Nou na 10 keer bellen en nog geen actie van Vodafone heb ik er ook maar eens een mailtje achteraan gestuurd.
Ik heb iedere keer torenhoge kosten omdat ze mijn abbonement verkeerd hebben gewijzigd
Ipv een 50 sim only hebben ze een 35 basis afgesloten. Dit betekend dat ik én veel minder minuten heb voor meer geld. én geen telefoon heb uitgezocht. En toch dik betaal.
Zoiets als dit heb ik er maar eens heen gestuurd.
Citaat:
Geachte heer/mevrouw,
Omdat het inloggen op my vodafone momenteel niet werkt noteer ik hierbij mijn telefoonnummer:
**
Ik heb al een aantal keren contact gehad met een van jullie mederwerkers over het feit dat mijn abbonement onjuist is verlengd. Deze is in Juni dit jaar verlegnd met een 35 basis abbonement. Dit is onjuist. Ik heb destijds gekozen voor een sim only abbonement. Toen ik erachter kwam dat dit onjuist verlengd is heb ik telefonisch contact opgenomen met uw klantenservice. Het is nagezocht en vast gesteld dat er een fout is gemaakt bij de verlenging. Door uw medewerker is toen beloofd dat dit gecorrigeerd zou worden en mijn onnodig hoge belkosten verrekend zouden worden. Dit telefoontje heeft bijna 2 maanden geleden plaats gevonden en tot op de dag van vandaag is er niks veranderd! Ik heb zojuist weer geprobeerd te bellen met de klantenservice maar ter vergeefs krijg ik tehoren dat de lijnen overbelast zijn.
Ik zou graag uiterlijk morgen van u willen vernemen dat mijn abbonement gewijzigd word. En de belkosten worden verrekend.
Met vriendelijke groet,
**