Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik denk bij dat soort uitspraken altijd... wat is de reden? Zwakbegaafd, racistisch of enorm bang voor verandering?
verootjoo schreef:Sheran schreef:Ik zou flexibele werktijden wel chill vinden. Dat je gewoon kunt aangeven wanneer je het liefst werkt . Dan maakt die hele zomer- of wintertijd ook niet veel meer uit.
Ik denk dat dat sowieso voor de hele maatschappij beter is.
Het is bv ook bewezen dat het voor pubers helemaal niet goed is om elke dag zo vroeg in de klas te zitten.
En dat iedereen een ander bioritme heeft en op een ander moment van de tijd op z’n best is.
Sheran schreef:[quote="verootjoo"
Ik zou flexibele werktijden wel chill vinden. Dat je gewoon kunt aangeven wanneer je het liefst werkt . Dan maakt die hele zomer- of wintertijd ook niet veel meer uit.
Het is bv ook bewezen dat het voor pubers helemaal niet goed is om elke dag zo vroeg in de klas te zitten.
En dat iedereen een ander bioritme heeft en op een ander moment van de tijd op z’n best is.
Aight schreef:Sheran schreef:[quote="verootjoo"
Ik zou flexibele werktijden wel chill vinden. Dat je gewoon kunt aangeven wanneer je het liefst werkt . Dan maakt die hele zomer- of wintertijd ook niet veel meer uit.
Ja, die scholen later laten beginnen zou ik zo fijn vinden. Of inderdaad ook flexibele schooltijden, zoiets bestaat wel. Ik ben zelf docent, ik zou het liefst ergens tussen 11 uur 's ochtends en 9 uur 's avonds werken. Of eventueel nog laterIk heb ook geen enkele leerling die er goed bij is het eerste uur. Het is gewoon veel en veel te vroeg.
Tinkerloos schreef:Tja.
Ik vind het er lekker uitzien,maar het smaakt echt vies.
Vreselijk zelfs.![]()
Milkshake is ook vies.
Karma schreef:sureido schreef:Ik vind chocola en ijs lekker, maar chocoladeijs en chocomel vind ik echt heel vies
Eens! Of choco-milkshake.
Sowieso milkshakes bestel ik nooit.
Behalve als ik zwanger ben, dan is Chocomel lekker, maar dan ben ik sowieso niet te volgen.
Sheran schreef:Nog een onpopulaire: kerstmuziek is geweldigIk kan Last Christmas niet vaak genoeg horen en word altijd blij als ze op de radio zijn
verootjoo schreef:Gini schreef:Wat bij een nieuw samengesteld gezin? Die mogen er dan 2?
1 per huishouden bedoelt ze denk ik
Ik vind het een top idee. Geen 1 kind politiek, maar 1 auto politiek
Anne_GTI schreef:verootjoo schreef:
1 per huishouden bedoelt ze denk ik
Ik vind het een top idee. Geen 1 kind politiek, maar 1 auto politiek
Prima idee maar mag de buschauffeur wel een eigen auto? Want om het OV te rijden zal ik toch echt eerst bij de garage moeten komen.