Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:@zebrastreep: is 2 jaar dan normaal? Hoort t echt zoveel van je gedacht en uiteindelijk mijn leven op te slokken. Ik zou het t liefst ook anders zien, maar de stukjes passen gewoon niet.
@marcobosato: Dat tweede ja.
Ik wil het gewoon weg. Deleten. Ik wil het niet meer weten, aan terug denken. Ik wil zo graag gewoon verder met mijn leven, en nog zit ik te wachten, op niets waarschijnlijk.
DiscoDipp schreef:@zebrastreep: is 2 jaar dan normaal? Hoort t echt zoveel van je gedacht en uiteindelijk mijn leven op te slokken. Ik zou het t liefst ook anders zien, maar de stukjes passen gewoon niet.
Ik wil het gewoon weg. Deleten. Ik wil het niet meer weten, aan terug denken. Ik wil zo graag gewoon verder met mijn leven, en nog zit ik te wachten, op niets waarschijnlijk.
Mkango schreef:DiscoDipp schreef:@zebrastreep: is 2 jaar dan normaal? Hoort t echt zoveel van je gedacht en uiteindelijk mijn leven op te slokken. Ik zou het t liefst ook anders zien, maar de stukjes passen gewoon niet.
Wat “hoort” is voor iedereen anders. Dit soort dingen zijn ook een soort rouwproces en de een gaat daar sneller doorheen dan de ander. Het moet slijten. Maar als je het gevoel hebt dat het je tegenhoudt in de verwerking of andere dingen, of belemmert, kan het lonen om (al dan niet met wat hulp) te kijken wat het precies is waardoor je diegene niet los kan laten.Vaak komen dat soort dingen die zo blijven hangen, voort uit iets wat dicht bij jezelf ligt en het kan zeker lonen om daar inzicht in te krijgen. (En daarmee bedoel ik niet dat je meteen naar een psycholoog hoeft of zo — een goed gesprek met een vriend of vriendin kan al heel helpend zijn.)
MarlindeRooz schreef:1. Bericht van duo dat mijn studenten ov verloopt.
2. Bericht van duo dat ik hem door de extra Corona verlening niet hoef stop te zetten. Ik citeer "het bericht over het stopzetten kun je in dit geval negeren".
3. Net een boete in de mail omdat ik hem niet stopgezet heb (80 euro)
Ik weet nu al wie aan het kortste eind gaat trekken hierbij.![]()
Kan ik morgen om 9uur weer met duo bellen.
Kookaburra schreef:Lastig Danielle... Woon je in huur of koop?
Ik lig nog steeds op bed
Marije_1997 schreef:TheNovelist schreef:Ik voel deze pijn te vaak
En aan dat ik een afspraak moet gaan maken met de tandarts omdat al mijn verstandskiezen door zijn maar 1tje scheef gaat....... dus even controleren
Bij mij zijn ze alle 4 scheef, waarvan er 2 ook nog een stukje over het tandvlees gegaan zijn. Gewoon laten trekken. Heeft mij geen gebroken kies opgeleverd. Wat niet prettig is (kan er ook heel slecht bij)
Danielleeee_ schreef:Onze buren zitten zo hard te kotsen (ja, echt, ik hoor het in mijn slaapkamer) dat ik zelf een kokhalsneiging krijg. Ik hoor ze echt hoesten en overgeven en ze doen het echt schreeuwend, en vaak ook. En ik word er zelf gewoon een beetje onpasselijk van![]()
Maarja, die mensen kunnen niks normaal. Praten is bij die mensen schreeuwen, muziek draaien moet meteen keihard (ze zetten in de tuin muziek aan en gaan zelf binnen zitten), lopen is stampen, ze slaan tegen de muren, 's ochtends vroeg schreeuwen ze tegen elkaar. Sinds deze mensen er een paar jaar wonen, moet ik met oordoppen slapen, en zelfs daar schreeuwen ze nog doorheen... Ik had nooit gedacht dat buren mijn woongenot dusdanig konden verpesten dat ik wil verhuizen, maar deze lui hebben het voor elkaar gekregen
Mand schreef:Ik weet nog steeds niet wat ik moet stemmen
Loeky01 schreef:Mand schreef:Ik weet nog steeds niet wat ik moet stemmen
Een vrouw![]()
https://www.ongemakkelijkekieswijzer.nl/
MarlindeRooz schreef:Ik vind het sowieso bezopen dat je zelf je OV moet stopzetten, terwijl dat allemaal gewoon in het systeem staat. En dat je een boete krijgt als dat niet gebeurt, zelfs al zou je niet meer met die betreffende OV-kaart reizen (want dat soort dingen kunnen ze allemaal natrekken als ze willen).Nou meneer die klonk als Roy Donders van de DUO zei dat hij niemand van de afdeling kon bereiken en ik maar gewoon het bericht over de boete moet negeren. Omdat ze de zaakjes daar niet op orde hebben nog.
Ik krijg echt toeslagenaffaire vibes. Wanneer gaan ze nou eens de boel goed regelen.