xSCWx schreef:Ben je verkouden? Of ruik je minder? Als je neus dicht zit of om een andere reden niet goed "ruikt", smaakt je eten naar net niks.
Nee ook niet verkouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Eh... wat tegenwoordig geldt voor alle auto's: de aanhanger (ook caravan, trailer, boedelbak etc.) heeft een eigen nummerplaat.
Vrogah moesten 'trekker en getrokkene' altijd dezelfde nummers hebben, nu niet meer.
_Cassidy schreef:Is het mogelijk dat ooit, lees duizenden jaren, bijvoorbeeld zonsondergang al om 15:00 is? Dacht van niet?
Danique schreef:xSCWx schreef:Ben je verkouden? Of ruik je minder? Als je neus dicht zit of om een andere reden niet goed "ruikt", smaakt je eten naar net niks.
Nee ook niet verkoudenIk heb ook echt geen zin om naar de supermarkt te lopen
Normaal heb ik vanalles in huis en nu ook niet, geen idee waarom.
SavannahNx schreef:Mijn moeder vraagt zich af, of ze morgen op visite kan bij een vriendin waarvan het dochtertje "de 6e ziekte heeft?" Of zij het dan niet krijgt snap je. Ze zegt zelf dat op google wisselende reacties staan
NinaCharlie schreef:SavannahNx schreef:Mijn moeder vraagt zich af, of ze morgen op visite kan bij een vriendin waarvan het dochtertje "de 6e ziekte heeft?" Of zij het dan niet krijgt snap je. Ze zegt zelf dat op google wisselende reacties staan
Het is besmettelijk voor alle leeftijden, staat gewoon op RIVM
http://www.rivm.nl/Documenten_en_public ... sde_ziekte