door kwam.
Winged schreef:Eik schreef:helaas vele mensen met mij in het weekend
Ja hehe, iedereen wil graag naar buiten met dit weerbeetje delen is oke.
Heb zelf gisteren lekker gekitesurft, was ook druk. Nog een duitser die zijn kite op mijn hoofd wilde landen... Dat was wat minder.
Paarden staan nog lekker op de wei ipv al op de paddock, rijden zonder jas.. Perfect!
En die nacht koelt ook niet af. Kan m'n raam wagenwijd open zetten maar met 15 graden koelt het hier binnen niet af. Halve graad misschien. Geef gewoon echte herfst please. Tazzey schreef:Het is geen goor warm weer maar ik wil het houden wat het nu is, koud, nat en guur.
Gisteren was echt fantastisch. Lekker onder mijn warme dekentje, spelletje spelen, buiten nat en guur en binnen knus en warm. En mijn man maakt in deze tijd altijd de meest heerlijke pumpkin spiced lattes.

Ik geniet dus ook wel echt van regenachtig weer haha. M’n hond geniet er ook enorm van; die kan zo heerlijk intens snuffelen met nat weer, dat vind ze fantastisch. Ik vind het alleen minder als het echt hard waait icm regen, dus flinke wind mag van mij wel weg blijven met zo’n langere wandeling maar voor de rest… *O ja en met hoogteverschil is het wel soms spek en spek glad wat niet altijd top is als je een kluns bent zoals ik hahaha. Dus dat is met in Zuid-Limburg wonen soms wel een uitdaging met wandelen in de herfst als het nat is en de bladeren verbergen je paadjes
Daar kon ik oprecht echt heel gelukkig van worden.
Ik loop niet hard maar voel je wel helemaal met buiten zijn als het giet. Ik ga dan juist wandelen.
Al is binnen zitten inderdaad ook juist heerlijk dan cursebreaker.