tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_W

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:21

Ik zag geen liefdeskriebel topic zo 123
En aangezien ik hier ook mijn verdriet heb mogen delen. O:)
Mijn ex is mij trouwens gaan negeren.
Ineens vanuit het niks, bewijs voor mij dat het idd een grote kwal is en het maar beter is dat we uit elkaar zijn. :+

Maar nu ik was al wel weer wat aan het daten, een vriendin is bezig met een koppelpoging, en via internet iemand leren kennen die ik nog niet heb ontmoet.
Maar op de laatste 2 evenementen in de paarden waar ik ben geweest iemand tegen het lijf aan gelopen en nu heb ik weer kriebels van binnen. :=
Woont alleen wel 2 uur rijden bij mij vandaan, en ook iemand waarvan ik nooit gedacht had ervoor te vallen, maar al die kriebels zeggen toch iets anders.
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, to be continued. :))

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:53

Wat leuk! Geniet ervan :D

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 03:56

Oh, nou, ik dacht even een avond te Tinderen en gewoon eens te kijken. Vond er weinig bijzonder aan. Met een paar matches gesproken en mwoh, maar moet het meer tijd geven. Krijg ik op een gegeven moment een leuke match met een leuk gesprek... even nummers uitgewisseld en tot tien minuten terug zitten appen en bijna twee uur gebeld := Heb wel gezegd rustig aan te willen doen, maar jee... Hij zegt wel wat aangekomen te zijn sinds zijn foto’s, dus daar ben ik dan wel benieuwd naar, maar het klikt enorm. Ben benieuwd :P Ben zelf eerder nog op zoek naar gewoon lekker daten dan per se zsm een relatie.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 07:12

Oooh wat leuk hhilde!
En idd gewoon lekker in je eigen tempo laten gaan.
Dat doe ik ook, als iemand dat niet bevalt is dat zijn probleem en niet het mijne. :j

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:21

Oh ik heb ‘m in dit topic gezet, sorry, het was het tijdstip :P Wilde ‘m in een ander topic zetten.

Hoe is het verder met iedereen? Ben ook benieuwd hoe het met Jolien en het bezoek is gegaan?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:39

Ik ben even niet online geweest dus heb maar snel snel de reactie's doorgelezen dus daarom dat ik niet op iedereen reageer.

Ik vind het heel jammer voor je miss_lizje, maar op lange termijn wordt je echt niet gelukkig van. Je moet je voor niemand niet veranderen, en ook niet voor hem. Ik denk dat je een heel zelfstandig en sterk persoon bent, dus ik denk dat je hier wel terug uit kunt komen en iemand gaat vinden die wél bij jou past en zich wel kan vinden in jou schema. Dikke knuffel, want hoe eikel hij ook mag zijn, je zult hem wel graag zien, anders waren jullie niet samen. En dat is soms heel moeilijk.

Ik wou jullie ook nog even op de hoogte houden aangezien er het een en het ander is gebeurd. Ik hoopte eigenlijk niet meer te hoeven reageren in het topic, maar tevergeefs...

Van mijn ex hoor ik amper tot niets meer. Zoals jullie weten was ik aan het daten met iemand anders. Daar is hij wel nog heel boos over geworden, als ik dan savonds in mijn bed lig en ik denk aan hem voel ik wel nog een soort van gemis, maar dan denk ik aan alles wat er is gebeurd en dan mis ik hem niet meer. Ik heb het echt een plaats kunnen geven, voor mij is het hoofdstuk echt afgesloten.

