Wauw Saar! Super goed! Ik snap ook echt niks van Google Analytics... Vind statcounter veel makkelijker!
Pfff, baal een beetje. Er zou eigenlijk vandaag een post online moeten komen, maar we hebben morgen en overmorgen toetsen waar ik nog niet (goed) voor heb geleerd en ik moet nog een post maken en online zetten voor vandaag, maar dat haal ik dus niet meer... Nou ja, dan moeten ze maar even wachten tot donderdag
Anc, had jij trouwens al bericht gehad van Lacquester? (dat heb ik trouwens vorige week ook gevraagd )
Anoniem
Geplaatst: 12-02-14 09:27
Pfff... nou, ik voel me echt onwijs dom... Krijg het niet voor elkaar. Ga nog maar even verder prutsen...
Oh, sorry Balou, had het wel snel op mijn tel gelezen, wilde je antwoorden, maar glad vergeten. Ja, ik heb een mailtje gehad. Jij?
Mooi kleurtje Anc! Talie ik heb die nagellak ook gehad van de Action maar ik ben niet zo weg van de kwaliteit ik heb hem aan mijn nichtje gegeven. Die caviar vind ik wel leuk maar ik weet niet wat ik ermee moet doen... Ik heb nog iets van 14 potjes in verschillende kleuren.
Ik heb momenteel geen tijd om alle jullie blogs te lezen en zelf te bloggen (ik zit elke dag tot 11 op mijn werk en rol daarna meteen mijn nestje in ) maar hopelijk kan ik van het weekend de schade inhalen