Dat iedereen zich bemoeit met de opvoeding van m'n pup en ik helaas niet in de gelegenheid ben momenteel zelf fulltime met d'r bezig te zijn, waardoor mijn man met een hoop zuchten en steunen de leuke dingen doet die ik eigenlijk graag met d'r wil doen.
Mensen die het erg lastig schijnen te vinden hun smerige neus uit andermans zaken te houden.
Amira_
Geplaatst: 23-12-15 17:51
Dat ik me zo schuldig voel dat mijn vader 2 boetes heeft gekregen toen hij mij een keer naar mijn bijrijdpony bracht. Is niet mijn schuld, want ik reed niet. Maar ik had ook gewoon kunnen fietsen of op de scooter kunnen gaan..
Dat het sociaal niet geaccepteerd lijkt om niet van kinderen te houden en mensen je toch gaan forceren zo'n kleine etter vast houden terwijl je meerdere malen aangeeft daar geen behoefte aan te hebben...
M_D_H
Geplaatst: 23-12-15 22:04
Dat de teveel geleverde kerst pakketten verloot zouden worden en dat ik net mensen met 2 pakketten naar huis zag lopen, terwijl ze vorige week al een kerstpakket mee genomen hebben. Kerstpakketten zijn nu op en verloot wordt er dus niet meer
Mensen die hun Nederlandse tekst willen laten vertalen naar het Frans, maar de Nederlandse versie niet willen laten reviseren, hoewel hij vol dt-fouten staat
BWendyB
Geplaatst: 24-12-15 13:33
Mijn verkoudheid
limagirl
Geplaatst: 24-12-15 14:23
Dat ik nauwelijks meer T-shirts heb die ik pas. Verder heb ik ook geen geld voor kleding die ik eigenlijk zou willen dragen :S.
Het was best wel druk in de straten, Toen ik uit mijn parkeervak wilde, voor deze vrachtwagen (was voldoende ruimte) gaf toch netjes knipperlicht aan omdat ik weet dat een vrachtwagen niet altijd een beetje bij kan remmen. Nouja hij koos er indd voor om mij er niet voor te laten, prima snap ik. Maar toen parkeerde die zn vrachtwagen pal naast mij en ging op zijn gemak zn vrachtwagen uitladen.... Stond ik daar haha
Vond het overigens ook wel ergens heel erg snugger en grappig
Shaggy09
Geplaatst: 24-12-15 14:35
Aan de verveling, gossie wat verveel ik me vandaag
Britta31
Aan het wachten van vandaag op paspoortcontrole, bussen etc.
OneAndOnlyx
Geplaatst: 24-12-15 18:06
Op het nippertje niet in de sloot met mijn paard gevallen.. En dat ie vandaag zo achterlijk deed. Schrikken van niks.. dat ben ik niet van hem gewend. Dat het zo snel donker word..
HorseTimeXL
Geplaatst: 24-12-15 18:08
Aan dat ik veel op mn mobiel zit, maar zodra ik eventjes een uurtje niet kijk opeens mensen een gesprek beginnen en dan is het alweer te laat als ik kijk