paasei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 12:40

Heerlijk dit, overdag aangenaam en 's avond met koude voeten op de bank. LOVING IT!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 13:30

Ik vond het toch nog best warm vanochtend nog moet ik zeggen :') Ik dacht; ik doe mijn Revolution Race vest maar aan met wat vroeger naar buiten gaan met de hond, het zal wel at frisser zijn. Maar ik heb me kapot gezweet :') (en geen lange ronde ofzo verder of met hoogteverschil ofzo) en had gewoon een simpele T-shirt eronder dus geen laagjes of lange mouwen. Nu is dat vest gemaakt om tot sowieso -0 te kunnen gebruiken, maar ik had dit niet verwacht hahaha Het was echt warm vond ik. Dus wat mij betreft gaat er nog een aantal graden vanaf :') Het was wel heerlijk rustig in het bos (achterkant van de Brunssummerheide) en we konden genieten van een opkomend zonnetje wat tussen de bomen door kwam.

Afbeelding

Maar alles is beter als 20-30 graden so I’ll take it haha.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:17

Dit weer is zo fijn! Houden zo!

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 08:24

Winged schreef:
Eik schreef:
helaas vele mensen met mij in het weekend

Ja hehe, iedereen wil graag naar buiten met dit weer :D beetje delen is oke.

Heb zelf gisteren lekker gekitesurft, was ook druk. Nog een duitser die zijn kite op mijn hoofd wilde landen... Dat was wat minder.

Oh delen is prima. Ik doordeweeks en zij het weekend haha.

Oef dat is minder prettig inderdaad. Hopelijk alles in orde!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-24 20:11

Dit was toch niet de afspraak??

Afbeelding

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-24 20:35

Gad ver damme.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-24 21:17

Hm nou ja ach het is geen 30 gelukkig. En de brandende zon is er ook niet meer. De nachten zijn koel dus dit overleef ik wel hoor.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-24 21:40

Ik vind 15 graden 's nachts behoorlijk warm..
Maar ja, gelukkig is het maar een paar dagen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-24 21:57

Dit is belachelijk. De max temp vandaag is woensdag de minimum temperatuur. Dan halen we 23 graden op 16 okt!!!

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 08:08

Die 22 graden overdag is wel te doen. De zon komt later op en gaat eerder onder dan in juli of augustus dus het zal niet de hele dag warm zijn.
Maar die 15 graden in de nacht, bah doe mij maar 5 graden als ik slaap.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 09:05

Ik kijk er wel naar uit..al zijn de warme nachten inderdaad wat minder. Maar regen, harde wind en kou vind ik ook niet zo geweldig.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 09:18

Nee vind dat geen tyfus warm, daar warmt het huis niet vies van op.
Nog wel fijn zo voor de herfst.
Alleen de regen die ze ook voorspellen is weer jammer

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 09:21

Hoewel het erg warm is voor de tijd van het jaar vind ik het ook geen tyfushitte. Wat DP zegt, huis warmt er niet akelig van op. Dagen zijn al beduidend korter.

Ik ben allang blij dat we nog niet zoals vorig jaar in de eindeloze herfst zitten :D Paarden staan nog lekker op de wei ipv al op de paddock, rijden zonder jas.. Perfect!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 09:38

Het is geen goor warm weer maar ik wil het houden wat het nu is, koud, nat en guur.
Gisteren was echt fantastisch. Lekker onder mijn warme dekentje, spelletje spelen, buiten nat en guur en binnen knus en warm. En mijn man maakt in deze tijd altijd de meest heerlijke pumpkin spiced lattes. <3

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 11:15

Helemaal eens Tazzey. Het is zeker te overleven maar dat betekent absoluut niet dat ik er blij mee ben. Kan je nu al op een papiertje geven dat ik er lichamelijk last van ga hebben op het werk dus nee, ik ben er helemaal niet blij mee. :') En die nacht koelt ook niet af. Kan m'n raam wagenwijd open zetten maar met 15 graden koelt het hier binnen niet af. Halve graad misschien. Geef gewoon echte herfst please.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 10:17

Tazzey schreef:
Het is geen goor warm weer maar ik wil het houden wat het nu is, koud, nat en guur.
Gisteren was echt fantastisch. Lekker onder mijn warme dekentje, spelletje spelen, buiten nat en guur en binnen knus en warm. En mijn man maakt in deze tijd altijd de meest heerlijke pumpkin spiced lattes. <3

Ahhh vandaar de liefde voor de herst. Jij zit binnen _O-

Als buitenmens heb ik geen voorkeur voor nat en guur hoor. Droog en wind wel :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 10:18

