En daarbij zijn maten per merk ook echt zó verschillend! Soms al per kledingstuk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friesam schreef:Hier ook compleet uit verhouding.
mannetje van 2 jaar en 5 maanden dan bovenkleding 104 heeft en broeken in de lengte 98 maar in de breedte kan 86 nog. En hij draagt nog wel een luier.
Zelfs name-it xslim zakt van zijn kont.
_lautje_ schreef:Wat een reuzenbaby’s allemaal. Is dat echt allemaal op de lengte dat ze dat moeten hebben? 80cm lang met 6/7 maanden is volgens mij bizar lang.
Ik merk wel dat alles nu op t lijf qua lengte en op de armen prima zit, maar op t lijf echt los. Denk dat spekjesbaby’s toch iets meer uitgangspunt zijn![]()
Heb nu maar veel leggings. Die sluiten iig op dr buik iig nog wat aan met dat elastiek. Op de benen slobbert het alleen alsnog
Liselot schreef:_lautje_ schreef:Wat een reuzenbaby’s allemaal. Is dat echt allemaal op de lengte dat ze dat moeten hebben? 80cm lang met 6/7 maanden is volgens mij bizar lang.
Ik merk wel dat alles nu op t lijf qua lengte en op de armen prima zit, maar op t lijf echt los. Denk dat spekjesbaby’s toch iets meer uitgangspunt zijn![]()
Heb nu maar veel leggings. Die sluiten iig op dr buik iig nog wat aan met dat elastiek. Op de benen slobbert het alleen alsnog
Heb even in de groeiapp gekeken en T was met 7 maanden 76cm en was een erg lange baby. Nu met bijna 2 jaar oud zit ie in 92/98
Liselot schreef:Heb ook het idee dat het vanzelf wel weer aardig recht trekt. T was dus heel lang en nu hij dus bijna 2 is is hij nog wel aan de lange kant, maar zit in de curve nu gewoon op de +1, dus echt geen mega kind ofzo