Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElizeVdS

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:13

Vind ik ook altijd zo prettig, dat man er is. Wil liefst ook niet met zoon alleen thuis zijn want dan moet ik hem ook in de gaten houden. Zeker bij wat grotere dingen wil ik 't niet alleen (zoals pas met de eetkamerstoelen)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:19

Annalies03 schreef:
gaan we weer.. ben aan het proberen een setje te kopen via marktplaats.. ik heb het niet zo heel breed dus moest al een beetje onder de vraagprijs bieden, dan gaan ze akkoord met mijn bod, maar gaan ze super chaggo doen >;) als je iets niet voor minder weg wilt doen moet je biedingen gewoon negeren.. kan er ook niets aan doen dat ik het niet zo ruim heb kwa geld, mensen toch

Wat zoek je en tot welke prijs?

JackyCS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:52

hahaha normala lees ik stil mee...
Maar nu wil ik toch een paar ervaringen delen.

ervaring nr. 1 :P
ik had een gevonden kat op marktplaats gezet, om zijn baasjes te vinden.
reageert iemand; voor 40 mag je de kat komen brengen, als je hem naar het asiel brengt kost het ook geld. dus als u mij 4 geef dan neem ik de kat van je over.
Ik heb gereageerd dat ik het een beetje absurd vind dat ze zo'n rare mail sturen. 8)7

Ervaring nr 2 <<)
Zadel te koop, zonder stijgbeugels en singel. duidelijk vermeld.
Iemand gereageerd, geen gedonder om de prijs.
Alles al besproken met elkaar. stuurt diegene ineens: is met stijgbeugel en singel?
Dus ik zeg, nee, dat staat duidelijk in de advertentie.
en dat was niet waar en ik was een leugenaar, dus ik screenshot gemaakt en met de mail mee gestuurd.
Nou ik had de advertentie op het laatste moment gauw verander.
Waar ik allemaal voor uit ben gemaakt, zal ik uit fatsoen niet herhalen :\

En dan tromgeroffel ervaring nr 3 *\%/*
Ik mijn paard te koop aangeboden.
Dus iemand vaagt vraagprijs. dus ik reageer; 6.000 of een GOED tegenbod.
Krijg ik een bod van 1000 terug.
Waarop ik er zo flauw van was en ik gereageerd heb.
Zoek jij maar gauw verder.
Maar voor 1000 wil ik je wel een mooie foto toesturen.
DE GROETEN :evaw:

Ik was zo boos, ook gewoon op mijn ziel getrapt gewoon -O- /3 :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 22:08

Wauw JackyCS dat zijn wel 3 zeer absurde ervaringen damn wat een figuren heb je toch op deze wereld. Die van de kat had ik terug gestuurd: Gewoon weer buiten loslaten is gratis ;)

Die van dat zadel blokkeren pfff wat een gek zeg.... en dat van je paard is zo;n beetje standaard, wacht maar op de penny mails die je paard willen verzorgen en of je hem wil doneren voor een heeeeeeeeel goed thuis...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 22:19

Met dat zadel heb ik ook ooit iets soortgelijk gehad. Ze gingen de helft van de prijs bieden en toen plots ook nog "eisen" dat er een singel, stijgbeugelriemen en stijgbeugels bij moesten "want in de winkel worden ze ook zo aangeboden". Ik heb toch echt al mijn nieuwe zadels kaal gekocht en de rest moeten bijkopen hoor :+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 23:42

Zelfs bij mijn knijterdure zadelmaakster kon ik alles dr los bijkopen..

Gekke henkies zijn het met zadel verkopen. Ik heb die van mij er bijna overal afgehaald.
Zadel vorig jaar april gekregen, lag niet netjes dus amper mee gereden. Vanaf mei lag hij goed maar door omstandigheden 2x p week maar gereden. Half augustus is mijn paard aan koliek overleden.
Zadel had er nog geen 50u op zitten
Nieuwprijs over de 2300. Vroeg er 1750 voor. Geen koopje maar zat nog geen gebruikspoor op.

Kreeg ik een bod van 500 want mijn prijs was te hoog. Dan wel incl bijpassende hoofdstel, beugels en riemen en singel.

Toen ben ik ff heel onbeleefd uit mijn dak gegaan.

Normaal denk ik reacties, zet ze soms hier maar zeg ze nooit. Deze doos heeft de volle ongecensureerde lading gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 07:46

Ik heb een zadel te koop met beugels en riemen en als ze willen nog een neopreen singeltje bij voor een degelijk bod. Je ziet wel dat het gebruikt is maar verder prima staat en nergens schade. Krijg nog niet eens een bod van 50 ofzo.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 08:50

Hier ook, was al een vrij lage prijs en willen ze er liefst nog stijgbeugels en riemen en singel bij.
Gezegd dat ze tegen meerprijs wel Beugels en riemen erbij kon krijgen (50 euro voor passier riemen en Sprenger Beugels). Ik was belachelijk :')

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:17

Herkenbaar maar dan als koper.

