Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pantarhei

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:17

Dat heb ik nu al vijf keer op fiets gehad
Bieden, ga je akkoord hoor je niks meer

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 20:15

Ik had wat oude pallets op mp gezet met een vage foto. Kachelhout.
Iemand wilde ze wel hebben dus we hadden ze aan de weg klaargelegd, maar we vonden nog een paar pallets die ook wel.mee konden in de kachel. Die man zei "het is wel wat meer dan ik dacht". Ehhh... . Hij hoefde gelukkig niet heel ver met z'n grote stapel.

Het blijft wat irritant met marktplaats met mensen die niet meer reageren en alles, maar je komt wel lekker van je zooi af. Werkelijk voor alles is wel interesse. Ik had ook nog wat nieuwe dakplaten liggen. In 3 verschillende lengtes en per lengte 3-5 platen. Die man die ze heeft opgehaald was er zo blij mee. Hij kon het gewoon niet geloven. Ik was blij dat ik ze kwijt was want al die verschillende maten moet je maar net iemand voor vinden.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 20:52

Dat is wel lekker Janna. Ik denk dat ik de fiets maar op de lokale FB zet om op te halen

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 20:55

pfff hier een houtkachel te koop inclusief de sierlijst voor over de kachelbuis, en accesoires zoals vonkenscherm. reageerden er mensen met een bod van 20 euro...... Of ik m dan wel ff kan brengen naar dorp X wat 12km enkele reis is. of er bied iemand serieus, reageer ik dat hij de kachel mag ophalen. hoor ik daarna 3 dagen niks meer en is het bod ineens ook verwijderd...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 22:10

MP en bieders zijn de laatste tijd idd erg irritant.
Stellen verschillende vragen waarna ze bieden. Ga je akkoord reageren ze niet meer. Wel gelezen.
Zijn er andere geïnteresseerde, maar neem je voor het fatsoen nog contact met ze op. Omdat je eigenlijk al akkoord was gegaan. Lezen ze weer maar geen reactie. Nou dan niet, gelukkig voor meer verkocht uiteindelijk

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 05:19

Ik vrees voor straks, ik moet m’n auto ook verkopen. Maar ga hem eerst volgende week apk keuren, ik hoop echt dat die er doorheen komt… _/-\o_ ik heb zo ontzettend veel pech gehad de afgelopen tijd… nu een andere auto(benzine) en die ik verkoop is een diesel. Opzich prima autootje. Maar ik vrees voor alle afdingers. Ik ga wel echt selecteren als ik ga verkopen en niet bij mij thuis maar op een andere locatie.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 10:33

Nou heb er hennen en hanen erop gezet. Ben benieuwd gezien de hanen niet gratis weg gaan.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 11:49

Nou mn bed is uiteindelijk verkocht. Gisteren kreeg ik een bod, diegene zou er vandaag om 11u zijn (was er 5min eerder), zonder gezeur en gedoe heeft die persoon alles zelf gesjouwd en ingeladen (ik ben 20wk zwanger, dus had meteen al via de chat gezegd dat hij het zelf moest doen). Na 40min alles ingeladen, netjes afgesproken bedrag betaald en weg! Inmiddels elkaar ook gewoon een 5* beoordeling gegeven.

Top!!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 11:55

Iemand wilde laatst 6 euro voor 3 doosjes glazen geven...

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 12:03

purny schreef:
Iemand wilde laatst 6 euro voor 3 doosjes glazen geven...

Nee heb je, ja kun je krijgen...ik heb 3 zakken acana brok van 14,5 kg per zak voor totaal 150 euro kunnen kopen. Meer dan prima deal en nooit verwacht. Ik heb trouwens niet eens geboden maar de gevraagde prijs zo betaald

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 12:06

Marcella schreef:
Nou heb er hennen en hanen erop gezet. Ben benieuwd gezien de hanen niet gratis weg gaan.

Oehh uitdaging, maar bij gratis heb je inderdaad vreemd volk over de vloer die ze gewoon ook opeten. Nu is dat laatste geen probleem, maar dan wil je er toch iets voor hebben, anders had je ze zelf wel opgegeten := Het is dat je zo ver weg woont anders had ik wel wat Marans en CL van je overgenomen.

Hier ook iets irritants. Maar dan op Marketplace. Heb een flinke doos kinderkleding voor €5,- erop gezet. Gewoon klein prijsje zo weg. Reageert iemand met en uitkering, dat is allemaal prima, dus ik zeg: joh ik heb nog wel meer spullen voor je ik kijk wel even dan krijg je er nog wel veel meer bij.

