Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:48

Ik stond vanmorgen weer in een spitstrein waar je niet vrolijk van wordt. Vork Kreeg nog net lucht. Ja

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:16

Juul schreef:
Dan maar mensen kijken leliev. Haha!

Is inderdaad altijd leuk om mensen te zien rennen om de trein te halen..

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:31

Leliev schreef:
Juul schreef:
Dan maar mensen kijken leliev. Haha!

Is inderdaad altijd leuk om mensen te zien rennen om de trein te halen..

Behalve als je het zelf bent. Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:50

Dat vind ik dus eigenlijk wel leuk, rennen naar de trein Haha!
Ik sport eigenlijk niet echt dus dat is beetje een sport voor mij.

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:53

Ja dat rennen is inderdaad ook niet zo erg, alleen als je de trein dan mist..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:55

Ach niet zo heel erg tenzij je echt op tijd moet zijn.. Maar als ik echt op tijd moet zijn kom ik gewoon ruim op tijd aan op station..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:57

Ik heb gister lekker eersteklas gereisd met een Herfsttourtje. Op de terugweg nog een stuk in de nieuwe intercity gezeten, fijne trein! Ik vind de deur van het toilet in die nieuwe trein wel heel bijzonder trouwens (was overigens wel voor het eerst in m'n leven dat ik een SCHOON treintoilet tegen kwam)

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:14

MoonChloe schreef:
Ach niet zo heel erg tenzij je echt op tijd moet zijn.. Maar als ik echt op tijd moet zijn kom ik gewoon ruim op tijd aan op station..

Helaas ben ik daar niet zo goed in. Schijnheilig

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:17

Gelukkig woon ik maar 5 tot 10 min fietsen van de station af.. Maar ik hoef vaak maar 1 of 2x per week precies op tijd zijn..

De overige 3 keer dat ik met trein ga heb ik vaak ruim de tijd.. Dan komt het vaak voor dat ik niet in trein stap of trein mis..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:52

Nouks schreef:
Ik heb gister lekker eersteklas gereisd met een Herfsttourtje. Op de terugweg nog een stuk in de nieuwe intercity gezeten, fijne trein! Ik vind de deur van het toilet in die nieuwe trein wel heel bijzonder trouwens (was overigens wel voor het eerst in m'n leven dat ik een SCHOON treintoilet tegen kwam)

dat zal ook vast niet lang duren voordat die ook stinkend smerig is..
ik probeer t altijd zo drastisch op t houden tot ik op station ben waar ik moet wezen en ga ik daar naar de wc.
vind de wc's in de treinen altijd zo vies en stinken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:53

buster4ever schreef:
Nouks schreef:

dat zal ook vast niet lang duren voordat die ook stinkend smerig is..
ik probeer t altijd zo drastisch op t houden tot ik op station ben waar ik moet wezen en ga ik daar naar de wc.
vind de wc's in de treinen altijd zo vies en stinken

toch vreemd,
na 7 jaar wekelijks treinreizen, is het nog nooit gebeurd dat ik in de trein moest Haha!

Ik zie het maar als een voordeel Tong uitsteken

Ben benieuwd naar die nieuwe trein, denk dat ik over 2 weken maar 'ns ga dobbelen Lachen Dan heb ik wel tijd daarvoor Tong uitsteken

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 13:12

Aangezien ik regelmatig 3 uur moet reizen of langer (mis wel eens een trein Haha! ) moet ik toch wel soms naar wc onderweg. Ik stel het ook zo lang mogelijk uit maar eigenlijk vind ik het niet zo heel erg gesteld met de wc's, heb nog erger meegemaakt..

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 13:40

Ik ga eigenlijk nooit naar toilet in de trein...

maar goed, vind het ook erg fijn, met de trein reizen Lachen heerlijk wegdromen met een fijn muziekje op, of wat schrijven... soms een leuk praatje maken.
zat bijvoorbeeld een tijdje geleden in de trein naar eindhoven, tegenover een jongen die uit een land ( sorry vergeten welke) uit afrika kwam, en net een jaar in nederland was. hij kon maar een paar woordjes nederlands, maar we hebben toch echt een uur zitten praten en lachen. ( vooral toen ie me vroeg of ik, net 18, getrouwd was Tong uitsteken ) dan heb je het wel over een cultuurverschil. maar goed,

leuke slogan dus voor de ns:
ga met de trein, dan beleef je nog eens wat Haha!

