orri schreef:Ik heb toevallig op Discovery ook een hele documentaire gevolgd over de zon. In principe is de zon langzaam aan het sterven en zichzelf aan het opbranden en zal er steeds meer druk op komen te staan en heter worden. Wanneer de zon een red giant wordt is er al geen leven meer mogelijk op aarde en zal ook de aardkorst smelten.
Dit is echter niet in 2012, maar een paar billioen jaar vanaf nu geschat http://www.bbc.co.uk/science/space/star ... ndex.shtml
Nee klopt niet, de Zon brandt zichzelf niet op want dan zou ze al op zijn.
Ik zal even het artikel opzoeken voordat ik weer iets stoms zeg maar in ieder geval is ze nog lang niet aan haar eind.
Over de rest, tja het kan morgen wel afgelopen zijn, het einde van de wereld is al zo vaak voorspeld, als je dit dan nog gelooft, beetje naief meschien.
Dat de Maya"s dit ook al voorspeld hadden, harstikke goed maar dan vraag ik me af waarom ze hun eigen einde nooit voorspeld hebben.
Meid laat je niet gek maken, dood gaan we toch wel dat is de enige zekerheid die je hebt in je leven, het is goed om er af en toe eens bij stil te staan maar laat het je leven niet overheersen.