Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Ik ben soms grof in de mond, en zodoende kwam ik er al snel proefondervindelijk achter.
Essia: graag gedaan! Vanaf nu weet je zeker dat iemand ook "fietsen" bedoelt als hij een topic "Paardrijden is net fietsen" opent. Althans: je weet zeker dat diegene "fietsen" geschreven heeft.
Nabster schreef:Ik vind die censuur te kinderachtig voor woorden en behoorlijk dubbel, je mag namelijk wel gewoon voluit vloeken. Dat is blijkbaar prima voor tere zieltjes :s
musiqolog schreef:Nabster schreef:Ik vind die censuur te kinderachtig voor woorden en behoorlijk dubbel, je mag namelijk wel gewoon voluit vloeken. Dat is blijkbaar prima voor tere zieltjes :s
Er zijn nou eenmaal internetfilters voor minderjarigen. Als Bokt niet door die filters komt, plassen we hier behoorlijk over onze eigen schoenen.
Thenexttry schreef:Essia schreef:Muntje dat nu valt: ik kom er nu pas achter dat je de censuur uit kan zetten. Dankje, Musiqolog
Bij mij duurde het heel lang voordat ik erachter kwam dat er überhaupt een censuur zat.
Ik vond het toen altijd zo knap dat mensen dingen onthielden als banketstaaf, poedersuiker etc.
Ik typte het dan ook zo haha.
Chasingmood schreef:wat dacht je van twinkle twinkle little star/het alfabet. zo zijn er nog veel meer precies hetzelfde.
Dat de eerste drie noten van iets hetzelfde klinken is toch niet raar