Voorhoofd holte ontsteking voor de 855843920 ste keer. Mijn oor zit aan 1 kant helemaal dicht en voelt naar aan. Mijn schildklier waardes zijn goed maar ik voel mij al weken zwaar beroerd, nu griep er over heen. Naast dat ik mij niet goed voel toch thuis gaan werken omdat ik echt veel dingen moeten doen voor werk, doet dat snert systeem het niet. Lekker handig dat je een systeem update gaat doen vlak voor het einde van de maand en dan er later achter komt niks het meer doet.
Mag ik zeggen dat ik super blij ben met onze corrie? Mijn bak is straks in zijn geheel vrij hard geworden en redelijk strak gewaaid
Was eigenlijk gister maar alsnog raar. We gingen bij een natuurgebied wandelen, was een klein parkeerterrein bij. Er was 1 vrije plek waar iemand aan het inparkeren was. Toen ging er een andere auto achteruit, daar kwam een plek vrij waar wij wilden gaan staan. Netjes gewacht, richtingaanwijzer aan. Maar degene die aan het inparkeren was, kreeg hem niet in het vak. Toen ging hij opeens als een malle achteruit en knalde hem in ‘ons’ vak. Wtf.
Mijn collega is positief getest, we hebben veel contact, maar ik mag niet naar huis in quarantaine .
Rebel_Jits
Geplaatst: 31-01-22 14:06
Mijn vriend komt thuis van z'n werk en het eerste wat hij zegt: "het tuinhuis is open gewaaid, de doek (van het hek) waait weg, het plastic waait ook weg." Goedenmiddag ook aan jou Ik had heel de ochtend gepoetst en zat net 10 minuten. En nu zit hij boven te mokken, omdat ik dat zei. Maar zelf iets aan bovengenoemde zaken doen is te moeilijk (ik heb het dus al gedaan).
Weer misselijk van de pijn... En voel dat ik zometeen een keer moet plassen en naar de wc gaan doet ook veel pijn. 1 ding weet ik wel, ik ga niet zomaar weer op een paard zitten. Wat een gedoe.
MyWishMax
Geplaatst: 31-01-22 14:47
MarlindeRooz schreef:
Weer misselijk van de pijn... En voel dat ik zometeen een keer moet plassen en naar de wc gaan doet ook veel pijn. 1 ding weet ik wel, ik ga niet zomaar weer op een paard zitten. Wat een gedoe.
Ah dikke knuffel! Wat balen zeg...
hagelslag
Geplaatst: 31-01-22 14:48
Ik leef Traantje gelaten op uitslaapzaal. Geen pijn meer in benen en kont. 1.5 uur operatie
De fysio vermoed dat mijn diagnose verkeerd is geweest, en nu moet ik dus eerst terug naar de huisarts voor bevestiging. Domme ik, ging alvast online kijken naar wat voor onderzoek/tests de arts dan gaat uitvoeren, mijn nieuwsgierigheid won en ik probeerde die dingen alvast op mijzelf. De pijn mwah ik denk dat de fysio wel eens gelijk kon hebben.
Hagelslag yeaaah! moet je daar nu nog blijven of mag je snel weer naar huis? Zo fijn dat je geen pijn hebt
Marocje
Geplaatst: 31-01-22 14:51
Wat super fijn Hagelslag! Nu zul je nog onder de pijnstillers zitten gok ik? Maar wat een hel moet dat afgelopen weken voor je geweest zijn, veel sterkte met het verdere herstel!
saskiaojan
Geplaatst: 31-01-22 14:51
MarlindeRooz schreef:
Beterschap!
Wat fijn hagelslag, op naar een goed herstel!
MyWishMax
Geplaatst: 31-01-22 14:52
Hagelslag wat fijn!
MarlindeRooz
Geplaatst: 31-01-22 15:00
hagelslag schreef:
Ik leef Traantje gelaten op uitslaapzaal. Geen pijn meer in benen en kont. 1.5 uur operatie
Party
PineApple
Geplaatst: 31-01-22 15:04
hagelslag schreef:
Zo fijn dit!!!
prompter
Geplaatst: 31-01-22 15:12
hagelslag schreef:
Wat ontzettend goed!
astrea
Geplaatst: 31-01-22 15:13
hagelslag schreef:
Helemaal top. Zet hem op met je herstel.
fleurtjeuh
Youtubers die ineens allemaal shorts posten... Als ik korte niks zeggende filmpjes wil, dan maak ik wel tiktok aan.. En dat heb ik al niet met een reden!