Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:55

@zebrastreep: is 2 jaar dan normaal? Hoort t echt zoveel van je gedacht en uiteindelijk mijn leven op te slokken. Ik zou het t liefst ook anders zien, maar de stukjes passen gewoon niet.

@marcobosato: Dat tweede ja.

Ik wil het gewoon weg. Deleten. Ik wil het niet meer weten, aan terug denken. Ik wil zo graag gewoon verder met mijn leven, en nog zit ik te wachten, op niets waarschijnlijk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:59

DiscoDipp schreef:
@zebrastreep: is 2 jaar dan normaal? Hoort t echt zoveel van je gedacht en uiteindelijk mijn leven op te slokken. Ik zou het t liefst ook anders zien, maar de stukjes passen gewoon niet.

Ik wil het gewoon weg. Deleten. Ik wil het niet meer weten, aan terug denken. Ik wil zo graag gewoon verder met mijn leven, en nog zit ik te wachten, op niets waarschijnlijk.

Ik had vroeger een ' goede vriendin' en uiteindelijk begon het lampje bij mij te branden dat ik voor de gek gehouden werd. Vriendschap stop gezet maar hier zeker nog wel een jaar last van gehouden. Nu ben ik haar vergeten althans het doet geen pijn meer , en het boeit mij niet meer waar ze is en hoe het met haar zou gaan.

Hoe vaker het voorkomt hoe sneller het gaat. Nu ben ik ook wel dagen vrolijk dat was ik toen absoluut niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 01:10

DiscoDipp schreef:

Wat “hoort” is voor iedereen anders. Dit soort dingen zijn ook een soort rouwproces en de een gaat daar sneller doorheen dan de ander. Het moet slijten. Maar als je het gevoel hebt dat het je tegenhoudt in de verwerking of andere dingen, of belemmert, kan het lonen om (al dan niet met wat hulp) te kijken wat het precies is waardoor je diegene niet los kan laten. :) Vaak komen dat soort dingen die zo blijven hangen, voort uit iets wat dicht bij jezelf ligt en het kan zeker lonen om daar inzicht in te krijgen. (En daarmee bedoel ik niet dat je meteen naar een psycholoog hoeft of zo — een goed gesprek met een vriend of vriendin kan al heel helpend zijn.)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 01:22

Mkango schreef:
DiscoDipp schreef:

Wat “hoort” is voor iedereen anders. Dit soort dingen zijn ook een soort rouwproces en de een gaat daar sneller doorheen dan de ander. Het moet slijten. Maar als je het gevoel hebt dat het je tegenhoudt in de verwerking of andere dingen, of belemmert, kan het lonen om (al dan niet met wat hulp) te kijken wat het precies is waardoor je diegene niet los kan laten. :) Vaak komen dat soort dingen die zo blijven hangen, voort uit iets wat dicht bij jezelf ligt en het kan zeker lonen om daar inzicht in te krijgen. (En daarmee bedoel ik niet dat je meteen naar een psycholoog hoeft of zo — een goed gesprek met een vriend of vriendin kan al heel helpend zijn.)

Ik weet wat mij tegenhoudt, dat is het feit dat ik het niet los wil laten, en het het liefste allemaal terug wil. Maar dat is geprobeerd en soort van fout gegaan. Terwijl ik weet dat het van beide kanten wel nog wil. Maar het duurt en duurt en duurt. En inmiddels wil ik het gewoon niet meer maar toch wel. Snappen jullie het nog? Negeren verandert in twijfels, twijfels in woede, woede in woede en verdriet samen en dit is de 2de keer.. zover ben ik de vorige keer ook gekomen, dus ik weet nu niet wat ik met mezelf aan moet.

En het ergste is nog, ik heb vrienden, familie, en zelf jullie die zeggen dat het tijd nodig heeft en het uiteindelijk wel goed komt, maar echt niets maakt het beter. En daardoor voel ik mij echt weer een ras-egoïst.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 01:25

Ik weet nog steeds niet wat ik moet stemmen -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 05:25

1. Bericht van duo dat mijn studenten ov verloopt.
2. Bericht van duo dat ik hem door de extra Corona verlening niet hoef stop te zetten. Ik citeer "het bericht over het stopzetten kun je in dit geval negeren".
3. Net een boete in de mail omdat ik hem niet stopgezet heb (80 euro)

Ik weet nu al wie aan het kortste eind gaat trekken hierbij. :n :r Kan ik morgen om 9uur weer met duo bellen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 06:35

Apps die een donker thema hebben maar als je ze dan wil openen je eerst een wit scherm te zien krijgt.

