De trouwjurk en meisjesdromen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Re: De trouwjurk en meisjesdromen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:04

ik wil ook graag trouwen met alles erop en er aan Lachenwel met een klein groepje, familie vrienden etc en meer niet Lachen de perfecte droom jurk heb ik nog niet gevonden, maar er staan hier ook hele mooie tussen

Vroeger toen ik klein was wilde ik altijd in fel roze trouwen, maar daar ben ik toch op terug gekomen Huilen van het lachen

Anniiekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:14

Hier heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht. Maar ik denk dat als ik ga trouwen (wat denk ik niet gaat gebeuren want eigenlijk vindt ik trouwen onzin, als je van elkaar houdt dan blijf je ook wel bij elkaar zonder dat je trouwt) dan wil ik géén overdreven jurk met allerlei frutsels eraan, liefst iets heel simpels maar toch chique. En dan nog het grootste dilemma; wit staat mij echt niet! Ik ben van mezelf al hartstikke bleek, als ik witte kleren aan doe dan ben ik al helemaal een spookverschijning! Clown Maar een andere kleur jurk vind ik ook weer niets.
Maar goed, zoals ik al zei, trouwen vind ik niks dus waarschijnlijk gebeurd het ook niet. En als het wel gebeurd, ik heb nog wel heel veel jaartjes om daar over na te denken. Tong uitsteken

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:44

Heb de jurk besteld voor moeders trouwdag, en haar nog steeds niet kunnen overtuigen van het dragen van een jurk. Clown

Waarom vinden een aantal hier trouwen onzin? Het is toch iets wat om te vieren is? Dat je er voor kiest altijd samen te zijn? En dan is het fijn dat dat zo kan, toch? Knipoog

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 07:56

Ik vind trouwen een bevestiging van je relatie. Na mijn trouwen voel ik me echt niet anders ofzo, maar ik vind het wel een fijn gevoel, geeft me net even dat beetje extra. Daarnaast vond ik het geweldig: koets met 4 friezen, een hele mooie jurk waar ik me prettig in voelde en een geweldig feest 's avonds. Heb me de hele dag erg op mijn gemak gevoeld en heb er van genoten....

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 07:59

Ik vind niet dat je alleen maar altijd samen kunt/wil zijn als je gaat trouwen. Dat moet vanuit je hart komen, een papiertje en een feest zegt daar niks over. Maar ik heb dan ook nooit van m'n leven gedroomd van trouwen Haha! Sterker nog, heb altijd gezegd dat ik het niet wil, vanaf jongs af aan al. Daarnaast, ik vind het zonde om zoveel geld aan een eenmalige gebeurtenis uit te geven, waar je zelf de helft niet van meekrijgt. Kan wel leukere dingen bedenken om 't aan uit te geven, een mooie vakantie ofzo Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 08:00

frisiangirl schreef:
Ik vind trouwen een bevestiging van je relatie. Na mijn trouwen voel ik me echt niet anders ofzo, maar ik vind het wel een fijn gevoel, geeft me net even dat beetje extra. Daarnaast vond ik het geweldig: koets met 4 friezen, een hele mooie jurk waar ik me prettig in voelde en een geweldig feest 's avonds. Heb me de hele dag erg op mijn gemak gevoeld en heb er van genoten....

Zo hoop ik het ook ooit te mogen beleven.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 08:12

_Scarlet_ schreef:
Ik vind niet dat je alleen maar altijd samen kunt/wil zijn als je gaat trouwen. Dat moet vanuit je hart komen, een papiertje en een feest zegt daar niks over. Maar ik heb dan ook nooit van m'n leven gedroomd van trouwen Haha! Sterker nog, heb altijd gezegd dat ik het niet wil, vanaf jongs af aan al. Daarnaast, ik vind het zonde om zoveel geld aan een eenmalige gebeurtenis uit te geven, waar je zelf de helft niet van meekrijgt. Kan wel leukere dingen bedenken om 't aan uit te geven, een mooie vakantie ofzo Haha!

Het is zeker niet zo dat een papiertje en een feest er garant voor staat dat je gelukkig bent en altijd bij elkaar blijft, dat kan ook wel zonder hoor. Ik heb mijn hele feest meegekregen, heb ook met iedereen gepraat (en er waren zo'n 160 mensen...). De kosten vielen ons erg mee en we zijn er zelfs met plus uit gekomen!
Maar voor ieder is het natuurlijk een eigen keus, ik ben in elk geval erg blij dat ik het gedaan heb en heb er van genoten.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:41

Even een stipje.

Sharonnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:22

Dit hoort misschien niet helemaal hier, maar ik zou niet weten waar ik het anders moet plaatsen!

Ik heb een vraag, ik ben dringend op zoek naar het bekende muziekje: Daar komt de bruid...
Ik denk dat iedereen dit liedje wel kent, maar ik kan het op internet niet vinden.
Wie kan mij helpen?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:25

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:32

tsja.. ik kijk ook al kom ik in de stad en ik kom er langs.. In de winkel van marie borsato, 1 jurk had ik daar gezien, echt wouw! Bruine jurk, tussen licht en donker bruin. Ik vond m echt gaaf! Eens kijken of ik m misschien kan vinden.

Ik denk er wel eens over na over trouwen hoe t dan allemaal gaat, wat voor jurk en wat voor pak mn partner op dat moment. Toen ik in de stad werkte (naast gemeente huis) ging ik broodje halen en toen kwam er een mooi stel uit, beide in het beige zeg maar, de man wel in donkere kleur beige en die vrouw prachtige! Lachen

Sharonnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:57

Bedankt Nikka.

Nu heb ik nog een vraag,
Voor een 'toneelstukje' hebben wij ook een speeche nodig.
Dat wil zeggen eigelijk de speeche die gehouden wordt bij een echte bruiloft. Dus neemt gij ... tot uw wettige echtgenoot. Iets in die richting.

Wie kan mij helpen?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 17:26

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:03

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 21:12

Haha, wel grappig, maar om in te trouwen...

Ff laten zin aan een super goede vriend... die zegt zal je goed staan. ik zo: met jouw als bruidegom... vindt ie het goed....

en we zijn pas 17... haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 21:15

Die vind ik mooi voor feessie s'avonds Ja

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 18:06

oooh hihi...ik was een tijdje terug ook al bruidsjurken aan t kijken..
ik wil ook graag zo'n droom jurk, gewoon om me een keertje helemaal een prinsesje te voelen ^^ Geld, geld!

deze vind ik er helemaal geweldig uitzien :
http://i95.photobucket.com/albums/l143/ ... tImage.jpg
(over die sieraden ben ik nog niet helemaal uit, staat op de foto wel uit, maar vind eigelijk net iets TE truttig voor mij ^^)..

ik ben overigens pas 20, en ik en mn vriend denken nog niet eens aan samenwonen, laat staan aan trouwen Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:27

Die is ook zeer mooi Zwitsal!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:30

Mooiiee jurk die!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:37

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 13:42

Ik wil een koets met Klaar ervoor!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 18:29

Jammer dat dit topic zo dood valt.. Zijn er geen dames en of mannen meer die mooie jurken met mij willen delen?? Bloos Schijnheilig

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 18:48

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 20:05

Niniane die 4de is mooi! De laatste is echt een sissi jurk; niet helemaal mijn smaak, maar wel erg mooi om te 'pronken'.

wel jammer alles in een link moet, het is zo'n heen en weer geklik