Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marcella schreef:Nou heb er hennen en hanen erop gezet. Ben benieuwd gezien de hanen niet gratis weg gaan.
Mer1980 schreef:Marcella schreef:Nou heb er hennen en hanen erop gezet. Ben benieuwd gezien de hanen niet gratis weg gaan.
Oehh uitdaging, maar bij gratis heb je inderdaad vreemd volk over de vloer die ze gewoon ook opeten. Nu is dat laatste geen probleem, maar dan wil je er toch iets voor hebben, anders had je ze zelf wel opgegetenHet is dat je zo ver weg woont anders had ik wel wat Marans en CL van je overgenomen.
Hier ook iets irritants. Maar dan op Marketplace. Heb een flinke doos kinderkleding voor €5,- erop gezet. Gewoon klein prijsje zo weg. Reageert iemand met en uitkering, dat is allemaal prima, dus ik zeg: joh ik heb nog wel meer spullen voor je ik kijk wel even dan krijg je er nog wel veel meer bij.
Oh geen auto: geen probleem ik kan het wel even langsbrengen als ik de kids ophaal uit school ben dan in de buurt. Heb ik het adres, komen opeens de vragen:
Het is toch wel allemaal voor de winter he? Zou je van alles en foto willen maken? ja straks is het ouderwets en kan ik het zo in de kliko gooien? Ja 5,- euro is heeeeel veel voor mij.
Ik denk dan: jezus mens, ik kom het brengen, je krijgt er nog een werk spullen bij ook voor je baby wat ik over heb en nu moet ik die hele doos leegtreken en op de foto zeten voor 5 euro????? DOEI!
flintstones schreef:Iemand die vroeg of ik betere fotos had en vp van een lemieux dekje.(foto was 1 stapel dekjes)
Nou even foto gezocht van dekje op paard en doorgestuurd
'OH hij is roze ja ik wil mijn ruin niet vernederen'
Nou meid op de foto met alle dekjes zie je ook duidelijk dat het een roze is...
Mer1980 schreef:flintstones schreef:Iemand die vroeg of ik betere fotos had en vp van een lemieux dekje.(foto was 1 stapel dekjes)
Moet ze niet tegen mijn zusje zeggen, die heeft een ruin en echt alles is roze. Lol
Mer1980 schreef:flintstones schreef:Iemand die vroeg of ik betere fotos had en vp van een lemieux dekje.(foto was 1 stapel dekjes)
Moet ze niet tegen mijn zusje zeggen, die heeft een ruin en echt alles is roze. Lol