Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:49

Ik denk dat we hier te maken hebben met een situatie die lastig in te schatten is vanaf de comp. We kennen beide mensen niet en horen het verhaal van 1 kant.
Laten we gewoon naar de gegevens kijken en ophouden met dat zinloze geouweh**r! In ieder geval is iedereen het erover eens dat hij zich anders had moeten gedragen. Continu bellen en aan iemands raam staan rammen is gewoon geen normaal gedrag, ongeacht wat de reden ervoor is. Of de TS nu wel of niet duidelijk naar hem is geweest kunnen wij niet beoordelen, dat kunnen ze alleen zelf. Nogmaals, het doet er eigenlijk ook totaal niet toe, dit is gewoon geen normaal gedrag! Anders neemt de politie hem ook echt niet zomaar mee hoor! Dus hou aub op met die domme discussie.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:50

Neem aan dat hij een straatverbod heeft gekergen. Dus als hij nog een keer komt hoef je maar te bellen en hij is weer in overtreding.
Neem aan dat je nog op de hoogte word gehouden door politie?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:52

Straatverbod of algemeen contactverbod lijkt me ook wel goed, idd.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 14:53

er zijn nog veel meer dingen gebeurt en sommige mensen hebben die via pm, ik ga niet alles posten want ben echt moe en heb hoofdpijn, ik heb nu denk ik alle pm's beantwoord, de rest als ik je gemist heb sorry hiervoor dan pm ik je vanavond, esperance, ik weet het niet, de politie had zijn ID en mijn ID voor de gegevens en ze heeft me adres, hij heeft wel een waarschuwing, dat weet ik alleen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:54

wat mij betreft is het heel simpel............ als de ene bang is voor de andere is dat niet goed ........ PUNT

Ik persoonlijk ben niet bang aangelegd, en voordat ik een tik krijg kan je er wel vanuit gaan dat ik in de meneer in kwestie hang! Dus kom maar op!

Maar TS is mij niet, en is wel onder de indruk van deze meneer....... en zij is degene die zich veilig moet voelen...... en als ze daarvoor de ondersteuning van de pliesie nodig heeft dan is dat zo........

Ik ben slechts een keer bang geweest van een meneer in mijn leven, en dat was toen hij mij "dwong" met behulp van een pistool om zijn naam op mijn schouder te tatoueren....... "want je houd toch van me??? " Dat is de enige keer dat ik heel slaafs gehoor heb gegeven aan een "opdracht"

wat voor de ene angstaanjagend is, veegt een ander zn billen mee af.......... vergeet dat niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:56

Scheve mond en heb je dat dus op je schouder staan kiwiko??

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:57

Kim, da's ook wel heftig... Logisch dat je dan bang bent Scheve mond

We hebben hier ook een stalker gehad en echt, als ik het ooit nog eens meemaak, dan zorg ik eigenhandig dat die persoon wegkwijnt in een klein donker kamertje. Die zal echt afzien en dat meen ik 100%.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:00

VivaLaVida schreef:

Haha! knappe tattoo Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:02

Ik denk dat daar alles mee gezegd is kiwiko, vooral wat de laatste en eerste zin betreft. Wat heftig van die tattoo, afschuwelijk.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:06

TS heeft super gehandeld. OK dan! Ging jaren geleden bij mij trouwens wèl anders. Ik kreeg van de politie te horen dat ze pas in konden grijpen als ie binnen was. Toen mijn vader zei dat ie dan maar 220 volt op de deurknop ging zetten, kreeg hij als antwoord: "meneer dan bent u in overtreding" Bloos!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:09

slimmerik schreef:
TS heeft super gehandeld. OK dan! Ging jaren geleden bij mij trouwens wèl anders. Ik kreeg van de politie te horen dat ze pas in konden grijpen als ie binnen was. Toen mijn vader zei dat ie dan maar 220 volt op de deurknop ging zetten, kreeg hij als antwoord: "meneer dan bent u in overtreding" Bloos!

Pfff wordt je toch ook moedeloos van?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:10

VivaLaVida schreef:

ondertussen het zwarte wel weggelazerd......... maar de kleuren (het hartje) konden ze toen niet weglazeren Lachen

Maar ik heb inderdaad heel lang met zijn naam op mijn schouder gelopen, in iedergeval een stuk langer dan die relatie geduurd heeft Lachen Lachen

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:15

Goed van je dat je de politie hebt gebeld!
ik hoop dat je geen last meer van hem hebt.
en anders weet je nu dat je direct de politie weer kan opbellen.
hij is nu bekend bij hun.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:23

KiWiKo schreef:
Maar ik heb inderdaad heel lang met zijn naam op mijn schouder gelopen, in iedergeval een stuk langer dan die relatie geduurd heeft Lachen Lachen

Al had ik de kaasschaaf moeten pakken! Boos!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:27

jee kell, wat heftig zeg.Helaas weet ik wat voor je angst je hebt gevoelt...heb ook ooit eens zo'n maniak aan de deur gehad.Alleen kwam de politie pas zo'n half uur nadat ze waren ophoepelt.Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat hij je met rust laat Ach gut

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:28

Ah nu weet ik vanwaar ik je naam herken. Jij bent dat meiske met het aanstekelijke giechel lachje in dat roze fiets topic!
Je hebt goed gehandeld hoor, zeker weten! Ik hoop dat alles snel weer op z'n pootjes terecht komt, en dat je van hem geen last meer hebt verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:30

Danielle_1 schreef:
slimmerik schreef:

Pfff wordt je toch ook moedeloos van?

inderdaad!!!! heb ook te horen gekregen: ja maar mevrouw, wil u dan het recht in eigen hand nemen?? euh.......JA!!! als jullie niks doen???

toen werden we ook bedreigd door een stel idioten (wel idioten met strafbladen en wapens.... was door oplichting)

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:35

NoaC schreef:
KiWiKo schreef:

Al had ik de kaasschaaf moeten pakken! Boos!

Inderdaad

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:40

ach zat op mijn schouder Haha! Haha! zag het zelf alleen als ik er buitengewoon veel moeite voor moest doen Lachen

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:50

hahaha Tong uitsteken

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:57

TS: top gehandeld ik hoop dat het hiermee ook is afgedaan en je geen last meer van hem hebt.....

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:12

Merilyn schreef:
TS: top gehandeld ik hoop dat het hiermee ook is afgedaan en je geen last meer van hem hebt.....

Dat betwijfel ik, meestal zijn ze wel iets standvastiger!

Maar ik hoop het wel voor haar dat het klaar is.

lovewally

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:18

Poeh he
Succes!

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:37

jeetje meis een knuffel van mij voor jou Ach gut

iedereen kan schreeuwen wat ie wil, maar beter een keer teveel de politie bellen dan dat je raam word ingeslagen en er veel ergere dingen gebeuren, je leeft maar 1x en je hebt altijd het recht om de politie te bellen als je je niet veilig voelt!

Veel sterkte en probeer het wel te relativeren, het gaat wel weer over!

mupjekarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:47

Veel sterkte verder, kom maar lekker tot rust:)