Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariekeoo

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:23

Ik kreeg vandaag mijn huispak binnen, nou dat is echt leven. Nu in de ziektewet, doe ik niets anders meer aan denk ik (nee grapje). Maar ik leef echt voor comfy dingen.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:23

Oh wat zijn jullie er toch allemaal vroeg bij. Ik ben altijd van het last-minute :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:33

Ik ben wel al druk bezig, maar de ideeën moeten nog wat verder uitkristalliseren. *D Maar komt goed!

mariekeoo schreef:
Ik kreeg vandaag mijn huispak binnen, nou dat is echt leven. Nu in de ziektewet, doe ik niets anders meer aan denk ik (nee grapje). Maar ik leef echt voor comfy dingen.

Ach, ik heb afgelopen zomer vooral doorgebracht in een joggingbroek en een bh (en als het écht heel warm was ook zonder bh, voordeel van wonen op de tweede verdieping). :') Héérlijk. :))

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:47

Als ik thuis ben loop ik regelmatig zonder bh. Is mijn huis, en ik loop erbij zoals ik dat wil.

Neemt niet weg dat als ik weet dat ik bezoek krijg dat ik m toch maar snel aan doe. :')

Edit: verkeerd gelezen. Maar nee, ik loop niet half naakt door huis want buren kunnen hier heel goed gluren. :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:53

Ik loop ook zonder bh, bh's zijn ondingen die me pijn geven. Heerlijk dat de tijd voor truien weer is aangebroken.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:58

Ik wou dat ik onder een trui geen bh kon dragen.... -O-
Of k moet echt een over over oversized trui nemen. :')

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:02

Ik heb de eerste dingen ook al in huis voor mijn lootje.. vanavond even verder stalken :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:06

Als ik geen leuk pakket krijg. Kan ik hem dan terug sturen? O:) O:)

Nee, ik vind het al tof dat iemand zijn best voor mij doet. Ik ben snel tevreden.

Dan moet er natuurlijk wel een retour adres op, dus als mijn lootje die gelijk erbij geeft *D
Laatst bijgewerkt door geerte op 11-11-20 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:07

Ja hoor stuur me maar een pb voor het retour adres

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:16

Hoe kunnen mensen zonder bh leven :') als je een kleine cup hebt zou ik het nog wel snappen maar anders, doet toch pijn :+

ik had er ook een hekel aan maar sinds ik ze van marlies dekkers heb zijn ze top :))

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:20

Ik kan ook niet meer zonder BH, voelt super prut om met een wel enigszins grote maat zonder te lopen. A. het hangt. B. ik heb een hond dus ik moet sowieso naar buiten. C. het doet pijn in de rug _O-

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:21

Ashleytjuhh schreef:
Hoe kunnen mensen zonder bh leven :') als je een kleine cup hebt zou ik het nog wel snappen maar anders, doet toch pijn :+

ik had er ook een hekel aan maar sinds ik ze van marlies dekkers heb zijn ze top :))

Ik vind het veel prettiger zonder bh dan met. En heb wel toch wel een E cup. Met bh krijg ik sneller last van m’n schouders en nek. Heb ook van die rare kuiltjes in m’n schouders door t gewicht ofzo. :+

Ja het hangt wel, maar hey daar heb alleen ik last van :').
Buitenshuis trek ik wel een bh aan.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:21

Ik kan ook echt niet zonder, snap ook nooit dat mensen dat fijn vinden. :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:22

Vealosz schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Ik vind het veel prettiger zonder bh dan met. En heb wel toch wel een E cup. Met bh krijg ik sneller last van m’n schouders en nek. Heb ook van die rare kuiltjes in m’n schouders door t gewicht ofzo. :+

Ja het hangt wel, maar hey daar heb alleen ik last van :').
Buitenshuis trek ik wel een bh aan.

Ik zie een hond op je profiel, hoe doe je het dan als je de hond moet uitlaten? :')

Vind het zo hangend niet zo lekker charmant, in dat opzicht wil ik een kleinere cupmaat. Lieve SS, mag ik een kleinere cupmaat :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:23

Ik heb gewoon een D cup. :+
Mijn bh's moeten volledig naadloos zijn, zelfs sportbh's vallen af. Ik heb laatst wel wat kunnen scoren die echt volledig naadloos zijn en waar ik redelijk pijnvrij in blijf. Maar het is en blijven ribben pletters en dat doet gewoon zeer (Syndroom van Tietze waardoor het kraakbeen tussen mijn ribben ontstoken is). Want bijna alle naadloze hebben zo'n brede band onder de borsten op de ribben die dan ook weer druk geeft. :x
En tenzij deze band überzacht is, kan ik er gewoon niet tegen. Tuurlijk doe ik er wel 1 om als ik naar buiten ga en mijn huidigen voel ik niet, dus ik heb in ieder geval een paar die voor mij wel geschikt zijn, maar het grootste deel valt af. En alles wat geschikt is tot nu toe komt uit Duitsland.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:25

Ik heb alleen BH's zonder beugel, vreselijk die harde stukken ijzer die in de weg zitten := Maar helemaal zonder BH vind ik ook wel eens fijn.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:25

Kleinere cupmaat is bij mij ook welkom haha!

@ Nayomie: Meestal heb ik dan wel een bh aan. Maar ik ben gezegend met altijd nachtdiensten, dus ik loop of heel vroeg in de ochtend of heel laat in de avond. Precies wanneer mensen mij niet zien. En als ik echt echt echt lui ben, trek ik gewoon jas van mijn vriend aan (XXXL, ik heb zelf een M). Niemand die het dan ziet. Hoop ik.......

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:31

ergste was toen ee gewoon iemand zonder bh ging paardrijden dat zag je zo goed :') nee dit was niet de 1e keer dat ze dst deed :oo

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:32

Whaha zo iemand hadden wij op de studentenpaardrijvereniging, dat was echt verschrikkelijk om naar te kijken.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:32

Oké, dat zou ik niet eens overwegen. Dan kan ik ze einde rit over m’n schouders gooien...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:36

_O-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:24

Oh ja dan gaat bij mij de sportbh ook aan hoor. Dan moet ik toch al medicatie nemen _O-

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:47

Ik ben trouwens Ali enzo aan het boycotten hoe verleidelijk ook met z'n lage prijzen :=
Mocht mijn Santa daar al besteld hebben is het ook geen ramp :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 16:52

Ashleytjuhh schreef:
ergste was toen ee gewoon iemand zonder bh ging paardrijden dat zag je zo goed :') nee dit was niet de 1e keer dat ze dst deed :oo

Maar dat rijdt toch ook helemaal niet lekker? := Net als vrouwen die hardlopen zonder goede sportbh...

Onder gewone kleding draag ik wel altijd een bh, en ook altijd push-ups. Dan lijkt m’n D-cup tenminste nog ergens op. :') Ik vind het ook niet oncomfortabel.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:41

Sinds dit jaar draag ik bijna alleen nog maar van die plat-druk-bh's / sport beha.

Ideaal, geen afzakkende bandjes oid.

Heb B dus gelukkig kan dat prima.

En op het werk hoef ik er niet florissant bij te lopen,want je komt toch smerig daar weg dat is een feit.

Voorheen droeg ik graag Sapph <3

AliExpress mag hier ook, geen probleem mee.

*Gaat nu dapper een witlof salade maken,even wat vitamines erbij. Nog 1 dag werken,ben vrijdag vrij , kan ik ff shoppen*