Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanet schreef:Het lijkt me een vreselijk idee dat je bijvoorbeeld 90uren lang misschien wel weet dat je dood gaat, maar het nog niet gaat omdat er nog genoeg zuurstof is..
Snadrem schreef:Ik vind het bijzonder luguber van mezelf hoe ik kan lachen om de memes over dit onderwerp.
Dat terzijde, wat een ongelofelijk akelige dood. Of je daar nou voor je lol naar toe bent gevaren of niet. Waarschijnlijk in het aardedonker dagenlang wachten tot je eindelijk mag stikken lijkt me echt afgrijselijk en dat gun je toch niemand. Als het allemaal waar is dat die boot nooit fatsoenlijk getest is voor dit soort dieptes dan staat dit wel ergens ver bovenaan de lijst van "grove nalatigheid"
ista schreef:#cursusherkeneengrap
Jolliegirl schreef:DuoPenotti schreef:Word je niet slaperig van zuurstofgebrek?
Maar voordat het zover is....
Ik weet ook niet of je een pil zou nemen zeg maar, als je ook nog hoop hebt gered te worden.
Geen idee, zit me al suf te googlen hoe dat werkt.

DuoPenotti schreef:Word je niet slaperig van zuurstofgebrek?
Maar voordat het zover is....
Ik weet ook niet of je een pil zou nemen zeg maar, als je ook nog hoop hebt gered te worden.
DuoPenotti schreef:Captain dat eerste filmpje gezien. Heel heftig.
Maar denk dat dat idd anders is als wanneer de zuurstof langzaamaan geruild word tegenover de koolmonoxide.
Cer, ja dat is natuurlijk precies hetzelfde...brrr. Naar zeg.
FH, een mens wil normaal gesproken overleven, hoe klein de kans ook is.
Dat is ons instinkt.

Captain schreef:Ik heb geen idee of er verschil in zit eigenlijk..
(ik was net iets te snel, reageerde alleen op de titel en de eerste minuten) 
Suzanne F. schreef:Ja het is een heel naar verhaal. Je hoopt maar dat ze allemaal zacht zijn ingeslapen door afnemende zuurstof. Maar ik kan me zomaar voorstellen dat er paniek uitbreekt. Mensen die gaan hyperventileren enzo.
Ben benieuwd wanneer ze hem vinden. Ik denk niet dat het op tijd is. Er komen wel ineens veel vragen in me op. Waarom geen tracker/GPS systeem? Je zou toch denken dat zoiets dat wel heeft. Waarom dit ontwerp wat niet van binnenuit te openen is? Al heeft dat op kilometers diepte geen nut natuurlijk.
Ik houd helemaal niet van onderzeeërs. Op vakantie kon je ook met zo’n ding mee maar mooi niet hoor. Boot oké, maar wel boven water.