Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Ik heb wel eens een (per ongeluk uiteraard) tongzoen gehad van mijn hond, dat is voor mij nog wel een klein stapje smeriger dan een natte peuter kus op de wang. Maar gewoon allebei niet, gadverdamme.
Dit is ook een apart verhaal: vrouw wordt zwanger, wil abortus. Vriend wil dat niet dus vrouw doet geen abortus. Vrouw geeft aan na de geboorte niks met kind te maken te willen hebben. Man hoopte op wonder maar zit nu alleen met een 1,5 jaar oud kind en wil dat de moeder ook tijd met het king gaat doorbrengen (ze betaald wel 125% van de opgelegde alimentatie)
https://defused.com/guy-blames-ex-for-n ... viralagain
Bambi1995 schreef:Er werd gezegd tegen mij dat ik minder kans heb om de liefde te vinden omdat ik geen kinderen wil. Hoe hebben jullie dit ervaren?
elnienjo schreef:Bambi1995 schreef:Er werd gezegd tegen mij dat ik minder kans heb om de liefde te vinden omdat ik geen kinderen wil. Hoe hebben jullie dit ervaren?
Ik zou niet inzien waarom dat zo is. Mannen willen volgens mij minder vaak uit zichzelf kinderen dan vrouwen, ze doen het vaak omdat de vrouw het wil. Nadeel is wellicht op oudere leeftijd dat veel gescheiden mannen aan kinderen vast zitten omdat ze geen ruggegraat hadden bij hun vorige partner.
Sintara schreef:Echt waar? Al mijn vrienden (mannen op 1 na) zijn net pinguins. Die willen zowat op elk ei zitten dat ze tegenkomen.
Gelukkig zijn ze niet zo gelukkig in de liefde![]()
wittepit schreef:Bambi1995 schreef:Nee, ben niet aan het daten. Mijn moeder zei dat trouwens dat je dan minder kans hebt om de liefde te vinden.
Jouw moeder heeft helemaal gelijk, dat als je niet date je minder kans hebt om de liefde te vinden
Alsof je zoiets belangrijks moet laten varen om je kansen te vergroten...
wittepit schreef:Bambi1995 schreef:Nee, ben niet aan het daten. Mijn moeder zei dat trouwens dat je dan minder kans hebt om de liefde te vinden.
Jouw moeder heeft helemaal gelijk, dat als je niet date je minder kans hebt om de liefde te vinden
Alsof je zoiets belangrijks moet laten varen om je kansen te vergroten...
Leo schreef:Eens met MB, ook mannen hebben hier prima een eigen mening over, net zo goed als vrouwen.
Relaxed schreef:Dat is ook niet zo gek toch? De vrouw moet de hel van de zwangerschap en bevalling doorstaan, dat gedeelte weegt voor mannen al niet mee, dus kan me voorstellen dat zij daarin dan een iets minder uitgesproken ja of nee hebben. Kom wel veel mannen tegen die zeggen 'hoeft van mij niet zo nodig' en dat klinkt voor mij ook niet echt als een harde nee.