Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 13:03

idinn schreef:
Rockwitch, hopelijk was het vals positief. Is er anders geen online optie of inhaalmoment mogelijk?

Donna, omdat tegels iit een goed beplante tuin juist verre van onderhoudsvrij is _O- Voor jou dus zo'n onkruidkrabber?

Ik moet dan gewoon de examencommissie mailen en dan krijg ik gewoon een ander moment dat ik hem alsnog kan maken dus gelukkig zal de poging dan niet vervallen ofzo.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 13:10

Ik heb nog een top gevonden :D
Een sponsjes-houder *\o/*

Ik kwam deze tegen bij klanten:
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 13:41

Banyu schreef:
Hierbij het kaartje die gister bij m’n moeder op de deurmat is gevallen;

[ [url=m/E3NA0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UTSd2d.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alle puzzels hebben we van JvH, behalve de nieuwe die 4 december uit komt. “Rendier race”, gaat ie heten!

Ik drink voornamelijk groene thee van pickwick, en de sleep tea van Rituals doet het heel erg boed bij mij, er schijnt ook een nieuwe zijn van Pukka met een berry smaak vd sleep tea, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.

Zoals het beetje te zien is op de foto van het kaartje, is de kleur hier turqoise, met wat zwart, en de meubels zijn eiken.

Verder lees ik niet, en buiten mijn paard heb ik naast heel veel werken geen hobby’s, ook weinig tot geen vrienden helaas, (lees; ik heb alleen m’n moeder nog), maar daar ga ik me openbaar niet over uitwijden!

Rituals, ik vind de nieuwe LE (serendipity) heel lekker! En ik gebruik eigenlijk alleen de foams, scrubs en bodycreme’s van rituals! Ook ben ik dol op de genoe van Rituals, en ruik ik die zoooooooveel meer beter dan geurstokjes, want die ruik ik overigens sowieso niet, totdat ik er boven moet hangen.

En nu staat eigenlijk, elke avond wel een kaarsje aan! Soort van beetje gezelligheid maken, ondanks je je alleen voelt. Maargoed.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben laten weten, en anders hoor ik het vast wel via een omwegje! :D

Ik vond je kaartje super leuk al, dankjewel daarvoor!! <3

Even een aanvulling, de airwick kaarsen van de action vind ik ook heel fijn, zijn nu geloof ik in de weekaanbieding.. Treewick kaarsen (cinnamon óf hot spices) ook erg benieuwd naar, maar nog nooit in een filiaal gezien hier, en lees daar gemengde verhalen over op fb!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 13:41

Junia schreef:
Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Ik wil eigenlijk al wel hahaha. Dit jaar voor het eerst kerst met de hond, dus we zetten er voor de zekerheid een hekje om.

Ohja, lieve Santa, mijn hond is een enorme sloper dus speeltjes houden het meestal nog geen week vol :(

Kan vanaf 1 oktober!
Gewoon neerzetten. Als je m rond sinterklaas pas op zet, heb je er al helemaal weinig plezier van doordat je op huwelijksreis gaat.

capopjekop

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 14:06

Ik heb mijn kerstboom vorige week al opgezet. Alleen de versiering moet er nog in.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 14:52

Zodra de echte bomen worden verkocht staan wij bij de winkel haha

Verder weer veel pagina’s bijgelezen. Leuke dingen (rijbewijs en kaartjes!) en minder leuke dingen (Corona test-hopelijk is die van vandaag wel negatief- boete ipv een kaart en afscheid van huisdieren)
Gisteren vrij genomen dus een lekker lang weekend nu, heerlijk! Donderdag naar Aladdin geweest en gisteren dagje Den Haag, gezellig en een leuke voorstelling! En natuurlijk winkel in winkel uit gisteren, dus iets meer uitgegeven als dat de bedoeling was, oeps…

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 14:56

Vandaag vrij dus betekent pakket samenstellen :D en ik begin het pakket alweer zo leuk te vinden dat ik hem zelf wil houden :')

Hier gaat de kerstboom na sinterklaas op.

Ik moet eigenlijk nieuwe ballen hebben en nieuwe lichtjes dus ook even naar de action als ik het weer van zolder heb.

Geen idee of ik dit jaar een echte boom heb of een neppe weer die ik zelf heb.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 14:59

ik zou de boom al willen zetten, maar de rest in huis niet :')

de overburen hebben hem al 3 weken staan

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 15:13

Woeeeei!
Ik heb ook een kaartje gekregen van mijn Santa.

Ik ga morgen puzzelen en hier laten zien.
Ga nu naar Glow Eindhoven toe met een andere blokker!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 15:24

capopjekop schreef:
Ik heb mijn kerstboom vorige week al opgezet. Alleen de versiering moet er nog in.

Twijfelde ook al om deze uit de schuur te halen vandaag, maar wacht nog wel braaf even. Hoewel het wel weer gezelligheid geeft. Totdat je 'm weer weg doet, dan is het ineens zo kaal, haha!

Slaapkamer, badkamer, en woonkamer vandaag gedaan, zometeen de voorraadkast nog hoop ik te kunnen doen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 15:29

Ik ben warempel al bijna klaar met shoppen. :oo Ik kwam zo'n leuke dingetjes tegen, terwijl ik dacht dat het moeilijk ging worden. Blijkt ineens dat ik toch een makkelijk lootje heb. :))
Zelfs de hint al bedacht.
Kerstbomen zet ik pas na sinterklaas. Zet er 2, eentje in de woonkamer (goud) en eentje op het thuiskantoor (rood).