I'm looking at you NOS. >;)

marley93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 07:42

De wind.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 08:09

Hoofdpijn, regen, wind.... vanmiddag storm-> hoe ga ik mijn leskids veilig op de pony houden in onze half open buitenbak :roll:
Oh en waarom maak ik nog itp topics aan, die lopen ook voor geen meter. _O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 08:35

Dat ik geen zin heb om mijn bed uit te gaan en ik mij voor vandaag wel een beetje erger aan het thuiswerken. Ik leer iets compleet nieuws, maar wat is dat lastig als je niet even makkelijk naar collega's kunt wandelen, maar alles online moet doen via bijv. teams.

MarlindeRooz schreef:
1. Bericht van duo dat mijn studenten ov verloopt.
2. Bericht van duo dat ik hem door de extra Corona verlening niet hoef stop te zetten. Ik citeer "het bericht over het stopzetten kun je in dit geval negeren".
3. Net een boete in de mail omdat ik hem niet stopgezet heb (80 euro)

Ik weet nu al wie aan het kortste eind gaat trekken hierbij. :n :r Kan ik morgen om 9uur weer met duo bellen.

Succes! Wat een puzzel!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 08:49

Onze buren zitten zo hard te kotsen (ja, echt, ik hoor het in mijn slaapkamer) dat ik zelf een kokhalsneiging krijg. Ik hoor ze echt hoesten en overgeven en ze doen het echt schreeuwend, en vaak ook. En ik word er zelf gewoon een beetje onpasselijk van %)

Maarja, die mensen kunnen niks normaal. Praten is bij die mensen schreeuwen, muziek draaien moet meteen keihard (ze zetten in de tuin muziek aan en gaan zelf binnen zitten), lopen is stampen, ze slaan tegen de muren, 's ochtends vroeg schreeuwen ze tegen elkaar. Sinds deze mensen er een paar jaar wonen, moet ik met oordoppen slapen, en zelfs daar schreeuwen ze nog doorheen... Ik had nooit gedacht dat buren mijn woongenot dusdanig konden verpesten dat ik wil verhuizen, maar deze lui hebben het voor elkaar gekregen :wave:

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 08:52

Lastig Danielle... Woon je in huur of koop?

Ik lig nog steeds op bed :+

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 09:04

Kookaburra schreef:
Lastig Danielle... Woon je in huur of koop?

Ik lig nog steeds op bed :+

Inderdaad... we wonen in een koophuis. De buren woonden in eerste instantie in een huurhuis, maar ik geloof dat ze het recent van de woningbouw hebben gekocht.

Het is misschien ook stom van mij, want ik 'durf' er niks van te zeggen tegen ze. Ik kan er best heen gaan en vragen of ze voortaan wat meer rekening willen houden, maar het is zo'n waslijst met dingen waardoor ze overlast veroorzaken, dat ik lastig vind wat ik nou moet aankaarten bij ze.
En daarnaast zijn het zulke asociale mensen, dat ik bang ben dat ze expres meer overlast gaan bezorgen als ik er wat van zeg. Dat vul ik nu natuurlijk voor ze in, dus dat weet ik niet zeker, maar ik ben er wel bang voor.
Mijn moeder en ik zijn niet van plan om hier nog jaren te wonen (ik denk maximaal een jaar), dus we twijfelen of we dat jaar nog willen uitzitten of dat we alsnog een keer met de buren om tafel willen.

Ik kijk nu al op tegen de zomer, als zij in de tuin muziek draaien, de kinderen schreeuwen en wij elkaar in onze eigen tuin letterlijk niet meer kunnen verstaan :\

Edit: ik had eerder deze ergernis moeten vertellen in dit topic, het lucht wel op :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 09:06

En dan ook nog koop -O-
Huur is, al zijn de huurprijzen nu ook hoog, veel makkelijker om te verhuizen.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 09:35

Marije_1997 schreef:
TheNovelist schreef:
Ik voel deze pijn te vaak -O-

En aan dat ik een afspraak moet gaan maken met de tandarts omdat al mijn verstandskiezen door zijn maar 1tje scheef gaat....... dus even controleren

