Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:15

_xManadisx_ schreef:
Mijn confession is dat ik chocolade pepernoten eigenlijk helemaal niet lekker vind en veel meer van de gewone houd.

Hier nog zo een :+

Edit: terwijl gewone chocolade wel echt hemels is :9

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:25

Vorige week vrijdag had ik me ziek gemeld voor school omdat ik maar 2 uur les had, en je bij de 2 uur weg mocht als je het huiswerk afhad. Ik had het niet af, maar gelogen tegen mn moeder omdat ik eigenlijk niet durfde, omdat ik dan wss de enige zou zijn in de les :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:28

Confession: Vanaf vandaag heb ik besloten om een aantal dingen in mijn leven totaal anders aan te pakken en op die manier te werken aan mezelf. Helaas ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat mijn uitstel gedrag en laksheid op sommige punten toch weer naar boven komen als er niet op gelet wordt. Nu heb ik zoontje toestemming gegeven om mij letterlijk aan mijn oren te trekken als ik mij niet aan de door mij nieuwe opgestelde regels houd.
Vervolg is dus dat hij al heel de dag in mijn buurt blijft in de hoop eens aan mijn oren te mogen trekken en ik er alles aan doe om hem zijn zin niet te geven :')

Confession 2: Ik heb gruwelijk veel trek in chocolade, gewoon omdat ik weet dat het niet in huis is >;)

Monchou

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:32

Ik kom net thuis van mijn werk en ben echt ENORM chagrijnig.. maar ik weet zelf niet eens hoe het komt :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:50

Confession: Ik wil over een paar weken een tulpa gaan creëren (zoek maar op wat het is; is lastig uit te leggen) ondanks dat ik zeker weet dat het niet goed voor me is. Dan ga ik alleen nog maar meer vervreemden van de wereld. En het is een hele grote verantwoordelijkheid...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 21:00

Ga alsjeblieft geen risico's nemen met energie. Ga dan bij iemand in de leer. De wet van 3 wil je niet tegenkomen.

Confession; soms lijk ik net Google..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 21:10

Ik laat mijn vriend met mijn auto slippen etc op parkeerplaatsen ondanks dat ik weet dat dat heel erg mis kan gaan. Hij geniet er zo van en hij vindt het zo fijn dat hij een vriendin heeft waar dat van mag, dat ik hem ook vertel 'je mag wel effe spelen met de auto'. Die boete betaal ik dan wel als we gepakt worden.

Hij snapt niet dat ik het niet eng vindt maar ik zie toch geen diepte dus vertrouw hem wel :')

Bigbrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 21:12

Confession: Ik zit in mijn periode en merk dat ik last heb van stemmingswisselingen waardoor ik in een slag iedereen hier af kan maken. Arme mensen die met mij moeten leven..

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:31

bigbrown schreef:
Confession: Ik zit in mijn periode en merk dat ik last heb van stemmingswisselingen waardoor ik in een slag iedereen hier af kan maken. Arme mensen die met mij moeten leven..

dat heb ik ook altijd :=
maar ik heb geen medelij met anderen :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:41

bigbrown schreef:

Herkenbaar, ik ben dan 1 dag een heks. Kan de koppen van anderen er wel afbijten dan en de dag erna komt het besef dat ik inderdaad wel chagrijnig was en niet zoals ik op dat moment snauwde 'ik ben NiET chagerijnig, het ligt gewoon aan jouw gedrag!!' En dat kan zo omslaan dan naar lief haha dus je kan er geen peil op trekken

:')

Confession: ik geniet weer van K3 zoekt K3

En ik werd net emotioneel van een melodietje van de muziekmobiel boven de box (nee ligt nog geen kind in haha) :') Nog erger... Melodietje is 'it's a small world' :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:43

_xManadisx_ schreef:
Mijn confession is dat ik chocolade pepernoten eigenlijk helemaal niet lekker vind en veel meer van de gewone houd.

:oo :n

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:47

Als ik ongesteld ben heb ik altijd een 'hyperneus' (zo noem ik het zelf altijd :') ) en het is strontvervelend. Ik ruik dan echt een paar dagen een banaan van een afstand, of iemands geurtje super sterk.... Ik heb het idee dat ik de enige ben en dat het placebo is :=

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 23:27

Als ik in mijn periode zit heb ik echt gigantisch last van opruimdrang, noem het maar gerust opruimwoede. :+
Álles moet netjes, echt heel netjes, ik word al woest van een krant die toevallig op tafel ligt ipv in de krantenbak _O-

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 23:56

Confession : ik ben super laks... in alles. -O-

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 00:24

Confession: Ik ben fan van het programma the Choir van de BBC, ik heb alle seizoenen minstens 2 keer gekeken. Gelukkig is het huidige seizoen iets minder suf, maar ik genoot eigenlijk meer van de vroegere seizoenen heb meerdere keren moeten huilen.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 08:22

Confession; het is in huis een enorme paasei bende (konijntjes) en moet eigenlijk nodig opruimen. Maar ik lig al sinds maandag doodziek op bed/bank. Mega pijn en bij holte en middenoorontsteking, ab kuur alles erop en eraan.
Ik vind het ziek zijn een goed excuus om nog niet op te hoeven ruimen... O:)