De rossner amerika zadels komen wel met alles er op en eraan en ik zocht er eentje. De rossner zadels heb je al voor 775,- en dan vragen voor een veel gebruikt zadel met beschadigingen zonder de toebehoren al 450,- dan denk ik ook ben gekke henkie niet.
Vind ik dan echt zo'n zadel niet waard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 10:46

Bij mij ging het toen om een Schumacher Lech Profi dressuurzadel, en een Bates veelzijdigheid met wisselbare boom.

Nu is het een première dressuurzadel met riemen en beugels dus bij.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:11

Oeps. Heb mijn zadel verkocht en kreeg net een redelijk boos bericht waarom ik nietheb gezegd dat er een ringetje voor de martigaal kapot is.
Sorry, ben ik gewoon glad vergeten... Heb er gewoon over heen gekeken.

Beetje jammer dat zoiets direct met een wijzende vinger moet gebeuren en onder het mom van 'je houdt het voor me achter

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:17

_mexx_lady_ schreef:
Oeps. Heb mijn zadel verkocht en kreeg net een redelijk boos bericht waarom ik nietheb gezegd dat er een ringetje voor de martigaal kapot is.
Sorry, ben ik gewoon glad vergeten... Heb er gewoon over heen gekeken.

Beetje jammer dat zoiets direct met een wijzende vinger moet gebeuren en onder het mom van 'je houdt het voor me achter

Ik snap jou, maar snap hen ook, je koopt immers iet met het idee dat het is zoals jij hebt beschreven. Zij kunnen niet weten dat je het vergeten bent te zeggen :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:35

Nee, maar ik heb het zadel aan haar gegeven gezegd dat ze het effe moest nakijken.
Ze had haast en het was wel goed zo.

Zij had haar recht op controle gehad, heeft dit niet gedaan.
Schuld ligt bij beide kanten. Vind het beetje jammer dat het weer de manier waarop is.

Edit: uitgemaakt worden voor leugenaar en oneerlijk persoon vind ik gewoon te ver gaan.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:45

Oh op die manier, dan is het idd een andere koek

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:52

Ik heb aangeboden dat ze het terug kan brengen. Geen reactie meer.

Ik ben benieuwd.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:59

Nou zou ik morgen een zadel op gaan halen , maar ik stuur net een herinnering waar ik geen reactie op krijg ,
Zouden jullie de gok dan nemen om alsnog te gaan ? 55 km enkele reis

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 20:08

_mexx_lady_ schreef:
Ik heb aangeboden dat ze het terug kan brengen. Geen reactie meer.

Ik ben benieuwd.

nou idd, ik ook

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 09:56

als het verzonden is vind ik het een ander verhaal maar als ze het is komen ophalen had ze gewoon beter moeten opletten.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 10:08

Als ze weet dat ze rijd met een voortuig of dekjes met die lusjes had ze inderdaad beter op moeten letten.
Maar zelf zou ik het wel in de advertentie hebben gezet als een voortuigoogje kapot zou zijn.
Zo vermeld ik elke beschadiging om gezeik te voorkomen.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 10:29

Ik baal echt elke keer vanmorgen een afspraak staan voor droger op te halen word er al voor 6e keer afgezegt ( wel door elke keer ander ) dan is de auto kapot dan kwam er iets tussen dan was de advertentie verkeerd gelezen enz enz enz!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:45

bruintje123 schreef:
Als ze weet dat ze rijd met een voortuig of dekjes met die lusjes had ze inderdaad beter op moeten letten.
Maar zelf zou ik het wel in de advertentie hebben gezet als een voortuigoogje kapot zou zijn.
Zo vermeld ik elke beschadiging om gezeik te voorkomen.

Ik normaal ook... Ben zo eerlijk wel. Maar dit is me er echt door geschoten :( baal er best wel van.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:46

Jammer dat je hem nu al verkoopt linsdot. Achter een paar maanden kon ik wel eentje gebruiken!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:12

Het is een kapotte met foutcode ( doet het wel maar heeft een e5 code) dus voor de handige maker en word ook hele lage bedragen op geboden hoor hihi! Niet echt wat je zoekt dus :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:27

Nee inderdaad, want deze handige maker raakt al in paniek als ie een geluidje maakt wat ie anders niet maakt :')

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:56

Precies dat ik begin niet eens aan zelf maken :') koop wel een nieuwe maar voor iemand met weinig geld en heel handig is ideaal of om door te verkopen