Bij mij zijn ze alle 4 scheef, waarvan er 2 ook nog een stukje over het tandvlees gegaan zijn. Gewoon laten trekken. Heeft mij geen gebroken kies opgeleverd. Wat niet prettig is (kan er ook heel slecht bij)

Brrrr trekken, vind de tandarts niet eng maar dat echt wel! |( Hopelijk is dat dan alleen die scheve want heb momenteel van alle 4 geen last.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 09:36

Knallende koppijn wakker worden. Bijholten zitten helemaal vol.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 09:45

Dat ik vanochtend mijn spieren wilde rekken, en ik nu van de pijn in mijn nek niet meer kan opstaan. :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 09:55

Verkouden en niet zo’n beetje ook -O-
Een ander heeft een snufje en niesje och wat ben ik verkouden, bij mij gaan alle sluizen open :roll:
Neus, keel en verschrikkelijk de kriebelhoest, gevolg halve nacht wakker en doodmoe zijn ^)

Loopt er een vader onder mijn slaapkamerraam met een kind dat op vól volume loopt te schreeuwen om half acht, dude voed je kind op ~~}>

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 10:01

Danielleeee_ schreef:
Onze buren zitten zo hard te kotsen (ja, echt, ik hoor het in mijn slaapkamer) dat ik zelf een kokhalsneiging krijg. Ik hoor ze echt hoesten en overgeven en ze doen het echt schreeuwend, en vaak ook. En ik word er zelf gewoon een beetje onpasselijk van %)

Maarja, die mensen kunnen niks normaal. Praten is bij die mensen schreeuwen, muziek draaien moet meteen keihard (ze zetten in de tuin muziek aan en gaan zelf binnen zitten), lopen is stampen, ze slaan tegen de muren, 's ochtends vroeg schreeuwen ze tegen elkaar. Sinds deze mensen er een paar jaar wonen, moet ik met oordoppen slapen, en zelfs daar schreeuwen ze nog doorheen... Ik had nooit gedacht dat buren mijn woongenot dusdanig konden verpesten dat ik wil verhuizen, maar deze lui hebben het voor elkaar gekregen :wave:

Als je ze ziet, of even aanbellen, vragen hoe het gaat met ze omdat je ze zo hoorde overgeven en hoesten en dat je je zorgen maakte.
Gelijk een opening om aan te geven dat het nogal gehorig is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 10:09

Nou meneer die klonk als Roy Donders van de DUO zei dat hij niemand van de afdeling kon bereiken en ik maar gewoon het bericht over de boete moet negeren. Omdat ze de zaakjes daar niet op orde hebben nog. :roll:

Ik krijg echt toeslagenaffaire vibes. Wanneer gaan ze nou eens de boel goed regelen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 10:16

Een uur in de wacht bij de klantenservice van Scapino, oké geen uur.. Maar wel al heel lang!
Ellendige webshop en slecht bereikbare klantenservice, bah :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 10:31

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 10:34

Loeky01 schreef:
Mand schreef:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet stemmen -O-

Een vrouw *\o/*

https://www.ongemakkelijkekieswijzer.nl/

Ja want het feit dat iemand een vagina heeft maakt diegene een betere politicus.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 10:38

Midden in de nacht wakker met heftige hoofdpijn, om 03.00 uur toch maar onder de douche gaan staan en een paracetamol genomen. Rond 04.00 uur toch weer in slaap weten te komen! Maar om 05.30 weer wakker... |o en nu ontzettend moe en gaar. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 10:40

Eeuwige vermoeidheid en daardoor nauwelijks concentratie.

MarlindeRooz schreef:
Nou meneer die klonk als Roy Donders van de DUO zei dat hij niemand van de afdeling kon bereiken en ik maar gewoon het bericht over de boete moet negeren. Omdat ze de zaakjes daar niet op orde hebben nog. :roll:

Ik krijg echt toeslagenaffaire vibes. Wanneer gaan ze nou eens de boel goed regelen.
Ik vind het sowieso bezopen dat je zelf je OV moet stopzetten, terwijl dat allemaal gewoon in het systeem staat. En dat je een boete krijgt als dat niet gebeurt, zelfs al zou je niet meer met die betreffende OV-kaart reizen (want dat soort dingen kunnen ze allemaal natrekken als ze willen).