Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Ik ben in rome aangekomen en
1. Ze zijn mijn koffers op het vliegveld in Amsterdam vergeten (denken ze) want die zijn nooit op het vliegtuig gezet. Daar zit mijn laptop in ter waarde van 1500 euro
2. Er stond dat het treinstation 300 meter van het hotel af was, maar het is ruim 20+ minuten lopen
3. Het enige metro station dat binnen 15 minuten loop afstand ligt, is afgesloten
4. De matrassen in het hotel zijn verschrikkelijk
Oftewel, ik ben er zo ongelooflijk klaar mee
fjordjes schreef:[***] schreef:Laatste spijkerbroek stuk door de puppytandjes...
Iemand ideeën waar je goedkope broeken maat 48 kunt krijgen? Ze moeten hoog zitten bij de kont.
Takko
poes schreef:Lestrange01 schreef:Ik ben in rome aangekomen en
1. Ze zijn mijn koffers op het vliegveld in Amsterdam vergeten (denken ze) want die zijn nooit op het vliegtuig gezet. Daar zit mijn laptop in ter waarde van 1500 euro
2. Er stond dat het treinstation 300 meter van het hotel af was, maar het is ruim 20+ minuten lopen
3. Het enige metro station dat binnen 15 minuten loop afstand ligt, is afgesloten
Ik weet nog een leuke air bnb op redelijke afstand van een metrostation.
Balen van je laptop! Kon hij niet in je handbagage?
[***] schreef:Laatste spijkerbroek stuk door de puppytandjes...
Iemand ideeën waar je goedkope broeken maat 48 kunt krijgen? Ze moeten hoog zitten bij de kont.
Lestrange01 schreef:Ik ben in rome aangekomen en
[***] schreef:Puppy was vandaag nogal moeilijk, in plaats van dat mijn vader me een beetje steunde kreeg ik een preek dat ik het allemaal niet goed doe. Superfijn, ik voelde me toch nog niet nutteloos en waardeloos en een mislukkeling.