[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:09

Beige staat zeker wel leuk denk ik :j ik zou dan voor ballerina's gaan, als je geen hak wilt. Sleehak wil je ook niet gok ik?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:10

Ik heb nog nooit van mijn leven op hakken gelopen vanwege zwakke enkels. :') Dus dan wordt het toch ballerina's.
Het jurkje is besteld :D :D

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:30

Ja graag Tessa! Ben wel benieuwd hoe die valt.

Ik heb vanmiddag een leuk jurkje bij Vila gekocht. Groen/blauw met bloemetjes, lekker zomers. En ben nu ebay aan het afspeuren voor een mooie statement necklace..

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:41

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 19:48

Lets, foto! :D Hij klinkt namelijk erg leuk!

Chanel, die zien er leuk uit! :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:50

xchanel01 moooiii <3

Weet iemand waar ze sleehakken hebben met zo'n touwtje wat je hoger om je enkel knoopt zegmaar?? :)

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:06

Hallo kledingliefhebbers :)

Weet iemand waar ze dit soort blouses verkopen(gaat me voornamelijk om de combi wit en zwart)?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:08

Bedoel je die strik? Bij Asos kan je die gewoon los kopen.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:08

Asos ik heb daar ook zo'n een vandaan :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:13

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:13

Ik heb jullie hulp nodig :D Ik heb volgende week diplomauitreiking en heb daarvoor een jurkje gekocht. Nu wil ik daar sowieso hakken onder en de jurk wat opvrolijken met een ceintuurtje oid, maar ik heb geen idee wat.. Nu komt daar ook nog eens bij dat ik nu in het buitenland zit en geen tijd heb om hier te winkelen, dus ik moet die spullen in één dag kunnen vinden.. Heeft iemand enig idee wat ik hierbij aan kan trekken? Dit is de jurk:
Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:40

Beetje roze crème? :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:21

JuliaaahX schreef:
Ik heb jullie hulp nodig :D Ik heb volgende week diplomauitreiking en heb daarvoor een jurkje gekocht. Nu wil ik daar sowieso hakken onder en de jurk wat opvrolijken met een ceintuurtje oid, maar ik heb geen idee wat.. Nu komt daar ook nog eens bij dat ik nu in het buitenland zit en geen tijd heb om hier te winkelen, dus ik moet die spullen in één dag kunnen vinden.. Heeft iemand enig idee wat ik hierbij aan kan trekken? Dit is de jurk:
[ Afbeelding ]

Geen idee of er een le ballon in de buurt is, maar daar verkopen ze fel gekleurde hakken en meestal ook wel bijpassende accessoires/riempjes!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:26

Dinniej schreef:
Heeft iemand ook foto's van hoe je die opvallende neonkettingen kan combineren? Ik zit te twijfelen om er één te bestellen, maar ik vraag me af of ik wel kleding heb om het mee te combineren. :')

Ik combineer dat altijd met een simpel wit shirtje (bv zo'n linnen die een beetje doorschijnt en dan een hempje eronder). En verder simpele oorbellen/andere sieraden.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:59

Hallo allemaal, het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier gereageerd heb, maar ik lees nog altijd trouw mee.
Nou heb ik een vraag; ik ben op zoek naar van die wat lossere broeken van wat dunnere stofjes met een printje ofzo erop. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Maar weet iemand van jullie waar ze leuke en betaalbare hebben? :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 20:34

JuliaaahX schreef:
[ Afbeelding ]

Gewoon een satijn(achtig) lint leuk om je middel knopen. Gewoon bij de HEMA of ander warenhuis te koop en anders in een hobbywinkel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:03

Leuk jurkje hierboven! Je kan 'm ook altijd meenemen naar een winkel en om tips vragen :)

Wil iemand mijn ombre shorts overnemen? Had 2 maten besteld maar weinig zin om terug te sturen. Ze zijn 50 euro bij Asos, maat UK 10/38. :)

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Ombre-Fri ... &clr=Multi

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:11

Iemand enig idee waar ik een spijkergiletje kan scoren? Heb al gekeken bij H&M, Only, Vero moda etc. Overal hebben ze die giletjes wel, maar met studs. En die wil ik er niet op.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:13

Hai,

Ik lees hier altijd al mee om een beetje inspiratie op te doen, maar het lijkt me ook wel leuk om een beetje mee te praten :o Zie hier vaak leuke kleding voorbij komen :D

Ik heb net even mijn bankrekening geplunderd bij asos
Blousje
Afbeelding

Cut Out Lace Top
Afbeelding

Rokje
Afbeelding

Dress
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:13

Rokje en jurkje zijn erg leuk! Vooral het jurkje!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:16

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:23

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:41

L_iek schreef:
Wow, The Sting, daar had ik nog niet aan gedacht. Die eerste is perfect, dank je!

Ik kwam ze tijdens mij shopbui toevallig tegen :D Dus graag gedaan!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:17

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:28

ik heb vandaag ook heel even geshopt, maar daar was het veel te warm voor eigenlijk :P

Aankopen:
Afbeelding
En deze vond ik wel leuk, maar liever wat losser, dus maat groter besteld, komt als het goed is morgen!
Afbeelding
Afbeelding nieuwe broekje aan
Afbeelding nieuw galajurkje voor gala laatst, yes i know, beetje diep decollete :P Kon geen veiligheidsspeld vinden, maar kon net...
Afbeelding En ik twijfel wat te doen met deze shoes... Vind ze super gaaf, maar ze zijn echt te hoog voor mij om op de lopen, kan er niet op lopen, zeker niet met al mijn enkelblessures de afgelopen tijd waar ik nog steeds van moet herstellen en mijn enkels zullen altijd zwak blijven... Maar als ik ze terugbreng krijg ik alleen een tegoedbon... Dilemma!