Dan nu het volgende... Een jaar geleden (en heb hier en daar hem nog wel eens vernoemd) ben ik uit elkaar gegaan met mijn andere ex. Dit was voor mij heel moeilijk, aangezien ik van hem toen weinig tot geen uitleg heb gekregen van waarom nu juist, ik was wel met hem gaan praten maar met weinig resultaat. Ik werd door hem echt uit het niets gedumpt. Van 'ik zie je graag' naar 'ik ben niet meer verliefd genoeg'. Ik heb hem hier en daar nog vernoemd de laatste maanden omdat ik hem dus terug tegen kwam en dat met mij wel iets deed, de eerste 5-6 maanden na onze breuk heb ik hem eigenlijk nooit meer gezien. Vrijdag avond op een feestje kwam ik hem weer tegen, maar hadden we eigenlijk voor het eerst de gelegenheid om echt te praten. En daar kwam het... Meneer had wel wat op uiteraard. De tweede keer dat ik hem tegen kwam kwam hij 'clean', hij had veel spijt van wat er was gebeurd, hij stak het op de timing, zei dat we zoveel gemeen hebben en ik echt zoals hem denk (we lijken inderdaad wel op elkaar en heb nog nooit met iemand zoveel gemeen gehad) hij was wat rond de pot aan het draaien dus heb hem rechtuit gevraagd wat er nu aan de hand was en of hij de breuk eigenlijk wel al een plek had gegeven, en toen zei hij van niet. Ik heb hem toen even met rust gelaten maar zag dat hij even alleen is gaan staan en een van zijn vrienden hem is komen 'troosten'. Later heeft hij me nog eens aangesproken en gevraagd om even onder vier ogen te praten. Toen kwam alles los, hij dacht dat hij mij niet gelukkig maakte, omdat ik op dat moment ook niet gelukkig was met mezelf. Hij zou nooit goed genoeg zijn geweest voor mij en hij zou me nooit gelukkig kunnen maken, toen niet en nu ook niet. Hij denkt dat hij beter af is alleen maar is wel nog 'verliefd'? op mij. Hij heeft me ook proberen kussen maar ik heb dat afgewezen. Hij zei ook nog dat hij er enkel over kan praten als hij gedronken heeft en als hij nuchter is dat allemaal op kropt, heb gevraagd waarom hij mij dan nooit iets gestuurd heeft en dan was zijn antwoord 'je kent me toch' ja ik ken hem inderdaad en weet dat hij dat nooit zal doen, of hij mij nu mist of niet. Er is veel gezegd geweest, ik heb een bruin vermoeden dat zijn vrienden er ook een beetje vanaf weten want die waren ook echt overdreven vriendelijk tegen mij en wouden mij terug betrekken in hun groep. Ik kom nog steeds goed overeen met een heel goede vriend van hem die ik ook ken via hem en waar ik woensdag ook mee heb afgesproken, maar wij vermijden het onderwerp liever want dat is een beetje awkward anders...

Ik voel me heel poedersuiker nu. Ik heb hem achteraf ook nog een bericht gestuurd dat ik hem dit wel kwalijk neem want uiteraard is alles nu terug boven gekomen wat ik eerder wel al een plaats had kunnen geven. Hij zei dat hij me niet wou kwetsen en het echt niet de bedoeling was, en dat ik er maar niet te veel over hoefde na te denken...

Ik heb dan ook nog iemand leren kennen waar ik zo goed als een relatie mee heb nu en door dit voel ik me ook ontzettend schuldig naar hem toe dat ik me nu zo rot voel, ik dacht dat ik er helemaal klaar voor was en nu voelt het alsof ik dat niet ben. Ik twijfel vooral terug aan mezelf en of ik niet liever even terug single blijf maar dan loop ik ook een fantastische kerel voorbij die ik nu echt al lang genoeg 'aan het lijntje heb gehouden'. Het is echt een heel verhaal geworden maar ik heb even jullie mening nodig en een luisterend oor. -O-

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:30

Jeetje CL, dat is nogal wat... Ten eerste vind ik het niet gek dat je gevoelens weer boven komen. Hij was zo te lezen ook emotioneel en het is helemaal niet heel raar dat je daarop reageert. Ik vind het ook wel sneu voor hem dat hij nog zo met die gevoelens zit en dat hij daar blijkbaar slecht mee overweg kan. Ten tweede zegt hij nu een soort van dat hij het vóór jou uit heeft gemaakt, maar dat vind ik wel gek, want dan behandel je iemand toch niet zo? Als in, niets zeggen en gewoon ineens ‘klaar’? Hoe dacht jij daar een halfjaar later over? De manier van uitmaken klinkt in ieder geval onprettig. Mijn ex deed dat de eerste keer door gewoon zijn spullen weg te halen uit mijn huis, mijn spullen uit zijn huis te halen en die in tassen bij mij neer te zetten. Hij belde mijn moeder eerder dan mij en vertelde het mij op een parkeerplaats terwijl ik daarna nog een afspraak had. De tweede keer kwam ik gewoon in een leeg huis aan, al zijn spullen weg. Ik heb hem die beide keren erg kwalijk genomen wb de manier waarop, hoe is dat bij jou gegaan?