edit: kleine toevoeging, ga nu mn laptop afsluiten en met de trein naar Den Haag. Word leuk reisje Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 13:56

Treinfan meld zich! Ik ben een studiependelaar en ga op dit moment twee keer in de week met het de trein van Almelo naar Utrecht en weer terug Lachen

Ik moet eerst met de auto naar de grens, vanaf daar met de bus naar het station en dan met de trein verder...

en dan zit ik 1 uur en 20 minuten in de trein, en geniet er met volle teugen van!
Je ziet soms hele bijzondere mensen ( Clown ) , maar het mooiste vind ik de omgeving, MP3 op en naar buiten staren, of lekker een boek lezen, of op vrijdag op de terugweg een tukkie doen!

I love the train!

Maar heb d'r wel een ongelooflijke hekel aan als ik door vertraging een overstap mis of ik via Nijmegen of Zwolle moet reisen om naar huis te komen...Of ik gewoon in Utrecht een uur moet wachten of zo... Boos!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 15:58

*LOL* moest vanochtend ook rennen,daarna sprong ik de trein in Tong uitsteken
zie het altijd voor me Huilen van het lachen

Perron sprinten vind ik trouwens heel cool ROFL

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:40

Ik ren niet meer voor de trein, ik mis hem dan toch altijd. Maar wel leuk om al die rennende mensen te zien.

Laatst stond er een vrouw achter me voor de trein deur. Ze probeerde me aan de kant te duwen en riep pardon, wil ze een van de stangen van de deur pakken terwijl ik probeer in te stappen. Die had echt geen geduld, ben ik in de trein en die vrouw inmiddels ook, zij echt tsss. Volgens mij wilde ze dat ik haar voorliet, tja het was druk, maar er was nog genoeg plek om te zitten, dan laat ik een normale volwassen vrouw niet voor hoor, als nou iemand is die slecht ter been is of oud. Ze was wel beledigd volgens mij, dat ik d'r niet voorliet.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:49

Ik ren ook niet voor de trein, ik wil best wachten op de volgende, maar als die pas weer vet laat komt, dan draai ik om en ga ik naar huis.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:55

Ik ren alleen voor de trein als ik op moet stappen bij mijn huis, ziet niet heel Utrecht CS het Knipoog

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:57

Ik zit altijd op de verkeerde op Utrecht CS, ik moet naar Breukelen, dus spoor 4 of 5, als ik op 4 zit, gaat hij op 5, als ik op 5 zit, gaat hij op 4. Stomme trein. Zij zijn groot en ik is klein!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:09

Op Amsterdam moet ik wel eens rennen, maar dat komt meer omdat ik savonds geen zin heb om een half uur te wachten Lachen Vind rennen op het station ook altijd wel leuk, en maar mensen ontwijken *LOL*

Trouwens, weet iemand dat? Van Rotterdam naar Amsterdam met de NS Hispeed Intercity, (geen thalys) kan je daar gewoon zo met je studenten OV in?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:13

Morgen mag ik in de spits de Randstad in treinen, ben benieuwd. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:14

Ik ga morgenochtend weer naar Amterdam, denk maar gewoon met mn vaste trein, omdat ik niet weet of ik in de HiSpeed mag Nagelbijten / Gniffelen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:22

Iemand enig idee hoe de RandstadRail werkt? Met strippenkaarten?

Moet zowieso mijn nieuwe NS-kortingskaart meenemen, dat schijnt nu een OV-chipcard te zijn? Werkt die al?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:27

Ik reis iedere dag 2,5uur..vanaf huis tot aan school, ik moet naar Utrecht
Met de auto naar 't station, van 3x overstappen en nog 15 min met de bus..
Ik zit dus ruim 2uur in de trein Clown En ik vind het eigenlijk helemaal niet erg..
Ik heb alleen geen OV, dus zo'n maandnetkaart, kan ik overal heen reizen in NL, kost 328 euro..maar een trajectkaart zou duurder zijn Bloos!

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:37

Volgens mij werkt de ov-chipcard wel op de RandstadRail, maar ik dacht dat je ook nog gewoon zo'n bepaalt kaartje kon gebruiken (geen gewone strippenkaart).
Maar dat weet ik niet zeker. Knipoog