Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:Ik spiek toch weer even om het hoekje:
Iemand dit artikel gelezen
https://www.ad.nl/tech/chinese-rechter- ... ~ae4ccb7c/
Een Chinees livestreamplatform is veroordeeld tot een boete van 30.000 yuan (bijna 4.000 euro) voor zijn rol bij de dood van een bekende blogger en dakklimmer, eind 2017. Wu Yongning (26) overleed nadat hij van een wolkenkrabber was gevallen in de stad Changsha. Hij was bezig met een selfie-video om een prijs te winnen van 100.000 yuan (zo'n 13.000 euro).
Weet niet wat de voorwaarden waren om mee te doen en vooral te winnen natuurlijk, maar is er niet iets zoals gezond verstand en eigen risico?
Onderaan het artikel staat wel het filmpje van zn val.
Dieuwke_ schreef:Die foto van 9/11 doet me dan weer denken aan een oude (zwart/wit?) foto van een vrouw die van een flat is gesprongen en op een auto terecht komt. Ziet er niet gek uit, eigenlijk wel heel vredig. Volgens mij is ie hier vaker genoemd maar kan het helaas niet terug vinden.
nine1987 schreef:Dat is zeker een goede optie..
Maar ik stoor me er echt mateloos aan dat ze een half jaar na dato huilies gaan maken..
Onali schreef:Denk eerder dat het (mede) door mij komt.
Ik had een omschrijving gedaan over die bepaalde scene en die is verwijderd.
Uit nijd ben ik heel kinderachtig in bepaalde topics gaan Temmen op wonden/ teksten ed om te laten zien hoe jeugdjournaalproof Bokt daadwerkelijk is.
Na wat pb's met de Mods is er nu een topic aangemaakt om te kijken wat er nu wel of niet kan.
Onali schreef:Denk eerder dat het (mede) door mij komt.
Ik had een omschrijving gedaan over die bepaalde scene en die is verwijderd.
Uit nijd ben ik heel kinderachtig in bepaalde topics gaan Temmen op wonden/ teksten ed om te laten zien hoe jeugdjournaalproof Bokt daadwerkelijk is.
fleurtjeuh schreef:nine1987 schreef:Dat is zeker een goede optie..
Maar ik stoor me er echt mateloos aan dat ze een half jaar na dato huilies gaan maken..
Snap ik.
Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat de manier hoe je nu reageert meer tegenstand oproept dan dat het mensen tot bezinning brengt. Ik snap je frustratie hoor, maar ik denk dat iets anders reageren op deze discussie wel zou helpen