En de nieuwe liefde in je leven... heb je hier met hem over gepraat? Ik denk niet dat je je schuldig hoeft te voelen over de manier hoe je je voelt (dat begrijpt hij vast wel als hij zo dol op je is), maar ik denk wel dat het eerlijk is om er met hem over te praten :j

Heel veel sterkte met de situatie...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:34

Eerlijk? Ik vind het eerder klinken als een soort van slechte smoes van zijn kant uit.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:25

Ik vind dat je nogal snel terug gaat naar je exen. Dan is het die ex en dan weer een andere ex. Ik zeg: laat het gewoon achter je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:11

Ik sluit mij bij Neverland aan, laat ze beide lekker achter je en ga door!!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:59

Hhilde: Voor mij was het ook heel raar, want enkele dagen voordien was ik nog bij hem en toen leek alles dik oke. En toen stuurde hij een bericht dat we even moesten praten, dus dat hebben we gedaan. Ik heb eigenlijk altijd de schuld van de breuk tussen ons bij mezelf gelegd, omdat ik op dat moment door een heel moeilijke periode ging en het gevoel had hem daar in mee te trekken, ik was degene in mijn hoofd die hem 'heeft laten gaan' en ik voelde me ontzettend schuldig dat ik niet beter mijn best had gedaan of hem niet beter had behandeld. Uit ons gesprek bleek dus al snel dat hij er ook zo over dacht, maar dan omgekeerd en alle schuld bij hem lag...

Ik heb er met hem meteen over gepraat, hij was daar namelijk ook. Hij was wel wat jaloers, maar hij begreep het ook wel heel goed gelukkig.

Cayenne: Hij is ook helemaal geen makkelijk persoon en ik ken hem ook goed. Hij is heel wispelturig, denkt veel maar zegt weinig. Hij is ontzettend onzeker over zichzelf, maar als hij echt iets wilt zal hij er denk ik ook wel voor gaan, en dat ben ik niet.

Neverland en _Dreamer: Ja klopt, daar ben ik inderdaad schuldig aan. Voor mij is het gewoon makkelijker om mij opnieuw open te stellen voor iemand waar ik het al voor heb gedaan en veel moeilijker voor iemand nieuw.
Laatst bijgewerkt door CalipsoLover op 03-09-18 11:31, in het totaal 2 keer bewerkt

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:27

Hier is alles nog bagger, geen tot minimaal contact wat ik niet zo erg vind.
Op mijn werk had ik vol op afleiding maar nu heb ik 2 weken vakantie en de weekenden zijn dan gewoon prut. Vriendinnen die andere afspraken hebben en dan zit ik weer zaterdag avond thuis op de bank. Ondanks dat ik mijn familie om mij heen heb voel ik mij dan verdomd alleen. Ik probeer alles te relativeren maar dat is moeilijker dan ik dacht en heb nu echt lichamelijke klachten van alle stres die zich onder andere uiten in paniek al dan niet met huil aanvallen en pijn op de borst. Hoe harder iedereen roept dat ik lekker moet gaan ontspannen hoe paniekeriger ik wordt. Dan wordt ik weer boos op mijzelf want ik wil niet continu paniek hebben of huilen omdat ik niet zwak wil zijn. Dan dan gaat het cirkeltje nog eens rond.

@Renske: geniet er van!

Hhilde: succes met je date!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 12:40

Phoe misslizje daar herken ik mij heel goed in :(:) Komt het bij mij niet alleen door de breuk maar ook door andere dingen, als je tips wilt of het er even over wilt hebben pb je maar!!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 13:33

miss_lizje schreef:
Hier is alles nog bagger, geen tot minimaal contact wat ik niet zo erg vind.
Op mijn werk had ik vol op afleiding maar nu heb ik 2 weken vakantie en de weekenden zijn dan gewoon prut. Vriendinnen die andere afspraken hebben en dan zit ik weer zaterdag avond thuis op de bank. Ondanks dat ik mijn familie om mij heen heb voel ik mij dan verdomd alleen. Ik probeer alles te relativeren maar dat is moeilijker dan ik dacht en heb nu echt lichamelijke klachten van alle stres die zich onder andere uiten in paniek al dan niet met huil aanvallen en pijn op de borst. Hoe harder iedereen roept dat ik lekker moet gaan ontspannen hoe paniekeriger ik wordt. Dan wordt ik weer boos op mijzelf want ik wil niet continu paniek hebben of huilen omdat ik niet zwak wil zijn. Dan dan gaat het cirkeltje nog eens rond.

@Renske: geniet er van!

Hhilde: succes met je date!

Precies wat jij zegt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 13:46

Mijn ex belde vorige week zaterdag of we in de loop van de week even wat zouden gaan eten. Daar stemde ik mee in. We hebben uiteindelijk gisteravond gegeten. En het was echt gezellig. Hij was gewoon aardig en hebben normaal gekletst over school en dat soort zaken. Helemaal niet van zijn of mijn kant van “ik wil je terug” of wat dan ook. Hij was er zelf stellig mee dat het gewoon prima was zoals het nu is. Over en uit. En ook ik ben er nu redelijk prima mee. Hij wilde namelijk niet dat ie een haat verhouding met mij zou hebben zoals hij wel met andere exen heeft. Hij wil graag normaal met elkaar kunnen omgaan zei die. Hebben het ook niet eens over onze breuk gehad, alleen school/werk gerelateerd en gewoon gezellig. Ik smste nog dat ik het fijn vond dat het ook zo kan, en bedankte voor het betalen van mn eten. En hij zei dat ook hij het erg gezellig vond en “we keep in touch”.

