Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:18

Ik denk bij dat soort uitspraken altijd... wat is de reden? Zwakbegaafd, racistisch of enorm bang voor verandering? :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:24

MarlindeRooz schreef:
Ik denk bij dat soort uitspraken altijd... wat is de reden? Zwakbegaafd, racistisch of enorm bang voor verandering? :D

Is tegenwoordig niet bijna alles racistisch of niet genoeg genderneutraal?

Ik zag gisteren vluchtig ergens dat er nu weer een groep is die tegen de naam kerstman wat volgens hun veranderd moet worden in Kerst persoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:46

Pandora2 schreef:
Sneeuwmannen maken kan echt niet meer.
Dat is discriminatie want die hebben ze niet in zwart ;)

Haha, doet me meteen denken aan "black ice" van Key & Peele.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:49

enzino schreef:
Pandora2 schreef:
Sneeuwmannen maken kan echt niet meer.
Dat is discriminatie want die hebben ze niet in zwart ;)

Haha, doet me meteen denken aan "black ice" van Key & Peele.

:') Daar had ik nog niet aan gedacht !

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:52

Ik vind opgezadeld met Britt stom.
Ik vind Britt stom. :')

En chocolade en ijs vind ik vies.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:59

Tinkerloos schreef:
En chocolade en ijs vind ik vies.

Dat is wel heel erg unpopular :oo :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:04

Tja.
Ik vind het er lekker uitzien,maar het smaakt echt vies.
Vreselijk zelfs. :+
Milkshake is ook vies. _O-

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:20

Ik vind chocola en ijs lekker, maar chocoladeijs en chocomel vind ik echt heel vies :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:28

verootjoo schreef:
Sheran schreef:
Ik zou flexibele werktijden wel chill vinden. Dat je gewoon kunt aangeven wanneer je het liefst werkt . Dan maakt die hele zomer- of wintertijd ook niet veel meer uit.

Ik denk dat dat sowieso voor de hele maatschappij beter is.

Het is bv ook bewezen dat het voor pubers helemaal niet goed is om elke dag zo vroeg in de klas te zitten.
En dat iedereen een ander bioritme heeft en op een ander moment van de tijd op z’n best is.

Ja, die scholen later laten beginnen zou ik zo fijn vinden. Of inderdaad ook flexibele schooltijden, zoiets bestaat wel. Ik ben zelf docent, ik zou het liefst ergens tussen 11 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds werken. Of eventueel nog later :P Ik heb ook geen enkele leerling die er goed bij is het eerste uur. Het is gewoon veel en veel te vroeg.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:51

Schemerdier schreef:
Ach wat flauw.

Want?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 18:15

Tinkerloos schreef:

Ik ook... :\

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 18:22

Sheran schreef:
[quote="verootjoo"
Ik zou flexibele werktijden wel chill vinden. Dat je gewoon kunt aangeven wanneer je het liefst werkt . Dan maakt die hele zomer- of wintertijd ook niet veel meer uit.

Het is bv ook bewezen dat het voor pubers helemaal niet goed is om elke dag zo vroeg in de klas te zitten.
En dat iedereen een ander bioritme heeft en op een ander moment van de tijd op z’n best is.

Ja, die scholen later laten beginnen zou ik zo fijn vinden. Of inderdaad ook flexibele schooltijden, zoiets bestaat wel. Ik ben zelf docent, ik zou het liefst ergens tussen 11 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds werken. Of eventueel nog later :P Ik heb ook geen enkele leerling die er goed bij is het eerste uur. Het is gewoon veel en veel te vroeg.[/quote]

Dit zou ik dan weer verschrikkelijk vinden. Dan schuift alles door: imo de school is pas 2,5 uur later klaar dus rond 19.30 uur. Wanneer bouw je dan je eetpauze in? Dat kwartiertje wat in de ochtendpauze zit haal je daar niet mee. En zeg dat een gemiddelde scholier 30 minuten erover doet om naar huis te komen, dan zou je rond 20.00 uur kunnen eten tot 21. Vervolgens huiswerk maken tot 23, en dan gaan slapen? Wanneer is er tijd voor sporten/sociale activiteiten? En dan rond 10.00 pas weer uit bed komen voor je schooldag? Sociale activiteiten en sporten van tevoren dwingen je dan om toch nog in het donker op te staan als je die savonds niet kan doen.

Lijkt mij een ontzettend naar rooster...

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 19:00

Adelaide71 schreef:
Tinkerloos schreef:

Ik ook... :

Ik vind Britt stiekem een slimmerik. Heeft van der hobby een verdienmodel gemaakt.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 19:43

Aight schreef:
Sheran schreef:
[quote="verootjoo"

Ja, die scholen later laten beginnen zou ik zo fijn vinden. Of inderdaad ook flexibele schooltijden, zoiets bestaat wel. Ik ben zelf docent, ik zou het liefst ergens tussen 11 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds werken. Of eventueel nog later :P Ik heb ook geen enkele leerling die er goed bij is het eerste uur. Het is gewoon veel en veel te vroeg.

