Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 14:38

Ik zou het ook gewoon ophangen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 14:54

Mijn buurman en zijn obsessie om opeens de kozijnen volledig te gaan schuren met een apparaatje wat vreselijk veel lawaai maakt. En dit gaat dus al dik 2 weken elke dag zo. En dan pas een keer beginnen halverwege de middag tot laat in de avond.

Gelukkig gaan ze maandag bij ons met de ramen weer bezig en hopelijk ook met veel kabaal.

Stomme kwal is het ook :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 15:00

Dat ik omdat ik ziek werd niet mee kon naar de zwarte cross. En dat ik nu ènorm baal als ik alle foto's en filmpjes voorbij zie komen. ;(

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 15:55

-O- Buikgriep

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 15:55

Dat ik Netflix probeer te kijken. Maar wat er buiten op snelweg gebeurt spannender is. Bult getoeter. File richting Deventer en trekkers richting Rijssen. :')

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 17:38

Dat mijn vriend vier dagen bij de zwarte cross is, ik hem in iedere situatie 'gewoon' mis, maar hem nu echt vreselijk mis en wil huilen. Van de week paard ingeslapen, gezeur op mijn werk door ziektewet. Ik voel me k*t en wil gewoon zijn armen om me heen..

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 17:40

kimberly1995 schreef:
Dat mijn vriend vier dagen bij de zwarte cross is, ik hem in iedere situatie 'gewoon' mis, maar hem nu echt vreselijk mis en wil huilen. Van de week paard ingeslapen, gezeur op mijn werk door ziektewet. Ik voel me k*t en wil gewoon zijn armen om me heen..

Ach wat sneu voor je… sterkte, dikke knuffel! :knuffel:

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 17:53

Eapy schreef:
kimberly1995 schreef:

Ach wat sneu voor je… sterkte, dikke knuffel! :knuffel:

Dankjewel! Erg lief!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 17:58

Boos van Tim Hofman kijken is 1 grote ergernis, man man man wat een oplichters lopen er nog vrij rond. Zelf een dikke Mercedes rijden met het geld van gedupeerden. :r

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 18:04

Pakketje ontvangen met een verkeerde inhoud.

Ik had 2 dozen Lego besteld voor mijn kinderen en kreeg een 18+ pretpakket binnen :')
Denk dat degene die dacht vanavond leuk zijn weekend in te gaan meer baalt :+
stiekem kan ik er ook wel om lachen

Schuur_

Dat het veld achter mijn huis af is gedaan door de boer en ik eindelijk het snoeisel van mijn haag kan opruimen. Om erachter te komen dat de werkmannen van het huis ernaast een groot toilet hebben gemaakt van mijn haag :x -O-
Ik dacht nog 'huh een zakje, hoe komt dat hier nou' en toen rook ik het. En daarna zag ik tich witte zakdoekjes en hopen.

Ook hebben ze in de hoek cement uitgespoeld tot tegen mijn haag. Buurvrouw komt maar af en toe kijken hoe de werken verlopen maar heb nu alles netjes opgeruimd, foto's gemaakt en ga het elke dag controleren. Van zodra er ook maar 1 stukje afval, wit zakdoekje of whatever ligt ga ik haar aanspreken. Als de werkmannen niet naar de wc mogen of kunnen voorzie dan een Dixie. Ik heb ze al zien plassen in de 'sloot' tegenover het huis. Sloot tussen aanhalingstekens omdat ze daar de chapewagen in hebben uitgespoeld en deze ook grotendeels gebetonneerd is nu.

TheNovelist

Collega's die ziek zijn en daarom heb ik deze hele week alleen gestaan en werk ik vandaag van 09:30 tot 21:00.
Ben op :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 18:28

wyoming schreef:
Pakketje ontvangen met een verkeerde inhoud.