Oh geen auto: geen probleem ik kan het wel even langsbrengen als ik de kids ophaal uit school ben dan in de buurt. Heb ik het adres, komen opeens de vragen:
Het is toch wel allemaal voor de winter he? Zou je van alles en foto willen maken? ja straks is het ouderwets en kan ik het zo in de kliko gooien? Ja 5,- euro is heeeeel veel voor mij.

Ik denk dan: jezus mens, ik kom het brengen, je krijgt er nog een berg spullen bij ook voor je baby wat ik over heb en nu moet ik die hele doos leegtreken en op de foto zeten voor 5 euro????? DOEI!
Laatst bijgewerkt door Mer1980 op 21-10-24 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 12:08

Mer1980 schreef:
Marcella schreef:

Oehh uitdaging, maar bij gratis heb je inderdaad vreemd volk over de vloer die ze gewoon ook opeten. Nu is dat laatste geen probleem, maar dan wil je er toch iets voor hebben, anders had je ze zelf wel opgegeten := Het is dat je zo ver weg woont anders had ik wel wat Marans en CL van je overgenomen.

Hier ook iets irritants. Maar dan op Marketplace. Heb een flinke doos kinderkleding voor €5,- erop gezet. Gewoon klein prijsje zo weg. Reageert iemand met en uitkering, dat is allemaal prima, dus ik zeg: joh ik heb nog wel meer spullen voor je ik kijk wel even dan krijg je er nog wel veel meer bij.

Oh geen auto: geen probleem ik kan het wel even langsbrengen als ik de kids ophaal uit school ben dan in de buurt. Heb ik het adres, komen opeens de vragen:
Het is toch wel allemaal voor de winter he? Zou je van alles en foto willen maken? ja straks is het ouderwets en kan ik het zo in de kliko gooien? Ja 5,- euro is heeeeel veel voor mij.

Ik denk dan: jezus mens, ik kom het brengen, je krijgt er nog een werk spullen bij ook voor je baby wat ik over heb en nu moet ik die hele doos leegtreken en op de foto zeten voor 5 euro????? DOEI!

Zo zie je maar weer: geen goede daad blijft onbestraft......

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 13:12

Nou zit netto net onder sociaal minimum gratis mag als ze dan een halve kilo kipfilet kopen voor mij. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 18:30

Wat is de prijs krijg ik als vraag. Staat in de advertentie dus gezegd staat in de advertentie. Ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg gratis kom ik ze zo ophalen. :+

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:39

Iemand die vroeg of ik betere fotos had en vp van een lemieux dekje.(foto was 1 stapel dekjes)
Nou even foto gezocht van dekje op paard en doorgestuurd
'OH hij is roze ja ik wil mijn ruin niet vernederen'
Nou meid op de foto met alle dekjes zie je ook duidelijk dat het een roze is...

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 21:31

Had terug gestuurd:"echte mannen dragen roze" :roll:

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 21:32

flintstones schreef:
Iemand die vroeg of ik betere fotos had en vp van een lemieux dekje.(foto was 1 stapel dekjes)

Moet ze niet tegen mijn zusje zeggen, die heeft een ruin en echt alles is roze. Lol

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 21:33

Mer1980 schreef:
flintstones schreef:

Moet ze niet tegen mijn zusje zeggen, die heeft een ruin en echt alles is roze. Lol

Riep iemand mij <3

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 12:05

Hahahahahaha yup :D een ruin kan prima in roze bij jou ;)

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 12:44

Mer1980 schreef:
flintstones schreef:

hier een zusje (van26 jaar) die ALLES roze heeft voor een hengst......

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 22:19

Of ik de hanen even naar bergen op zoom kan brengen. :+

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 14:08

Ik snap gewoon écht niet waarom mensen een bericht sturen, de hele moeite doen om een prijs overeen te komen om vervolgens op het laatste moment niks meer te laten horen. Tijdverdrijf ofzo voor die mensen?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 14:40

Hebben jullie ook dat de zoekfunctie op afstand van je woonplaats het niet doet op marktplaats nu?

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 15:38

Echt irritant mensen die zo weinig bieden op een zgan item, dan met fikse korting komen en dan zeggen ja ik weet het niet voor die prijs. Dikke doei dan, was vrijwel nieuwe leren singel voor minder dan 1/3 nieuwprijs en dan nog minder willen geven…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 15:57

Gezeur over een goede Fisslerpan. Van welke serie is ie? (staat op de bodem).