BN'er tegenkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meetje22

Re: BN'er tegenkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:23

Heb een aantal malen gefigureerd in GTST en ONM.
Heb dus eigenlijk de hele cast wel gezien.
Vond die Raymond ( ex van Janine?) wel het leukste.
Vroeg ook of ik op zn schoot kwam zitten voor de foto Haha!
Oja en die jongen die het broertje van Benjamin (Robin heette ie geloof ik) speelde was ook erg aardig.

Oja Rob Ehrens ook gezien maar daar heb ik een training van gehad ( das het betere werk Haha! )

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:15

Ik ben Thomas Berge tegengekomen in Walibi world Tong uitsteken. Ik heb verder niks met hem of met zijn muziek maar ik vond het wel grappig Tong uitsteken

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:27

Uhm Lachen
ik kom er eigenlijk pas achter dat nicky van dommelen (liedje van in alle talen) een goede vriend van mij is Lachen (jaa ik wist wel dat hij een vriend van me was Tong uitsteken maar dat ie ook zong

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:41

BNer? Nooit van gehoord haha!

Ik ken 2 cabaretiers heel erg goed. Zijn me heel dierbaar.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:00

Wij zijn naar de toure de france geweest en zijn toen bij de start gaan kijken. Ik en familie hadden een mooie plekje voor aan bemachtigt en stonden alvast een beetje te kijken wie er allemaal op de baan liepen. Achter de hekken liep een grijze man de heletijd een beetje te zwaaien en te geinen met ons en het andere publiek. Erg gezellig allemaal maar ik snapte die drukte om die oude grijze man helemaal niet. Later zagen we in de krant dat het een erg bekende acteur uit amercia was!

Ik kan nu dus met recht zegen: Ik kijk te weinig films Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:02

Charles schreef:
BNer? Nooit van gehoord haha!
Ik ken 2 cabaretiers heel erg goed. Zijn me heel dierbaar.

Bekende Nederlander.
of was dat sarcastisch bedoeld? Clown

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:06

Ik was bij een voorstelling in Belgie en er liep zo een vrouw rond waarvan ik echt het idee had dat ik haar ergens van kende...

Maar bleek een Bekende Vlaming te zijn, ze had een paar jaar geleden in het glazen huis gezeten van studio Brussel. Dat heb ik toen heel fanatiek gevolgd, vond haar zo'n stoere vrouw.

Tsja... Dat bedenk je ook niet, hoeveel Belgen ken ik uberhaupt. Het heeft flink lang geduurd voor ik erachter was dat ik haar daarvan kende!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:07

Ik weet wel wat een BN-er is Clown ik reageerde op de naam die de persoon boven me noemde, dat ik die naam niet kende Knipoog

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:10

Ach, het is geen bn'er maar ik heb michael jackson wel eens een hand gegeven. Dat was lang voordat hij gekke dingen ging doen hoor. Gestoord
Hij moest een concert in Ahoy geven en kwam dus met het vliegtuig aan op zestienhoven, waar mijn papa werkte. Ik stond dus onderaan de trap bij zijn vliegtuig toen hij uitstapte. Haha!
En al die echte fans maar balen op 500 meter afstand. Go jij! Go jij!
ROFL
En een echte bn'er: Pierre van Hooijdonk en zijn ouders. Ben wel eens bij hun thuis geweest en hij was er toevallig ook. Koffie (of thee)!
Ook weer dankzij mijn pa die in zijn vrije tijd glazenwasser is...........

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:14

Charles schreef:
Ik weet wel wat een BN-er is Clown ik reageerde op de naam die de persoon boven me noemde, dat ik die naam niet kende Knipoog

Kan zijn Knipoog
komt denk ik omdat hier iedereen hem wel kent Knipoog
maar kan dus zijn dat jullie hem helemaal niet kennen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:15

vionnesem schreef:
Charles schreef:

Kan zijn Knipoog
komt denk ik omdat hier iedereen hem wel kent Knipoog
maar kan dus zijn dat jullie hem helemaal niet kennen

ik ken hem idd ook niet Lachen

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:23

Ik heb snowboardles gehad van Nikki (idols-winnares) Lachen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:10

Ik denk trouwens dat het vor iedereen ook uitmaakt wat jij een bn'r vind.. Ik vind niet zo snel iemand een bn'r en heb genoeg namen voorbij zien komen die ik niet zo snel een bn'r zou noemen

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:31

Ik kwam pas jody bernal tegen op stap haha heb de rest van de avond zijn liedje in mijn hoofd gehad. Ik heb pas ook een keer langs de party squad gegeten hun zaten langs ons tafeltje.

Skwoesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:36

Ik ben Ron Boschard tegengekomen in de Efteling, gingen met hem en de hele groep verstandelijk beperkten met wie ik was op de foto.
Majoor Boschardt kwamen tegen in zo'n AC-weg restaurant, die was volgens mij niet in een hele vrolijke bui.

Verder Piet Raaijmakers, die was ibj ons op de manege om naar een paard te kijken geloof ik. Toen kwam hij voorbij en ik dacht, die ziet er bekend uit. Kwam hij weer terug en nog een keer kijken. Wist het gewoon nog niet. Tot mensen later hadden over Piet die was geweest, toen pas viel het kwartje, haha.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:27

Heel vroeger Peggy de jager van het showballet.

In Spanje Dries Roelvink in knalroze zwembroek en ..... speelde de zus van Mien Dobbelsteen, zong worstjes op mijn borstjes.
En onlangs in het AMC Paul de Leeuw die een pruik uitdeelde.

Mijn zusje woont in Lisse en komt de familie Ragas weleens tegen. Evenals een schaatser Herschmann (dacht ik) die nu fysiotherapeut is.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:34

Bekende amerikaan wel... Chad Hedrick in Deventer Lachen ook wel bekende Nederlanders maar die maken niet zoveel indruk haha

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:51

Jan Smit in Volendam Haha!
En Do in Veldhoven in het dorp. Tong uitsteken

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:01

Laatst in Disney. Stond in een rij (ik vooraan) en die doos achter de kassa was nogal sloom.... Dus meneer achter mij begint een beetje te mopperen en doen, dus ik draai me om, beetje mee mopperen en babbelen. En dacht toen al; he, bekend gezicht. Bleek dus John de Wolf te zijn hahaha.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:04

Tancreda4 schreef:
Laatst in Disney. Stond in een rij (ik vooraan) en die doos achter de kassa was nogal sloom.... Dus meneer achter mij begint een beetje te mopperen en doen, dus ik draai me om, beetje mee mopperen en babbelen. En dacht toen al; he, bekend gezicht. Bleek dus John de Wolf te zijn hahaha.

Vond dat vroeger altijd een lekker ding, toen hij nog bij mij in de buurt woonde in rotterdam.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:52

Pas 2 BN'ers tegengekomen binnen een 2 dagen tijd! Vrijdagavond ging ik uit eten in een restaurantje in Hilligersberg, kwam ineens Sascha Visser binnen wandelen. Clown En de zaterdag erna was ik op een feestje van Hed Kandi, liep ik ineens tegen Dinand Woesthoff ( zanger van Kane ) aan.. Vork

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:57

mijn vader werkt bij de radio dus ik kom geregeld bn'ers tegen en maak er een praatje mee !
Jan smit
nich en simon
monique smit
bas muijs
nou dat zijn wel de bekenste van de laatste tijd.

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:14

ik woonde in het gooi en jah daar kwam ik wel vaak een bn-er tegen. Tong uitsteken (laren, blaricum, eemnes, hilversum)
Ben er al heel wat tegen het lijf gelopen, zoals:
Marco en leontien Borsato, ruud de wild, gorden, Fatima moraira de melo(of hoe je dat ook schrijft haha), Jeroen van den boom, Kelly, Herman van Idols haha, Sander Foppele en iemand van Zoop(jongen met krulletjes), Jolanthe, Daniel de ridder( Haha! ), Henk Barend.
Wel eens in het vliegtuig waar Paul de Leeuw en terug weg Dick Advocaat in zaten.
Floortje (idols)in Spanje tegen gekomen dit jaar.
Vind het altijd wel grappig om een BN-er tegen te komen. Tong uitsteken

En het aller leukste was dat toen ik terug kwam van vakantie uit spanje dit jaar, ik op mijn koffers zat te wachten met vriendinnen.
En we wilden door de douane lopen maar er stond ineens heel veel beveiliging bij de persoon voor ons.
Diegene draaide zich om en stond ik oog in oog met Christiano Ronaldo!! Haha! Kwijl
Niet een BN-er maar ik vond het toch leuk Haha!

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:53

Ex-bn-er onderhand volgens mij:D maar jody bernal ben ik hier in delft wel paar x tegen gekomen. Is ook de plek waar hij vandaan komt haha!

Zat ook een x met hem in dezelfde bioscoopzaal Clown

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:57

vanmiddag henk wijngaard nog als klant in de winkel enne nee ga je niet vertellen wat hij heeft gekocht.... (niet dat dat interessant is)