
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:verootjoo schreef:Maar dat ligt dan toch bij DHL en niet bij de verzenders?
Ik weet gewoon ook van niemand het adres waar ik iets naartoe stuur. En ga er vanuit dat DHL een werkbaar systeem heeft aangezien zij gespecialiseerd zijn in pakketten verzenden
Mag ik me daar als bezorger dan niet aan ergeren en een tip geven om het makkelijker te maken?
En een adres is 1, maar een naam heb je vaak toch wel of kun je gewoon vragen?
Kijk, als jij het wel prima vind zoals het nu gaat moet je het lekker zo laten maar er zullen vast mensen in dit topic meelezen die nu denken "oh, dat is misschien wel slim inderdaad".
karuna schreef:De missende adres gegevens, tjsa als de stickers eraf gaan, of post.nl of dhl trekt de info eraf of plakt eroverheen. Dan kun je daar als verzender ook niet veel aan doen.
Froukje schreef:Dus wel, gewoon even met een pen of stift de adresgegevens opschrijven of in ieder geval een naam.![]()
Zo moeilijk is het niet hoor, niet álles is de schuld van DHL of PostNL.
verootjoo schreef:Maar dat ligt dan toch bij DHL en niet bij de verzenders?
Ik weet gewoon ook van niemand het adres waar ik iets naartoe stuur. En ga er vanuit dat DHL een werkbaar systeem heeft aangezien zij gespecialiseerd zijn in pakketten verzenden
Urielle schreef:capopjekop schreef:Mijn gevoel zegt dat mijn pakketje met kleding is open gemaakt. Wij laten al jaren zonder problemen in het tuinhuis pakketjes neer leggen (m'n ouders hebben een grote tuin en pakketten zijn onzichtbaar vanaf de doodlopende weg). Gisteren kreeg ik melding van DHL dat m'n pakket bezorgd was. Maar er lag niks. Ook niet bij de buren. Vanochtend lag het er opeens wel. Maar het was met doorzichtig tape dicht geplakt en een zakje met trui was ook open.
Als het tijdens het verwerken open is gegaan dan maken ze het wel wat netter dicht lijkt me?
[ [url=m/vI5ZvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verkeerd bezorgd en iemand op zoek gegaan naar de pakbon voor het adres?
Froukje schreef:Ik zeg toch niet dat DHL dat wil? Ik geef alleen aan dat het voor bezorgers heel vervelend is en geef een tip om het ons als bezorgers ietsje makkelijker te maken.
Ieder voorzich om daar iets mee te doen, of niet..
Froukje schreef:Ik zeg toch niet dat DHL dat wil? Ik geef alleen aan dat het voor bezorgers heel vervelend is en geef een tip om het ons als bezorgers ietsje makkelijker te maken.
Ieder voorzich om daar iets mee te doen, of niet..
friendly schreef:Froukje schreef:Ik zeg toch niet dat DHL dat wil? Ik geef alleen aan dat het voor bezorgers heel vervelend is en geef een tip om het ons als bezorgers ietsje makkelijker te maken.
Ieder voorzich om daar iets mee te doen, of niet..
Maar als DHL zelf aangeeft “zet alleen de code er op” dan is het heel vervelend voor de bezorgers maar dan moeten de bezorgers bij hun baas gaan klagen lijkt me. De verzenders volgen gewoon de verzend instructies op.
capopjekop schreef:Dus iedereen mag hier even frustratie spuien, maar niet de bezorgers zelf
Ik vind het een goede tip van froukje. Ook voor de pakketpunten lijkt het me onhandig