Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:59

_mexx_lady_ schreef:
Ik wil je survey wel invullen maar ben Belgische en heb ASO gedaan, weet niet met wat dat overeenkomt in NL :')

Dat durf ik ook niet te zeggen helaas haha!

Zo mijn H&M bestelling is al binnen, maandagavond besteld :D .
Bikini past, twijfel alleen over een paar schoenen wat ik er bij had.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:02

liespower94 schreef:
Leuk dirndl!
Ik kan nooit vinden op lookbook wat ik zoek (:
Hoe krijg jij dat wel voor elkaar? :)

Haha ik ken het probleem! Ik voer meestal 1 of 2 trefwoorden in, en scroll dan gewoon door de foto's heen tot ik iets leuks zie. Meestal kom ik dan via die blogger verder omdat ik haar andere outfits meestal ook tof vind. Gewoon trial en error dus :=

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:27

Grrr ik wil ook shoppen! Wil nog een zwarte skaterskirt en nog wat shirts en een bikini en nog zo veel :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:50

Ik kan op Lookbook echt uren zoet zijn := Haal er niet per se heel erg veel inspiratie uit omdat ik een beetje meer mijn eigen ding heb, maar ik vind het wel leuk om te kijken hoe anderen zich kleden :j

Vind het alleen jammer dat op Lookbook zó veel preppy oliebol voorbij komt. Allemaal puntige hakken, pantalons, beetje van dat chique gevoel. Ben zelf veel meer van het stoere, Docs met een jurkje ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:13

Hoi allemaal! Ik heb een vraagje voor jullie. Een tijdje geleden heb ik een wit rokje gekocht waar ik helemaal verliefd op was. Ik heb hem toen gelijk een keer gedragen met uitgaan en daarna is hij ergens op de grond beland, omdat ik met uitgaan ergens op ben gaan zitten wat gigantische vlekken heeft achtergelaten. Ik dacht, ik was hem tegen de tijd dat ik hem weer wil gaan dragen wel eens en dan zal het er wel uit gaan. Vandaag is de dag gekomen waarop ik hem weer wou dragen, maar de vlekken verdwijnen niet. Ik heb hem nu al 2 keer op zichzelf gewassen, de eerste keer een kort programma van 30 minuten op 40/50 graden, en een keer op een programma van anderhalf uur op 60 graden. Best wel intensief gewassen dus. De rest van het rokje is echt weer spierwit, maar op één of andere manier gaan de vlekken er niet uit. Ik heb er een foto van gemaakt, het zijn een soort donkerbruin/zwarte vlekken die dus blijkbaar erg hardnekkig zijn. Het lastige is dat ik géén idee heb waar ik op ben gaan zitten, ik dacht eerst aan bier maar dat had er al uit moeten zijn, nu denk ik cola, maar het lijkt me ook niet dat een colavlek 2 keer wassen overleeft. Iemand enig idee?

Afbeelding

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:17

Kan ook van de verf zijn (op banken of tegen de muur), wordt helemaal smerig door plakkerige drank (shotjes) en gaat dan afgeven.

Heb je ossengal al geprobeerd?
Opsmeren, laten intrekken en dan wassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:18

Nog niet geprobeerd, heb het hier ook niet thuis staan. Hij gaat zo in de tas mee naar m'n ouders en dan heeft m'n mams vast wel wat ossengal haha

En van shotjes/het bankje waar ik op zat is echt een hele slimme! Zal dus wel zo zijn dat het bankje af ging geven omdat ik er met mijn plakkerige rokje op zat

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:21

Je had hem meteen moeten wassen. Nu is de vlek er in getrokken....

Koud water met zout. Evt vanish gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:23

Na het uitgaan heb ik ook altijd vlekken op mijn kleding zitten waarvan ik niet wil weten wat het is.. :') Wel zonde, hoop dat je hem nog schoon krijgt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:26

Ik kan zelf ook wel bedenken dat ik hem gelijk had moeten wassen :P Ik ben nou eenmaal zo'n type dat de dag voordat ze het wilt dragen haar kleding wast..

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:28

Mijn moeder waste mijn witte paardrijbroeken altijd met bleek.
Hij is voor de rest wit toch? Als laatste redmiddel misschien? Gewoon de vlek "eruit bleken"?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:28

Ik wil hem liever niet met echte bleek wassen omdat hij dan heel erg gelig kan uitslaan.. Ga het even met ossengal proberen en anders dan wordt het toch echt een nieuwe kopen |(

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:29

Flink insmeren met groene zeep.Zo was ik de kragen van de blouses van cliënten op werk ook.altijd stralend wit :)

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:31

Emmaa_ schreef:
Ik wil hem liever niet met echte bleek wassen omdat hij dan heel erg gelig kan uitslaan.. Ga het even met ossengal proberen en anders dan wordt het toch echt een nieuwe kopen |(

Mijn broeken waren nooit geel hoor :(

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 16:27

Mijn h&m pakketje zou vandaag geleverd worden tussen 15:00 en 21:00 en nu wilde ik nog is kijken via de app van h&m hoelaat het bezorgd wordt en nu staat er dat de code niet bestaat. Weet iemand wat dit inhoudt en of mijn pakketje nog wel bezorgd wordt?

