Hierbij het kaartje die gister bij m’n moeder op de deurmat is gevallen;
[ [url=m/E3NA0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UTSd2d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle puzzels hebben we van JvH, behalve de nieuwe die 4 december uit komt. “Rendier race”, gaat ie heten!
Ik drink voornamelijk groene thee van pickwick, en de sleep tea van Rituals doet het heel erg boed bij mij, er schijnt ook een nieuwe zijn van Pukka met een berry smaak vd sleep tea, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.
Zoals het beetje te zien is op de foto van het kaartje, is de kleur hier turqoise, met wat zwart, en de meubels zijn eiken.
Verder lees ik niet, en buiten mijn paard heb ik naast heel veel werken geen hobby’s, ook weinig tot geen vrienden helaas, (lees; ik heb alleen m’n moeder nog), maar daar ga ik me openbaar niet over uitwijden!
Rituals, ik vind de nieuwe LE (serendipity) heel lekker! En ik gebruik eigenlijk alleen de foams, scrubs en bodycreme’s van rituals! Ook ben ik dol op de genoe van Rituals, en ruik ik die zoooooooveel meer beter dan geurstokjes, want die ruik ik overigens sowieso niet, totdat ik er boven moet hangen.
En nu staat eigenlijk, elke avond wel een kaarsje aan! Soort van beetje gezelligheid maken, ondanks je je alleen voelt. Maargoed.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben laten weten, en anders hoor ik het vast wel via een omwegje!
Ik vond je kaartje super leuk al, dankjewel daarvoor!!