Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
YellowGray schreef:Ik stond een keer te vullen in de winkel, met mijn rug naar een wat ouder stel toe. Hoor ik zo de man tegen zijn vrouw zeggen, "Ja ik weet het niet helemaal zeker, zullen we het maar even aan die jongen vragen?" Dus ik denk, hebben ze het nou over mij?Dus ik draai me om, die man wordt meteen rood en zegt: "Oh jeetje sorry!" Moest er wel om lachen, ik had tenslotte ook kort haar.
PocoGaucha schreef:bij ons komt er zon rare klant. Die komt voor ze de winkel in gaat al zon cote d'or reep bij de kassa halen. Die eet ze dan op en bewaard het papiertje. Tijdens het boodschappen doen eet ze nog een paar repen chocola op. en bij het afrekenen gooit ze alle lege papiertjes op de band. haha. Ik snap haar motief daarachter echt niet.
magriet schreef:PocoGaucha schreef:bij ons komt er zon rare klant. Die komt voor ze de winkel in gaat al zon cote d'or reep bij de kassa halen. Die eet ze dan op en bewaard het papiertje. Tijdens het boodschappen doen eet ze nog een paar repen chocola op. en bij het afrekenen gooit ze alle lege papiertjes op de band. haha. Ik snap haar motief daarachter echt niet.
Dit heb ik een keer met dextro energy gedaan Dit omdat ik bijna onderuit ging door een te laag suiker. Misschien dat zij daar ook last van had?
sajavado schreef:dan doet die persoon dat toch best sneaky hahah.
ik had afgelopen zaterdag zo'n creapy klant.. ik werkte toen voor de 2e keer bij die winkel. nadat ik de klant netjes had afgerekent vroeg ie of ik de broodjes(werk bij de bakker) bij hem thuis wilde brengen en daarna nog gezellig een gluwijntje met hem wilde drinken(lees, de man is zeker richting 60, half vervallen gebit en ziet dr eigelijk uit als een zwerver) ik heb hem vriendelijk bedankt en gezegt dat ze me niet konden missen in de winkel. vervolgens kreeg ik een heel verhaal over dat hij scheikunde docent was geweest en liever meisjes van rond de 15 had (ik ben 18 dus dat kon nog wel volgens hem) ipv oudere vrouwen.. ik kreeg er echt de bibbers van..