Ik ben een echt buitenmens, wandelen in de regen is het fijnste wat er is. Dus of ik nu binnen of buiten ben, dat maakt mij echt geen fluit uit. :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 10:35

Ik heb veel liefde voor de herfst en ben normaliter (pre-ziek zijn) met de hond bv toch ook veel buiten. Ik vind herfstige natte wandelingen echt Heerlijk, ondanks dat ik een langhaar hond heb die heel smerig word - maar daar zijn we tegen gewapend met regenjassen en badjassen en blazers hahaha. Zelf kan ik me ook prima kleden op nat weer, dus kom maar op. Ook een stuk rustiger buiten qua wandelaars, dus yes please. Ik vind het heerlijk om door de bossen te lopen bv wanneer het regent. Word dan echt zen van het geluid <3 Ik geniet dus ook wel echt van regenachtig weer haha. M’n hond geniet er ook enorm van; die kan zo heerlijk intens snuffelen met nat weer, dat vind ze fantastisch. Ik vind het alleen minder als het echt hard waait icm regen, dus flinke wind mag van mij wel weg blijven met zo’n langere wandeling maar voor de rest… *O ja en met hoogteverschil is het wel soms spek en spek glad wat niet altijd top is als je een kluns bent zoals ik hahaha. Dus dat is met in Zuid-Limburg wonen soms wel een uitdaging met wandelen in de herfst als het nat is en de bladeren verbergen je paadjes :')

Maar ik ben anderzijds ook echt een huismus, dus ik geniet ook keihard van het binnen zitten terwijl het buiten tekeer gaat haha. Onze kat is ook gek op deze tijd van het jaar, wanneer de blaadjes van de bomen vallen en ze met wind-weer hier voor het raam langs vliegen. Dan vliegt ze altijd de vensterbank op en neer om ze te vangen :’)

Hier vandaag 18 graden, morgen 23…23? GAAA WEGGGGG. En de dagen erna nog 20/21 zag ik. Stom. Al is het idd wel zo; het koelt sneller af, word sneller donker dus warmte blijft wel minder goed en lang hangen. Ook is het meer bewolkt en minder aantal zon uren hier. Dus het is vind ik ook niet zo erg meer. Voor mij wel nog te warm om lekker te gaan wandelen, want ik kan nog steeds snel zweten, maar thuis in huis is het niet nodig om een airco ofzo aan te zetten.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 11:12

Voor mijn ongeluk deed ik veel aan hardlopen. Zodra het herfst was en het kwam met bakken uit de hemel trok ik mijn schoenen aan en was ik weg. Heerlijk 20 kilometer rennen in de zeikende regen. <3 Daar kon ik oprecht echt heel gelukkig van worden.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 12:12

Jaa! Ik mis je in het hardlooptopic, ben je gestopt?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 13:21

Ik loop al heel lang niet meer. Ik heb bij een ongeluk mijn rug op een paar plaatsen gebroken en heb nu een incomplete dwarslaesie. Waar ik ooit blij was met 20 kilometer loop ik nu op een goede dag de 50 meter in een half uur. :')
Ik mis het wel hoor, het was echt mijn favoriete manier om mijn hoofd leeg te maken na een dag werken.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 17:19

Jeetje joh dat wist ik niet. Vreselijk dat je dat hebt moeten meemaken.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 18:14

Het is best even heel erg poedersuiker geweest maar het leven gaat gewoon door. Dus nu niet meer hardlopen maar waggelen in de regen hihi.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 20:31

Wat balen Tazzey! :(:) Ik loop niet hard maar voel je wel helemaal met buiten zijn als het giet. Ik ga dan juist wandelen. := Al is binnen zitten inderdaad ook juist heerlijk dan cursebreaker. <3

Morgen, bah. Vond het vandaag alweer warm op het werk. Gelukkig zat andere dingen om me ook druk over te maken dus de warmte is gewoon een +1 morgen. _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 09:44

De herfst is heerlijk of je nu binnen of buiten zit. Ik vind het nu wel iets te warm. Gisteren had ik een goede dag en heb ik een stuk in ons park/achtertuin gewandeld met mijn man. Ik heb een nieuw record gebroken, 1,2 km. De tijd waarin ik dat gedaan heb laat ik maar even achterwege maar laat ik het zo zeggen, ik ben onderweg rechts ingehaald door 34 naaktslakken :')

De pluimen in mijn weerapp stemmen mij wel erg vrolijk, die kelderen flink. :D