Haha dat zou wel heel toevallig zijn. Met vriendinnen hier gelukkig nog niet meegemaakt. We vallen over het algemeen niet op dezelfde types. En showen vaak toch wel foto's voor de eerste date haha.
Ow pff, op tinder, buiten tinder.. Dat doen er stiekem veel. Wat kan ik daar kwaad om worden, als je rond wil gymmen blijf vrijgezel... Of ga voor je vriend/vriendin/vrouw/whatever...
Hier vandaag ineens veel matches erbij, gister weinig te doen en toen rust op los geswipt Zit niet bijster veel bij, in ieder geval niet meer dan degene waar ik nu mee app.
UhNee
Geplaatst: 15-03-16 19:26
Nou, ik ben onderweg naar de date. Ben heel benieuwd.
annikeee19
Geplaatst: 15-03-16 19:26
UhNee schreef:
Nou, ik ben onderweg naar de date. Ben heel benieuwd.
Veel Plezier !!!
Mri
Geplaatst: 15-03-16 19:27
Ik heb een keer zitten bellen met het broertje van mn Tinder scharrel. Eerst scharrel zelf, die vroeg wat, zei dat ik even op speaker ging omdat die ging koken en toen had ik ineens zn jongere broertje aan de telefoon
Duurde ook ff voor ik dat Door had Zeg maar een minuut of 5
Succes met je Date uhnee!
__laura
Geplaatst: 15-03-16 19:50
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook getrouwd ben... Maar skittle man weet dat!
Hier onze trouwfoto
Spoiler: dit is natuurlijk een grap. En ja het is een dweil.
Ik heb met veeel vermaak de laatste wat paginás gelezen. mooi man! toch schrok ik ook even van het verhaal van Nancy en Tamara ook ik had een match/date met een militair in Volkel die iets met honden bewaking deed :p blijkbaar is dat een favoriet beroep van de tinder mannen haha.
Op de een of andere manier heb ik vooral IT-ers gehad
Queelens
Geplaatst: 15-03-16 21:42
Ik heb mog nooit een militair gezien volgensmij. trekt mij ook totaal niet aan. Ga dr ook geen meer tegen komen want ben al n tijd tinder-af
Uhnee veel plezier!
Mri
Geplaatst: 15-03-16 21:48
hier ook tinder af vandaag de vraag gekregen van Oma of we morgen een hapje met haar willen eten....
Vind het op de een of andere manier toch spannend om aan hem te vragen of die mee wil, ondanks dat die een tijdje terug al had gezegd dat die mn oma wel wilde ontmoeten
Hihi in mijn geval kwam ik dr pas achter dat ie militair was nadat ik hem sprak hoor is er niet aan af te zien. (behalve dat ie breeeed was. dus wel stoer type)
verder ontmoet ik ook veel IT'rs en heel veel fitness binkies
Mri
Geplaatst: 15-03-16 23:07
Mijne is een voetballende IT-er die graag gaat fitnessen