Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Aan die mevrouw die mij en 4 andere wachtenden achter mij, ophield omdat ze vond dat ze "misleidt" was door de aanbieding van de kaas: die aanbieding was €4,99 per kilo en dat stond groot geadverteerd op de kaart voor het koelschap. Haar stuk kaas kostte echter €5,30 - omdat het dus íets meer dan een kilo was, en dat vond ze niet oké ...
Echt...sta je ons nou 5 minuten op te houden over 31 cent?
Fireheart schreef:MamaMiesje schreef:Aan die mevrouw die mij en 4 andere wachtenden achter mij, ophield omdat ze vond dat ze "misleidt" was door de aanbieding van de kaas: die aanbieding was €4,99 per kilo en dat stond groot geadverteerd op de kaart voor het koelschap. Haar stuk kaas kostte echter €5,30 - omdat het dus íets meer dan een kilo was, en dat vond ze niet oké ...
Echt...sta je ons nou 5 minuten op te houden over 31 cent?
Ik heb wel eens mensen gehad die begonnen te miepen omdat ze 5 cent terug kregen ipv 7 cent... ik kijk nergens meer van op
Detroit schreef:Anoniem schreef:Dat is raar. Ik zou alles weer aan zetten.
Ik was ook niet van plan te gaan volgen. Dus alles aan en blijf rustig zitten. Kom op hoorWel gezellige avond zo weer
zou bijna blij zijn dat ik morgen op t werk eet en daarna nog een uurtje doorwerk.
laraxXxemma schreef:Ik heb vandaag lopen miepen voor de aardbeien die 50 cent duurder waren dan aangegeven maar ik had ook gelijkze hebben het bordje erna vervangen. Ik kijk wel 5 keer voor ik het doe hoor
Ik ben niet elke cent die ik over heb aan het sparen om vervolgens 50 cent uit te geven door de fout van de winkel
_Nancy schreef:De zon scheen, zoon op bed, andere zoon tevreden op zijn boxkleed aan het spelen..
Dus ik dacht vast te beginnen met het schrobben van de groene aanslag op wat regels, gaat t kei hard regenen![]()
Jammer..