Ik vind de make-up persoonlijk niet zo goed bij je passen, en ook niet zo mooi aangebracht. Dat zwart op je lippen laat je gezicht er een beetje vreemd uitzien...
Dit is trouwens geen kritiek op jou, maar meer op de mua die beter een andere make-up keuze had kunnen maken.
Ik vind het goede foto's, maar raak enorm afgeleid van de kleur van de lipstick. Het is een heel vet idee maar door de vorm van je lippen komt je gezicht zo echt niet tot z'n recht. Was het een matte donkerrode lipstick geweest was de sfeer van de foto's al heel anders (en imo een stuk beter)
En voor mij! hier spreekt dus de slechte 'MUA'. Toen het er net op zat was het zeker strak en niet zo Droopy bij de ogen, maar omdat er gloss op de oogschaduw zat liep het te snel uit. Kon het helaas niet bijwerken omdat ik mijn handen vol had. Fotografen vonden het niet storend dus te weinig aandacht aan besteed. In ieder geval geen gloss meer in dit concept, al vond ik het zwart je zeker niet misstaan Helene vind het wel jammer dat ik je niet op de foto heb kunnen zetten achteraf in de juiste setting. Heb een foto van hoe het er eigenlijk uitzag in het begin, maar dan bij mezelf:
@Lipydo, daarom zei ik ook dat het bij deze foto inderdaad al was uitgelopen! Maar dan weten we voor de volgende keer dat we met een andere kleur aan de slag moeten
Nee joh Wendy, was gewoon samenloop van omstandigheden. Ik denk wel dat het voor haar looks (smallere ogen) wat te zwaar was, wellicht dat het inderdaad anders oogde in het echt maar we kunnen enkel oordelen vanaf de foto's ofcourse Ik wist niet dat je ook visa deed trouwens!
Heb inderdaad ook echt helemaal niks met die zwarte lippenstift.. Echt ontzettend zonde vind ik! Volgende keer dus beter Of niet, misschien dat anderen dit juist wel aanspreekt, dan lekker door blijven gaan
Nog mensen met goede shoot resolutions voor het nieuwe jaar?
xRiiannex
Geplaatst: 06-01-16 13:42
Jaa ik hihi, De legging is van wearbundu. De fotos heb ik een paar dagen geleden ontvangen, de shoot is al een tijdje geleden. Voor mijn gevoel kijk ik hier net iets te serieus/boos.
Ik vind die zwarte lipstick ook niet zo mooi, maar zelf hou ik niet van opvallende kleuren.
Ik vind jou erg een erg leuk meisje om te zien, maar ik vind de foto's niet heel speciaal. De derde vind ik wel mooi! Bij de laatste heb ik een beetje het idee alsof je heel erg geforceerd staat.
Sluit me aan bij Courses en mingming! Je bent duidelijk prachtig, maar je kan volgens mij vele malen mooier op de foto
Lestrange01
Geplaatst: 06-01-16 22:06
Hi allemaal, het is inmiddels al meer dan een jaar geleden dat ik hier voor het eerst mijn foto's heb gepost. Ik heb ondertussen een fotoshoot gedaan (twee maanden terug) en ben toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden, ook omdat mijn gezicht héél erg veranderd is.
(deze foto is bewerkt, mijn huid moest donkerder gemaakt worden omdat het gras op mijn huid reflecteerde).
Gemaakt door Samantha Bonouvrie
En hier nog twee andere foto's:
(Geen make up hier.)
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, aangezien ik nog heel erg zit te twijfelen of ik wat met modellen werk moet doen. Ik word heel zelfzeker wanneer ik gefotografeerd word, maar ik ben toch bang dat ik qua gezicht niet voldoen aan de eisen.
Wat een mooi bijzonder gezicht heb je zeg! Heel knap Als ik jou was zou ik gewoon eens een keer wat foto's opsturen naar een modellenbureau, de kans is best groot dat ze met je willen werken denk ik.