Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silly1972 schreef:Ja dat is het hem ook, dat heeft tijd nodig en mensen willen het nauwelijks nog investeren.
Ik betrap mijzelf er ook op, dat wanneer6d reactie na een date wat lauw is (voor mijn gevoel) ik weer snel verder ga
Silly1972 schreef:Snap ik heel goed en heb dat zelf soms ook.
Maar is eigenlijk niet goed natuurlijk
Zinzi_jewel schreef:Misschien moeten we niet te graag willen, whiskey.
In mijn geval gaat/ ging dat heel erg op laatste keer .
Te graag willen en stoot ze af .
Ik blijf er maar in geloven als t zo is bedoeld komt t wel
Wiskey1 schreef:Zinzi_jewel schreef:Misschien moeten we niet te graag willen, whiskey.
In mijn geval gaat/ ging dat heel erg op laatste keer .
Te graag willen en stoot ze af .
Ik blijf er maar in geloven als t zo is bedoeld komt t wel
Ik geloof absoluut niet meer in de liefde, maar ergens wel behoefte eraan. En ik meld dat ook altijd gelijk, dan zie ik wel wie er over blijft. Waarschijnlijk niemand, dus zie mezelf best mn hele leven alleen blijven eerlijk gezegd
Neverland schreef:Ben het eens met de andere. Waarom zou je met iemand willen daten die er zo negatief in staat? Laat je niet zo beïnvloeden door één man die je nog nieteens een keer hebt gezien.
Neverland schreef:Maar je scheert nu alles over een kam...
FennaK schreef:Heel herkenbaar, heb ik ook een hele tijd gehad, mannen vonden mij eigenlijk alleen interessant voor een avond maar niet voor iets serieus terwijl ik daar juist naar op zoek ben.
Nog niet heel lang geleden, dacht die is wel leuk, paar keer afgesproken, uiteindelijk verder gegaan en daarna deed die amper nog moeite. Alsof je alleen maar moeite moet doen totdat je in bed beland bent.. toen was ik er ook weer klaar mee.
Wiskey1 schreef:Neverland schreef:Maar je scheert nu alles over een kam...
Dat is mijn ervaring en hoe ik het om mij heen zie gebeuren. Dat het anders kan, ja vast, maar dat zie ik niet nu. En er zijn mannen die trouw en eerlijk etc zijn, alleen die zitten al in een relatie en dat is voor mij een no go om achteraan te gaan, als ik daar al behoefte aan zou hebben.
Ik krijg het idee dat mannen wel met mij naar bed willen, maar verder iets serieus niet zien zitten, en dat is wat maakt dat ik het zo zie. Ja ik weet dat het anders kan en dat er genoeg rondlopen, alleen ik geloof er niet in dat ik die ooit tegen zal komen.
En nee, dat maakt het niet leuk om met mij te daten, dat klopt,