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 15:50

Ik wil echt al sinds half September m'n kerstboom opzetten!
Althans, kopen en optuigen. We willen nog niet aan een nepperd.
Gelukkig wel de kaarsjes weer van stal gehaald, die branden al weer elke avond :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 15:53

Wij zetten ook de boom(pje) op na Sinterklaas :-). Het is altijd een klein boompje, maar wel een echte :-)

Ik heb het eerste kadootje binnen :-) Heb al wat inspiratie voor de rest :D . Leuk!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 16:01

Hier komt de boom pas na Sinterklaas te staan

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 16:04

LWDaisy schreef:
Ik heb nog een top gevonden :D
Een sponsjes-houder *\o/*

Ik kwam deze tegen bij klanten:
[ [url=m/3S1yOL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is geweldig :))

Kerstboom sla in wss over dit jaar, als de kleine kat nog bij mij is.... Niets is veilig voor hem :=

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 16:14

Vandaag nog een cadeautje voor in het pakket gevonden! *\o/*

Mijn hints heb ik ook al bedacht :j

Kerstboom mag hier op van zodra mijn vriend jarig is geweest (hij is vandaag jarig haha).
Eerste jaar met katten hier in huis, dus denk dat ik eerst de boom kaal opzet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 16:23

Tip .. bij ons stond de kerstboom vroeger vast gebonden met visdraad aan het plafond. Als de kat dan eens besloot erin te springen, kiepte iig niet de hele boom om. En door de ballen goed vast te knopen, bleven ook die erin hangen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 16:32

Wat is iedereen lekker bezig. :)
De kerstsfeer hangt er al goed bij. En ook leuk dat er her en der al Kerstbomen staan of gehaald gaan worden.

Wij hebben hier thuis sinds een paar weken een beeldje van een Kerstman dat telkens op miraculeuze wijze op verschillende plekken in huis opduikt. Ik had hem bij de Action gekocht en voor de grap op het nachtkastje van mijn vriend gezet. Die zette hem vervolgens in de badkamerkast, en zo zijn we dus constant aan de haal met dat beeldje. :') Een soort verstoppertje.

_AB_ heerlijk he? Het is ook echt kaarsjesweer. Van de week met die mist kreeg ik ook al helemaal een wintergevoel. Helaas had ik die dag pleinwacht en heb ik een half uur staan vernikkelen op het schoolplein, maar het gaat om het idee. :o

Leuk boeflover! Had je een mooie plek?

Ik was ook helemaal opgetogen toen ik de brievenbus hoorde klepperen. Was het van de Vriendenloterij voor één van de vorige bewoners. -O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 16:48

Ik had ook een kaartje en daxht misschien van hier maar het was een kaartje voor mijn diploma (uitreiking was gisteren) haha. Ook leuk om te krijgen!

Ik ben al volop rond aan het kijken wat voor dingen mijn lootje leuk zou kunnen vinden maar ik vind vooral ontzettend veel wat ik zelf wil hebben. Slecht voor mijn portemonnee dit :')

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 17:15

Hier staat hij <<)

Afbeelding

Vandaag een nieuwe boom gekocht en gelijk opgezet _O- anders zou het pas over 2 weekenden zijn, VEUL te laat _O-

Ik zou houten hangers oid nog wel leuk vinden voor in de boom... mocht ik een hele handige santa hebben ofzo := 1 houten hanger kost gewoon 2 euro in de winkel _O-

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 17:22

Ik doe eigenlijk niet aan kerst, heb er een hekel aan. Maar wil dit jaar misschien toch stiekem een boompje in de gang zetten, tot grote verbazing en vreugde van mijn huisgenoten :j

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:05

@jolien, waren gratis kaartjes via de VriendenLoterij (hoe toevallig met je post haha), dus wel 2e rang maar plek viel helemaal nog niet tegen :)
Voor mij echt jeugdsentiment ook, vroeger had ik Aladin behang op m’n kinderkamer haha, dus lekker zitten genieten!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:11

theadora99 schreef:
Ik had ook een kaartje en daxht misschien van hier maar het was een kaartje voor mijn diploma (uitreiking was gisteren) haha. Ook leuk om te krijgen!

Ik ben al volop rond aan het kijken wat voor dingen mijn lootje leuk zou kunnen vinden maar ik vind vooral ontzettend veel wat ik zelf wil hebben. Slecht voor mijn portemonnee dit :')

haha ook leuk, nog gefeliciteerd met je diploma! Wat 'ben' je nu?

Kimberley, wat mooi!
En een nieuwe boom ga je nu inderdaad niet meer eerst nog op zolder zetten rond deze tijd. Lekker extra lang van genieten.

CastaMickey, gelukkig vind je SSS dan wel leuk om aan mee te doen. :)

boeflover, hahaha ironisch. As het maar gratis is, toch? ;)
Superleuk!

Wij hadden vorige week ook al post van de Vriendenloterij, daar zaten sokken in die ze schijnbaar gewonnen hadden.
Dus, wil iemand nog sokken van de Vriendenloterij? :')

Ik heb vanmiddag lekker de cadeautjes zitten inpakken, zo leuk om te doen! Als Kerstvrouw toch een bestaand beroep kon zijn...
Nu nog een passende doos vinden maar daar heb ik nog een maand de tijd voor _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:13

boeflover schreef:
@jolien, waren gratis kaartjes via de VriendenLoterij (hoe toevallig met je post haha), dus wel 2e rang maar plek viel helemaal nog niet tegen :)
Voor mij echt jeugdsentiment ook, vroeger had ik Aladin behang op m’n kinderkamer haha, dus lekker zitten genieten!

Oh wat gaaf!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 18:35

Ik wil in dit hoekje eigenlijk nog wat sfeer licht… iemand ideetje?

Afbeelding

Die doos in de hoek moet nog steeds weg hoor :D