Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@Iejoorr, jouw Santa heeft een behoorlijke waslijst aan vragen
Ze wil graag weten of jij armbanden draagt en zo ja, welke maat jouw pols heeft en wat jouw ringmaat is.
Wie is jouw favoriete schrijver en welke genre lees jij graag? Welke series en films vind jij leuk? Hou jij van bakken? Maak jij gebruik van sleutelhangers en heb jij een auto? Heb jij toevallig ook fot's van jouw (huis)dieren?
Citaat:@madelonvdw, jouw Santa vraagt of jij foto's van jouw paard en eventuele andere huisdieren in dit topic wil plaatsen.
Citaat:@Haike, jouw Santa wil graag weten of jij open staat voor tweedehands boeken.
Citaat:@Linsey1998, jouw Santa wil graag meer over jouw weten. Vertel eens wat meer over jezelf, hobbys, favoriete kleuren, kleur/woonstijlen in huis, etc etc etc.
Citaat:@xapple, jouw Santa wil graag weten wat voor een tijdschriften jij leest.
ynskek schreef:M_D_H schreef:Oke, ook ik heb dinsdag een kaartje gekregen, maar ik weet niet zeker of het een secret santa kaartje is. Ik vermoed van wel maar kan het niet bevestigd krijgen
Dus lieve Santa, als het kaartje van jouw is zou je mij dan even willen pben?
dan weet ik het zeker![]()
Grapjas
MarcoBorsato schreef:Ja is van mij.
ynskek schreef:MarcoBorsato schreef:Vrouw, je voelt wat je voelt en daarin zit geen fout of goed. Maar voor mij is het even niet life goes on.
Oh dat klinkt ook wel heel zwaar. Maar het is gewoon poedersuiker nu.
![]()
De wereld draait door maar t leven staat momenteel even stil voor een ieder die haar lief was
MarcoBorsato schreef:Vrouw, je voelt wat je voelt en daarin zit geen fout of goed. Maar voor mij is het even niet life goes on.
Oh dat klinkt ook wel heel zwaar. Maar het is gewoon poedersuiker nu.
Citaat:@Linsey1998, jouw Santa wil graag meer over jouw weten. Vertel eens wat meer over jezelf, hobbys, favoriete kleuren, kleur/woonstijlen in huis, etc etc etc.
Pepperrr schreef:Ik heb dat op het startscherm van mijn telefoon. Dus elke keer als ik mijn telefoon ontgrendel krijg ik heel groot mijn to-do list in beeld die ik ook kan afvinken. Echt superfijn!
8nnemiek schreef:CranenbroekDie hebben ook vaak erg leuk, betaalbaar spul. Bij het Action spul vind ik het met sommige cadeau's zo jammer dat iedereen het waarschijnlijk al heeft zien liggen