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:01

Doubtless schreef:
chanelle14 schreef:
Ik ga deze zomer op een kantoor werken, en ben op zoek naar een beetje nette zomerse kleding.
Valt nog niet mee, aangezien ik graag dingen wil die ik 'normaal' ook aan zou doen.
Hebben jullie leuke ideeen?

Mijn ervaring is dat alles icm een goede nette pump al snel goed is. Wij hebben de airco vrij hoog staan, dus een lange broek gaat vaak wel & dan met een blousje zonder mouwen of een hempje met een lange ketting ofzo. En de zakelijke jurkjes natuurlijk <3

Ja dat is inderdaad een goeie! Ik ga morgen waarschijnlijk m'n droomhakken halen bij de Manfield, dus
die heb ik dan maar in de pocket. Hempjes worden volgens mij niet zo gewaardeerd, liever iets met een mouwtje. En de jurkjes staan me op de een of andere manier nooit. :+
Dinsdag heb ik een inwerkdag, ik ga eens even kijken wat de rest van de vrouwen aan hebben.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:05

chanelle14 schreef:
Ja dat is inderdaad een goeie! Ik ga morgen waarschijnlijk m'n droomhakken halen bij de Manfield, dus
die heb ik dan maar in de pocket. Hempjes worden volgens mij niet zo gewaardeerd, liever iets met een mouwtje. En de jurkjes staan me op de een of andere manier nooit. :+
Dinsdag heb ik een inwerkdag, ik ga eens even kijken wat de rest van de vrouwen aan hebben.

Met een mooie jumpsuit(met een mouwtje) kom je imo ook een heel eind :j
Staat chique en mooi met een paar hakken of loafers eronder. Leuk riempje erop en je bent gemakkelijk een beetje 'dressy'.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:09

Oowja, een jumpsuit heb ik ook nog wel hangen. Ik vind ze alleen altijd zo onhandig als je naar de wc moet, haha.

Vinden jullie zoiets kunnen? http://www.hm.com/nl/product/30222?article=30222-A
Ga hem morgen denk ik even passen, als die jurkjes net iets te lang vallen lijk ik er net een worst in. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:10

Zoiets lijkt me super sjiek voor op kantoor! Zo zie je ze vaak lopen dus zeker in orde lijkt me.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 17:15

chanelle14 schreef:
Oowja, een jumpsuit heb ik ook nog wel hangen. Ik vind ze alleen altijd zo onhandig als je naar de wc moet, haha.

Vinden jullie zoiets kunnen? http://www.hm.com/nl/product/30222?article=30222-A
Ga hem morgen denk ik even passen, als die jurkjes net iets te lang vallen lijk ik er net een worst in. :+

Ja, zeker leuk!
Ook bij Superstar hebben ze nu uitverkoop, zij hebben ook wel eens leuke jumpsuits hangen. Moet je wel degene zonder glitters nemen :+
Steps misschien ook eens kijken? Dit is wel de ideale tijd om even iets te scoren voor nieuw werk.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 19:29

Ik en mijn schoenen dilemma's ook altijd.

De leopard instappers toch nog ergens een maat kleiner weten te vinden. Passen ze gewoon niet. Terwijl ik bij maat 39 ruim een vinger achter mijn hiel kon steken. Heb het vermoeden dat mij de verkeerde maat is gestuurd. Heb stom genoeg ook niet op de zool gekeken van de te grote schoenen :(

Nu dus maar van weeeeer een andere (inmiddels de derde) webshop een maat 39 besteld. Als het nu niet goed is weet ik het ook niet meer :+

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:18

Zou idd naar de steps gaan nu!
Ik ben gister wezen shoppen en overal super veel korting :) dan is de steps ineens een stuk betaalbaarder!
Ik zag zoveel leuke nette jurkjes maar ik zou juist niet weten wanneer ik ze zou moeten dragen ;)

Ohja en vandaag op alle sale nog eens 40% EXTRA korting bij de superstar (toen ik er gister was maar 20 :P :()

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 15:33

xFioon schreef:
Zou idd naar de steps gaan nu!
Ik ben gister wezen shoppen en overal super veel korting :) dan is de steps ineens een stuk betaalbaarder!
Ik zag zoveel leuke nette jurkjes maar ik zou juist niet weten wanneer ik ze zou moeten dragen ;)

Ohja en vandaag op alle sale nog eens 40% EXTRA korting bij de superstar (toen ik er gister was maar 20 :P :()

Was die 40% niet alleen tussen 9 en 10 sochtends? Zo'n mailtje kreeg ik namelijk :+

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 15:42

Ik ga morgen even shoppen met vriendlief, bedankt voor de tips!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:28

Oh haha ik heb hem verder niet doorgelezen. Was net wel nog even langs de superstar want gister een fijne broek gekocht, en op de site hadden ze hem in nog meer kleuren, maar in de winkel alleen nog geel in mijn maat, dus snel weer naar huis... Zo'n hekel aan winkelen op zaterdag, samen met 4 miljoen andere mensen :P