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 09:43

Confession: Ik erger me stierlijk aan de topics die de laatste tijd als paddestoelen uit de grond lijken te schieten van bokkers die duidelijk professionele hulp nodig hebben, en deze vergeefs zoeken op Bokt. En die vervolgens niets doen met de adviezen van medebokkers. Vervolgens verkapte, negatieve posts plaatsen om reacties uit te lokken..
Natuurlijk is het fijn dat deze bokkers hier terecht kunnen maar pfff. Soms heb ik mijn buik er wel even vol van :O

Bigbrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:13

CharlotteJay schreef:
bigbrown schreef:

dat heb ik ook altijd :=
maar ik heb geen medelij met anderen :')

Nouja, misschien heb ik dat nu toevallig omdat mijn ma laatst al zei 'Wat ben jij de laatste tijd toch snel geirriteerd..' En toen zat ik niet eens in mijn periode :')

vuurneon schreef:
Herkenbaar, ik ben dan 1 dag een heks. Kan de koppen van anderen er wel afbijten dan en de dag erna komt het besef dat ik inderdaad wel chagrijnig was en niet zoals ik op dat moment snauwde 'ik ben NiET chagerijnig, het ligt gewoon aan jouw gedrag!!' En dat kan zo omslaan dan naar lief haha dus je kan er geen peil op trekken

JE ZEURT GEWOON, LAAT ME MET RUST

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:15

Captain schreef:
[ Afbeelding ]

Als we dan toch de innerlijke man in ons loslaten..

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Heel herkenbaar... :')

Als ik op P40 loop en ze beginnen vlak voor m'n neus met de start kan ik niks anders dan glimlachen en genieten van het bulderende geluid van de motoren. :+

Als ik s'morgens het platform op loop haal ik m'n neus op en geniet ik van de heerlijke kerosinelucht en het geluid van de uitdraaiende fokker 70 motoren (die ratelen zo lekker).

Als ik in de tuin zit (woon 3km van schiphol) herken ik (meestal/soms) de 777, fokker, embrear en 737 aan het geluid van de motoren. :')

Verder ben ik geen nerd hoor... echt niet. :+

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:22

_Nelleke_ schreef:
Captain schreef:
[ Afbeelding ]

Als we dan toch de innerlijke man in ons loslaten..

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Heel herkenbaar... :')

Als ik op P40 loop en ze beginnen vlak voor m'n neus met de start kan ik niks anders dan glimlachen en genieten van het bulderende geluid van de motoren. :+

Als ik s'morgens het platform op loop haal ik m'n neus op en geniet ik van de heerlijke kerosinelucht en het geluid van de uitdraaiende fokker 70 motoren (die ratelen zo lekker).

Als ik in de tuin zit (woon 3km van schiphol) herken ik (meestal/soms) de 777, fokker, embrear en 737 aan het geluid van de motoren. :')

Verder ben ik geen nerd hoor... echt niet. :+

Ohh klinkt heerlijk.. Wat doe je voor werk op schiphol?

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:30

UhNee schreef:
Als ik ongesteld ben heb ik altijd een 'hyperneus' (zo noem ik het zelf altijd :') ) en het is strontvervelend. Ik ruik dan echt een paar dagen een banaan van een afstand, of iemands geurtje super sterk.... Ik heb het idee dat ik de enige ben en dat het placebo is :=

Heb ik ook! En inderdaad, strontvervelend. Een banaan en een geurtje lijken me nog wel mee te vallen. Ik ruik de kattenbak al vanaf de oprit, en het meest storende: ik ruik vooral mezelf. (Inclusief bloed :r, zweet en muffigheid, ook al kom ik net uit de douche en steekt er net een verse tampon in.) Al eens gepolst bij vriendlief (met een slechte neus, maar wel de enige die met z'n neus tussen m'n benen mag zitten :+), moeder en een vriendin (beiden in alle omstandigheden een hyperneus), en zij ruiken het allemaal niet. Gelukkig. Volgens mij vinden m'n hersenen het een grappig spelletje ofzo.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 11:14

Ik lust geen Chinees eten :=

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 11:23

Ik ben op dieet... Maar heb net croisant met slagroom en milka oreo op.... Nu voel ik me dik :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 11:32

singa schreef:
UhNee schreef:

Heb ik ook! En inderdaad, strontvervelend. Een banaan en een geurtje lijken me nog wel mee te vallen. Ik ruik de kattenbak al vanaf de oprit, en het meest storende: ik ruik vooral mezelf. (Inclusief bloed :r, zweet en muffigheid, ook al kom ik net uit de douche en steekt er net een verse tampon in.) Al eens gepolst bij vriendlief (met een slechte neus, maar wel de enige die met z'n neus tussen m'n benen mag zitten :+), moeder en een vriendin (beiden in alle omstandigheden een hyperneus), en zij ruiken het allemaal niet. Gelukkig. Volgens mij vinden m'n hersenen het een grappig spelletje ofzo.

Ohhh dat heb ik ook ja! Vind het zelf ook zo vies :r

Haha Rosie volgens mij weet ik precies over welk topic je het hebt :')

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 11:58

Confession: Ik ga over een paar weken terug naar mijn oude niveau (VWO) en ondanks dat ik de keuze zelf gemaakt heb en er ook 100% achter sta, vind ik het doodeng. Ik ben zo bang om alsnog te falen en te blijven zitten, terwijl dat het echt het einde van de wereld niet is..