Heb wel eerlijk verteld dat ik het allemaal nog onwerkelijk vind en raar en dat ik hem wel mis. Hij zei dat hij me ook miste, maar wat als we door zouden zijn gegaan. Dat zei hij. En indd, elke week hadden we wel ruzie dus in dat opzicht. Ben heel blij dat het zo kan en had het zeker niet verwacht. Ookal is het jammer, misschien is het wel beter zo.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:36

Je gaat serieus "gezellig uit eten" met iemand die zegt dat je zijn leven verpest hebt? Die tekeer gaat tegen jouw moeder? Waarvoor je al je vrienden moest dumpen? Die je kankerslet noemt en je dood wenst?

Had oprecht medelijden met je maar begin nu vraagtekens bij je verhalen te zetten.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:38

Inderdaad; waarom, echt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:40

Ik snap dit ook echt niet Savannah, sorry... :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:41

Ik dacht ik hou m'n mond, maar ik ga volledig mee met m'n voorgangers... ik snap echt niet waarom je nog steeds contact hebt met die gast.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:02

jeejtje savannah dat had ik ff niet verwacht... ga ook mee met me voorgangers

misslizje pff vreselijk die cirkel dat steeds rond blijft gaan en ik herken me ook zelf wel beetje in jou zodra ik geen afleiding heb t mis gaat

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:11

Ongelooflijk. :n

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:19

Ik ga ook even mee met de voorgangers, sorry maar daar heb ik ook echt geen medelijden meer mee dan. Dan doe je jezelf het gewoon 'aan'...
Alhoewel ik zelf ook een lang traject heb afgelopen met mijn ex, die mij vroeger ook soms respectloos heeft behandeld, maar moest hij zulke dingen tegen mij zeggen was het in een keer klaar geweest.

Ik denk dat ik gisteren even heeeel emotioneel was over alles, ik heb uiteraard ook heel lang met vraagtekens gezeten over de breuk met hem en deze waren op 1 avond plots allemaal beantwoord, hij was tenslotte ook nog maar mijn tweede grote liefde en dat is helemaal anders geëindigd dan ik voor ogen had. Het was ook de eerste keer dat ik zelf gedumpt werd en dat voelde heel naar, want ik wou niets liever dan bij hem zijn. Ik ben dan ook van persoonlijkheid ontzettend gevoelig, en dan zeker aan zulke dingen. Mijn gevoelens stoppen niet zomaar, en dat zullen jullie ook al gemerkt hebben :') Vandaag voel ik me tenslotte ook al een pak beter, ik ben iets leuks gaan doen met mijn nieuwe vriend en we hebben er even goed over gepraat en heb mijn hart wel kunnen luchten, hij begreep me ook heel goed en ik besef ook dat ik het echt getroffen heb met hem <3

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 23:02

Zo lekkere reacties weer.
Het is klaar tussen ons. Als wij (vooral hij) boos is dan is alles vuur en zeg je de meest vreselijke rot dingen tegen elkaar. Tenminste wij. Maar we zijn wel volwassen genoeg om er na een tijdje over te praten en dingen fatsoenlijk af te sluiten. Het is helemaal niet dat we bij elkaar zijn of dat alles goed is. We hebben het gewoon fatsoenlijk afgesloten. Is dat zo erg?!
Had dit zo niet verwacht van jullie. Jammer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 23:16

Die gozer heeft je letterlijk met de grond gelijk gemaakt, ik snap gewoon niet dat je hem überhaupt nog wilt zien of jou tijd gund, of nog contact met hem wilt... Je verdient zoveel beter en hij verdient jou (aandacht) absoluut niet...

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 23:18

Anoniem schreef:
Die gozer heeft je letterlijk met de grond gelijk gemaakt, ik snap gewoon niet dat je hem überhaupt nog wilt zien of jou tijd gund... Je verdient zoveel beter...

Ik wilde zelf het erg graag normaal afsluiten. 3 jaar is niet niks en zoals het nu was afgesloten voelde niet fijn. Dus ben blij dat we dit zo hebben kunnen doen.

Nogmaals: wij zijn niet samen en dit ook helemaal niet van plan.