Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en heb je dat dus op je schouder staan kiwiko?? 
VivaLaVida schreef:en heb je dat dus op je schouder staan kiwiko??
knappe tattoo
slimmerik schreef:TS heeft super gehandeld.Ging jaren geleden bij mij trouwens wèl anders. Ik kreeg van de politie te horen dat ze pas in konden grijpen als ie binnen was. Toen mijn vader zei dat ie dan maar 220 volt op de deurknop ging zetten, kreeg hij als antwoord: "meneer dan bent u in overtreding"
VivaLaVida schreef:en heb je dat dus op je schouder staan kiwiko??

KiWiKo schreef:Maar ik heb inderdaad heel lang met zijn naam op mijn schouder gelopen, in iedergeval een stuk langer dan die relatie geduurd heeft![]()
Danielle_1 schreef:slimmerik schreef:TS heeft super gehandeld.Ging jaren geleden bij mij trouwens wèl anders. Ik kreeg van de politie te horen dat ze pas in konden grijpen als ie binnen was. Toen mijn vader zei dat ie dan maar 220 volt op de deurknop ging zetten, kreeg hij als antwoord: "meneer dan bent u in overtreding"
Pfff wordt je toch ook moedeloos van?
NoaC schreef:KiWiKo schreef:Maar ik heb inderdaad heel lang met zijn naam op mijn schouder gelopen, in iedergeval een stuk langer dan die relatie geduurd heeft![]()
Al had ik de kaasschaaf moeten pakken!
zag het zelf alleen als ik er buitengewoon veel moeite voor moest doen
Merilyn schreef:TS: top gehandeld ik hoop dat het hiermee ook is afgedaan en je geen last meer van hem hebt.....