Ik had 2 dozen Lego besteld voor mijn kinderen en kreeg een 18+ pretpakket binnen :')
Denk dat degene die dacht vanavond leuk zijn weekend in te gaan meer baalt :+
stiekem kan ik er ook wel om lachen

:') :') :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 18:30

TheNovelist schreef:
Collega's die ziek zijn en daarom heb ik deze hele week alleen gestaan en werk ik vandaag van 09:30 tot 21:00.
Ben op :')

Sterkte dat is niet leuk. Kun je in het weekend wel uitrusten?

@Schuur ik zou een dikke klacht indienen bij dat bedrijf, maar ook een melding maken bij de gemeente / waterbeheer. Wat een asociale werknemers zeg.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 20:12

Dat ik op de fiets naar de verloskundige moest. Ik toen onder een sproeier van de landerijen door moest, of terug fietsen en omfietsen.... Ik dacht dat het wel mee zou vallen, de "schade".... Een paar druppels... Nope....

Afbeelding

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 20:15

kimberly1995 schreef:

Kom maar hier!! Je bent welkom!!! Dikke knuffel!!
Het is jouw week niet lieverd. Echt vet kttt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 20:36

Dat iedere idioot in NL een nestje mag fokken met hun huisdieren. Zucht.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 22:14

MarlindeRooz schreef:
We kregen dit als serieus cadeau….
[ [url=m/gTn6NO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afbeelding
Vind ik onze wc deur toch leuker _O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 22:31

Dorpsfeest van 4 dagen. Ik woon aan de rand van het centrum dus het is 4 dagen lang compleet onmogelijk om in de buurt van mijn huis te parkeren, en dan heb ik het nog niet over het lawaai van de kermis en de beroerde muziek. En is het dan midden in de nacht een keer afgelopen, krijg je tot een uur of 3 nog af en aan kuddes lallende/schreeuwende mensen voor je deur. Rot op allemaal _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 23:04

Koppijn die niet over wil gaan.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 23:49

Ah, die vergat ik nog. Mensen die aanbellen als ze terug naar huis lopen vanuit het centrum, altijd wel een paar kleuters die dat nodig vinden. Ik haat mensen...

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 00:02

Onzeker. -O-
Mijn uitgebreide ergernis zet ik even in spoiler, ik wil niet dat mensen een reden krijgen door mijn ergernis om onzeker te zijn over hun lichaam.
Spoiler:
Ik ga morgen naar een waterpark, dat vind ik echt super leuk hoor.
Maar ik ben zo onzeker over mijn lichaam. De mensen met wie ik ga hebben allemaal zo’n mooi lijf. En ik niet.
Ik ben echt hard bezig met mijn gewenste lijf te krijgen, maar ik ben er nog niet.
En dan loop ik de hele dag rond zonder shirt om mij achter te verbergen. Dat vind ik echt niet fijn. Sws gewoon niet.

Ik ben niet heel breed oid, maar wel echt zichtbare hip-dips en niet een strak lijf voor de rest.

Maar goed, ik zou niet weten wat ik anders moet doen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 07:24

Gewoon gaan en je bedenken dat echt niemand, maar dan ook niemand 100% tevreden is over zijn of haar lichaam.

Daarnaast: Vrienden kijken niet naar je om je te keuren. Ze willen gewoon gezellig een dagje uit en willen jou mee hebben *\o/*

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 07:46

Ineke2 schreef:
Gewoon gaan en je bedenken dat echt niemand, maar dan ook niemand 100% tevreden is over zijn of haar lichaam.

Daarnaast: Vrienden kijken niet naar je om je te keuren. Ze willen gewoon gezellig een dagje uit en willen jou mee hebben *\o/*

Inderdaad!
Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 07:49

Je zult je waarschijnlijk zelfs beter voelen als je al die 100en andere mensen zonder kleren ziet. :D Voor mij is een dagje strand/zwembad juist goed voor mijn zelfvertrouwen want niémand is perfect. Die modellen op foto's worden allemaal gefotoshopt naar een glad huidje zonder ook maar een deukje of pigmentvlekje.

Geniet er van!! :D