Dit zou ik dan weer verschrikkelijk vinden. Dan schuift alles door: imo de school is pas 2,5 uur later klaar dus rond 19.30 uur. Wanneer bouw je dan je eetpauze in? Dat kwartiertje wat in de ochtendpauze zit haal je daar niet mee. En zeg dat een gemiddelde scholier 30 minuten erover doet om naar huis te komen, dan zou je rond 20.00 uur kunnen eten tot 21. Vervolgens huiswerk maken tot 23, en dan gaan slapen? Wanneer is er tijd voor sporten/sociale activiteiten? En dan rond 10.00 pas weer uit bed komen voor je schooldag? Sociale activiteiten en sporten van tevoren dwingen je dan om toch nog in het donker op te staan als je die savonds niet kan doen.

Lijkt mij een ontzettend naar rooster...[/quote]

Vandaar ook flexibel. Dan kun je gaan wanneer je zelf fijn vindt. Die planning die jij beschrijft zou ik prima vinden. En op een dag dat je sport ga je gewoon wat eerder :).

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:18

Tinkerloos schreef:
Tja.
Ik vind het er lekker uitzien,maar het smaakt echt vies.
Vreselijk zelfs. :+
Milkshake is ook vies. _O-

Oh en hoe. Ik vind alles met chocola wel lekker, maar chocolade ijs en choco milkshake vind ik echt :r

Mij unpopular opinion van vandaag is dat ik het heel küt vind dat Temptation Island is geschrapt bij RTL. Ik ging echt lekker op die onzin altijd. |(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:38

Dat temptation weg gaat is een zwarte dag uit het leven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 21:05

sureido schreef:
Dat temptation weg gaat is een zwarte dag uit het leven :')

Ik vind het ook wel echt heel jammer maar vind de reden wel echt goed, sterk dat ze daar beter op willen gaan letten.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 21:12

Ik vind het logisch dat ze De Villa schrappen, dat ging ook nergens over. Maar ik zie niet
in waarom TI en Love Island ook gelijk geschrapt worden. Daar was er echt geen sprake van
over grenzen gaan, bij Love Island al helemaal niet. Dat was een heel net programma vergeleken
met al die andere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 21:15

Het gaat niet om de programma's maar om de producent ervan, Blue Circle. Deelnemers van de Villa hebben aangegeven dat het er behoorlijk scheef aan toe ging achter de schermen en dat ze in zekere zin 'gepusht' werden om grenzen op te zoeken. RTL wil nu eerst onderzoeken of dat bij andere programma's ook het geval is en of er bijvoorbeeld wel verantwoord omgegaan wordt met alcoholgebruik. Totdat zeker is dat er bij andere programma's niet zulke misstanden zijn worden de programma's misschien wel gemaakt, maar niet aangekocht door RTL.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:25

Bedankt voor de uitleg :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:32

sureido schreef:
Ik vind chocola en ijs lekker, maar chocoladeijs en chocomel vind ik echt heel vies :+

Eens! Of choco-milkshake.
Sowieso milkshakes bestel ik nooit.

Behalve als ik zwanger ben, dan is Chocomel lekker, maar dan ben ik sowieso niet te volgen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:37

Nog een onpopulaire: kerstmuziek is geweldig :) Ik kan Last Christmas niet vaak genoeg horen en word altijd blij als ze op de radio zijn <3

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:26

Karma schreef:
sureido schreef:

Eens! Of choco-milkshake.
Sowieso milkshakes bestel ik nooit.

Behalve als ik zwanger ben, dan is Chocomel lekker, maar dan ben ik sowieso niet te volgen.

Milkshakes in de zomer is niks. Maar in de winter zo lekker :o

Sheran schreef:
Nog een onpopulaire: kerstmuziek is geweldig :) Ik kan Last Christmas niet vaak genoeg horen en word altijd blij als ze op de radio zijn <3

Eens. Vooral de gene die je zo lekker kan meebleren.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:49

verootjoo schreef:
Gini schreef:
Wat bij een nieuw samengesteld gezin? Die mogen er dan 2?

1 per huishouden bedoelt ze denk ik :P

Ik vind het een top idee. Geen 1 kind politiek, maar 1 auto politiek :Y)

Prima idee maar mag de buschauffeur wel een eigen auto? Want om het OV te rijden zal ik toch echt eerst bij de garage moeten komen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 01:46

Anne_GTI schreef:
verootjoo schreef:

1 per huishouden bedoelt ze denk ik :P

Ik vind het een top idee. Geen 1 kind politiek, maar 1 auto politiek :Y)

Prima idee maar mag de buschauffeur wel een eigen auto? Want om het OV te rijden zal ik toch echt eerst bij de garage moeten komen.

Ik vrees dat je dan toch een grotere parkeerplaats bij je huis moet regelen, kun je gewoon de bus mee naar huis nemen :+