Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beert schreef:Oh heerlijk die sneue acties. Ik ben het er helemaal mee eens dat je sommige dingen gewoon niet eens moet willen vragen. Als je ziet wat er bij Gofundme allemaal tussen staat:
Iemand wil voor haar 21e verjaardag een baksteen:
Nieuwe banden voor haar auto:
https://www.gofundme.com/f/little-help- ... 7f22c7e62e
KarenQ schreef:Ik heb een artikel gelezen waaruit bleek dat Go-Fund-Me een van de grootste 'verzekeraars' van de USA was. Want zij zorgen voor meer vergoedingen van zorgkosten dan de echte verzekeraars zelf. Eens kijken of ik hem kan vinden.
ikke schreef:KarenQ schreef:Ik heb een artikel gelezen waaruit bleek dat Go-Fund-Me een van de grootste 'verzekeraars' van de USA was. Want zij zorgen voor meer vergoedingen van zorgkosten dan de echte verzekeraars zelf. Eens kijken of ik hem kan vinden.
Dat zegt met name iets over hoe het (vooral niet) geregeld is in de VS.....
KarenQ schreef:ikke schreef:
Dat zegt met name iets over hoe het (vooral niet) geregeld is in de VS.....
Inderdaad. Het was ook een artikel dat ook kritisch was over de verzekeraars. Want blijkbaar doen die hun werk niet goed. Wat daar ook gewoon zo is.
<KNIP>
996981 schreef:Oh helemaal eens. Er is niks natuurlijks aan een steppedier dat zich hapje-stapje voedt met schraal gras, 24/7 toegang te geven tot rijk Nederlands gras (in gedroogde of levende vorm). De paarden met problemen t.g.v. obesitas stapelen op. Maar hé, ze hebben (waarschijnlijk) geen maagzweren.
prompter schreef:Ik wou "natuurlijk gedrag" voor het paard toch wel handhaven
rien10 schreef:Alles wat in de paardenwereld "Natuurlijk" heeft als bijvoeglijk naamwoord moet verboden worden.
Natuurlijk bekappen; het bestaat niet. Zodra je een vijl of een renet in je hand neemt, is het al niet meer natuurlijk.
Natuurlijk voeren; het bestaat niet. Zodra een paard niet zelf zijn kostje bijeen scharrelt in de wildernis, is het al niet meer natuurlijk.
Natuurlijk rijden; het bestaat niet. Zodra een mens op een paard stap, is het al niet meer natuurlijk.
En nog meer van dit soort onzinnige geitenwollensokken geneuzel. Wat wij met paarden doen is volkomen tegennatuurlijk. Maar wel leuk.
Omgaan met paarden geeft ons de verplichting naar het paard toe zo goed mogelijk voor het dier te zorgen en het in zijn of haar waarde te laten.
rien10 schreef:Een hek er omheen. Niet natuurlijk.