Hier was het kwa weer iets wat regenachtig maar jemig mijn paarden zijn hun stal uitgebombardeerd lang leve het illegaal vuurwerk wat ook door paardenmensen wordt afgestoken en hun paarden elders onderbrengen
gelukkig nieuwjaar allemaal en dat het maar mooi weer mag worden.hier begint het net te sputteren. hele avond verder droog. wel harde en koude wind.
Droog, koud en eindelijk is het stil, ik ga even voor een buitenritje nu ze allemaal nog slapen.Dat het voor iedereen maar een goed jaar mag worden!
Agossie heb ik al getekend , hier nu heel stil heerlijk komt wel donkere lucht aan maar voor nu lekker genieten...
Wat een rust... heerlijk!! Het is volgens mij prima weer! Niet koud, bewolkt en droog. Niet veel wind. Ja, prima.
1 uur was het hier wel rustiger maar er waren nog wel flink wat verdwaalde knallen. Prima. Het weer was volgens mij ook best.
Hier viel het vuurwerk ook heel erg mee,veel minder dan andere jaren.Mooie blauwe lucht met veel zon.
het is hier vet warm net zonder jas naar buiten geweest. merk wel dat ze nu het vuurwerk van gisteren nog aan het afknallen zijn.
Heerlijk weer geweest. Net toen ik met alles klaar was (paard verzorgd, hond uitgelaten enz...) begon het zachtjes te druppelen. Supertiming dus!