Isegrim is zo lang deel van zijn leven geweest dat ik me goed kan voorstellen dat er, zeker van zijn kant, een 'houden van' is ontstaan. In de zin van waardering, gelukkig zijn met iemand.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanda schreef:Isegrim,
Ik heb een heleboel vragen: Voel je vooral niet verplicht om ze te beantwoorden. Als je dat niet wilt. Ook prima.
*Ik benieuwd hoe het met jou gaat, maar ook met Jeroen en je vader. Hoe hebben zij het hele gebeuren ervaren? Last van nachtmerries?
Citaat:*Begrijp ik het goed dat Jamie pas op dinsdagmiddag vervoerd is naar huntsville? Ik ben benieuwd wat hij van zijn laaste 40 mile/ reis vond.
Citaat:*In je blog schreef je dat een chapman bij de executie zijn been vasthield. Eerder schreef je dat cathy cox zijn spiritueel begeleider was. Uit je blog begreep ik dat cathy wel aanwezig was. Waarom hield zijn niet zijn been vast?
Citaat:*Hoe is Jamie bij de gurney gekomen. Met zijn looprek?
Citaat:* Na zijn dood is jamie overgebracht naar een kapel waar jullie Jamie nog gezien hebben. Zijn er na zijn dood nog foto's gemaakt als bewijsmateriaal ( bijv van zijn knieen)? ( uiteraard na toestemming van zijn vrouw).
Citaat:* Uit de blog begreep ik dat Jamie toch wel verliefd op jou was. In je laasste telefoongesprekken gingen de I love you's toch wel een beetje heen en weer. Hadden zijn vrouw en jeroen daar geen moeite mee?
Citaat:* nog geen last van lichten die onverwachts aan of uit gaan![]()
Rianne11_42 schreef:Bedankt voor je uitgebreide antwoorden.
Ik vind het wel heel knap van zijn vrouw dat ze er niet tussen wilde komen, niet jaloers is geweest of dat in ieder geval niet geuit heeft.
Citaat:En eigenlijk vind ik het ook wel respectabel dat ze toch een paar tiental jaar zijn vrouw is/is gebleven en contact met hem heeft gehouden, ondanks dat hij op death row zat en ze hem nauwelijks zag. Toch? Zullen er zat zijn die alles verbreken, lijkt me...
Nanda schreef:In je blog schrijf je dat zijn pleegmoeder ook nog belt/ aan de telefoon is. Ik had eigenlijk begrepen dat hij daar geen contact meer mee had? Is dat contact op het laast nog hersteld.?
Rianne11_42 schreef:Bedankt voor je uitgebreide antwoorden.
Ik vind het wel heel knap van zijn vrouw dat ze er niet tussen wilde komen, niet jaloers is geweest of dat in ieder geval niet geuit heeft. En eigenlijk vind ik het ook wel respectabel dat ze toch een paar tiental jaar zijn vrouw is/is gebleven en contact met hem heeft gehouden, ondanks dat hij op death row zat en ze hem nauwelijks zag. Toch? Zullen er zat zijn die alles verbreken, lijkt me...
Isegrim schreef:Zojuist acht kaartjes van Jamie met bij elk een briefje in mijn brievenbus gevonden.![]()