jeetje wat een verhaal.
klinkt goed dat je weer je leven oppakt.. je maakt snel vrienden dat klinkt goed.
vind het alleen heel heel heel heel vreemd van hem wat hij zegt:
Citaat:
Ok, nu over Ergin..
Donderdag middag was hij naar mijn werk gekomen. Tjah daar kwamen vanaf mijn kant de nodige tranen bij.Hij zei dat ik niet moest huilen, dat hij alleen van mij houd, dat hij 24 uur per dag aan mij denkt enz...
Afijn, over de detailles zou hij vandaag komen.
Vanochtend 8.00 uur was hij bij mij thuis. Hij houd nog steeds vol dat hij echt gescheiden is. Hij zegt dat zijn ex?vrouw een nieuwe rechtzaak is begonnen over het zeggeschap van hun dochter. Deze rechtzaak komt eind deze maand voor de rechter.. Ik vroeg hem of hij met mij naar het gemeentehuis wilt om een nieuwe id kaart aantemaken, zodat ik kan zien of er vrijgezel of getrouwd instaat.Hij vindt dat geen probleem, maar op het moment heeft de politie zijn ID in bezit doordat hij laatst vast zat met dat paard gebeure... Uiteindelijk is hij weggegaan om 10.00 uur want hij moest naar zijn werk
hij probeert je weer te paaien heb ik het gevoel. als hij nog steeds aan je denkt..dan kan hij dat toch gewoon tegen zijn familie zeggen of niet. dan moet hij een scheiding aanvragen.
vind het super hoe je gereageerd hebt toppie!!!
mijn advies.. ga door met je leven en zoek een leuke vent (hoe moeilijk het ook is)