Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

), en de volgende dag was het oud&nieuw en toen ben ik mn telefoon kwijtgeraakt.... 

** madelief88 schreef:Vind het wel écht stoer van je hoor![]()
Pfff ik zou dr haast wat achteraan sturen maar dat wordt misschien ook wel te veel
Ik heb een keer gehad dat ik vlak voor oud&nieuw een smsje kreeg: ik was die dag op mn nieuwe stal geweest, en toen ik mijn nummer aan de staleigenaresse gaf stonden er 3 jongens vlakbij (eentje zag ik ook wel zitten haha, maar had een vriend destijds).
Kreeg ik paar dagen later een smsje in de trant van:
"He ik zag je bij de fam. ... en ik heb je nummer onthouden, vond je leuk. Zin om keer wat te gaan doen? "
Hij had zn naam er wel achter gezet en vond t echt een schattige actie!
Maar gezien ik n vriend had wist ik niet echt wat ik moest terugsturen (gewoon wel dat t niet kon ivm vriend maar ja, hoe breng je dat aardig), en de volgende dag was het oud&nieuw en toen ben ik mn telefoon kwijtgeraakt....
Vind ik nog steeds zo sneu want vond het zo'n grappige&leuke actie!
En nu heb ik een vermoeden wie het is, een jongen die daar dus vaak komt en volgens mij toen ook die ene avond er was en mij ook wel ziet zitten, maarja nu heb ik weer een vriend hahaha

Miss inderdaad maar bellen... anders zit je straks de hele tijd te wachten op antwoord

MandyL schreef:Clinnn_ schreef:
Mijn vriend stuurt ook bijna noooooit berichten. Als ik geen bericht naar hem stuur dan denk ik bijna dat hij dood is.
En alles gaat prima tussen ons.
Wilt dus niet altijd iets zeggen...
hier nog 1....

Ik ken zulke acties. Ben zelf ook zo iemand!!
wie gaat er actie ondernemen? MandyL schreef:Clinnn_ schreef:
Mijn vriend stuurt ook bijna noooooit berichten. Als ik geen bericht naar hem stuur dan denk ik bijna dat hij dood is.
En alles gaat prima tussen ons.
Wilt dus niet altijd iets zeggen...
hier nog 1....
. 't is geen zeldzame ziekte onder de mannen.
. 
R0X schreef:Weet je wat geniaal zou zijn? Als hij jou ook al een tijdje in het oog houdt, en jouw topics en reacties op bokt volgt!!!![]()
![]()
![]()
madelief88 schreef:R0X schreef:Weet je wat geniaal zou zijn? Als hij jou ook al een tijdje in het oog houdt, en jouw topics en reacties op bokt volgt!!!![]()
![]()
![]()
Dat zou idd pas grappig zijn![]()
Citaat:@Rox: Als hij dit topic zou volgen... Dan kruip ik in een grot en kom er noot meer uit denk ik
R0X schreef:Weet je wat geniaal zou zijn? Als hij jou ook al een tijdje in het oog houdt, en jouw topics en reacties op bokt volgt!!!![]()
![]()
![]()
.
.