_xManadisx_ schreef:Mijn confession is dat ik chocolade pepernoten eigenlijk helemaal niet lekker vind en veel meer van de gewone houd.
Hier nog zo een

Edit: terwijl gewone chocolade wel echt hemels is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigbrown schreef:Confession: Ik zit in mijn periode en merk dat ik last heb van stemmingswisselingen waardoor ik in een slag iedereen hier af kan maken. Arme mensen die met mij moeten leven..
Nog erger... Melodietje is 'it's a small world'
) en het is strontvervelend. Ik ruik dan echt een paar dagen een banaan van een afstand, of iemands geurtje super sterk.... Ik heb het idee dat ik de enige ben en dat het placebo is

CharlotteJay schreef:bigbrown schreef:Confession: Ik zit in mijn periode en merk dat ik last heb van stemmingswisselingen waardoor ik in een slag iedereen hier af kan maken. Arme mensen die met mij moeten leven..
dat heb ik ook altijd
maar ik heb geen medelij met anderen

vuurneon schreef:Herkenbaar, ik ben dan 1 dag een heks. Kan de koppen van anderen er wel afbijten dan en de dag erna komt het besef dat ik inderdaad wel chagrijnig was en niet zoals ik op dat moment snauwde 'ik ben NiET chagerijnig, het ligt gewoon aan jouw gedrag!!' En dat kan zo omslaan dan naar lief haha dus je kan er geen peil op trekken
Captain schreef:[ Afbeelding ]
Als we dan toch de innerlijke man in ons loslaten..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

_Nelleke_ schreef:Captain schreef:[ Afbeelding ]
Als we dan toch de innerlijke man in ons loslaten..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heel herkenbaar...![]()
Als ik op P40 loop en ze beginnen vlak voor m'n neus met de start kan ik niks anders dan glimlachen en genieten van het bulderende geluid van de motoren.
Als ik s'morgens het platform op loop haal ik m'n neus op en geniet ik van de heerlijke kerosinelucht en het geluid van de uitdraaiende fokker 70 motoren (die ratelen zo lekker).
Als ik in de tuin zit (woon 3km van schiphol) herken ik (meestal/soms) de 777, fokker, embrear en 737 aan het geluid van de motoren.
Verder ben ik geen nerd hoor... echt niet.
UhNee schreef:Als ik ongesteld ben heb ik altijd een 'hyperneus' (zo noem ik het zelf altijd) en het is strontvervelend. Ik ruik dan echt een paar dagen een banaan van een afstand, of iemands geurtje super sterk.... Ik heb het idee dat ik de enige ben en dat het placebo is
, zweet en muffigheid, ook al kom ik net uit de douche en steekt er net een verse tampon in.) Al eens gepolst bij vriendlief (met een slechte neus, maar wel de enige die met z'n neus tussen m'n benen mag zitten
), moeder en een vriendin (beiden in alle omstandigheden een hyperneus), en zij ruiken het allemaal niet. Gelukkig. Volgens mij vinden m'n hersenen het een grappig spelletje ofzo.
singa schreef:UhNee schreef:Als ik ongesteld ben heb ik altijd een 'hyperneus' (zo noem ik het zelf altijd) en het is strontvervelend. Ik ruik dan echt een paar dagen een banaan van een afstand, of iemands geurtje super sterk.... Ik heb het idee dat ik de enige ben en dat het placebo is
Heb ik ook! En inderdaad, strontvervelend. Een banaan en een geurtje lijken me nog wel mee te vallen. Ik ruik de kattenbak al vanaf de oprit, en het meest storende: ik ruik vooral mezelf. (Inclusief bloed, zweet en muffigheid, ook al kom ik net uit de douche en steekt er net een verse tampon in.) Al eens gepolst bij vriendlief (met een slechte neus, maar wel de enige die met z'n neus tussen m'n benen mag zitten
), moeder en een vriendin (beiden in alle omstandigheden een hyperneus), en zij ruiken het allemaal niet. Gelukkig. Volgens mij vinden m'n hersenen het een grappig spelletje ofzo.