Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle_

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 09:17

Tsjongejonge.... lees net al die pagina's door...
Dat je zoiets meemaakt zeg, pfff.

Gelukkig gaat het (volgens mij) goed met je! (vergeleken met de omstandigheden enzo)
Knap dat je je mannetje kan staan... en Hopelijk mag je dit gauw achter je rug hebben!
ben benieuwd hoe het gister is gelopen en sterkte nog even! Lachen

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 11:57

Ah gelukkig ben je er weer.. Ben benieuwd naar je verhaal..

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:12

Heb net heel je verhaal doorgelezen..
Heb je nu ook al een gesprek gehad met hem?

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:03

ben ook benieuwd hoe het gesprek is afgelopen.

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:14

hoi,
Ik heb het verhaal al een tijd van op een afstandje zitten volgen en ik moet zeggen dat ik toch opgelucht ben te horen dat je nog gezond en wel bent. Het was toch even spannend, zo twee dagen niets meer van je te horen.

Ik ben nu wel een beetje benieuwd naar hoe het is afgelopen. Ik hoop dat geen van alle doom-senario's die hier geopperd zijn, is uitgekomen.

In elk geval wens ik je heel veel moed en sterkte, want zelfs al is de confrontatie gisteren heel goed gelopen, dan nog vind ik dat je de voorbije dagen wel heel wat hebt meegemaakt en dus wel wat steun kan gebruiken. Ik hoop dat je ook ter plaatse wat steun kan vinden bij de vrienden die je bent tegengekomen.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:16

hey meis gelukkig is alles goed, ben benieuwd naar je verhaal!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:18

hier nog een stille meelezer Knipoog
ik heb alles gelezen,, en ben erg benieuwd hoe het eindigt en hoe het gesprek was...

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:23

Ahhhh een teken van leven!
Ben benieuwd.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:26

tot straks

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 22:09

Hey allemaal!

Fijn om weer te lezen hoe jullie met mij meeleven Lachen Ik kom net thuis dus ik zal meteen even mijn verhaal typen.... (wordt misschien lang? )

Dinsdagnacht had ik mijn download limit bereikt. Als ik op internet wil kan ik een code kopen waarmee je moet inloggen. Je kan dan 1 maand internetten en 4GB downloaden. Doordat ik elke dag gtst on-line kijk bereik ik nogal gauw mijn download limit Bloos
Woensdag avond na het werk dacht ik : Ik ga een nieuwe code kopen. Na een kwartier heen gelopen tezijn kwam ik erachter dat ze al dicht waren. Dus ik donderdagochtend vroeg me bed uit om internet te kopen. Thuis aangekomen lag mijn internet provider eruit... Deze deed het pas vanochtend weer...
Ik ben op maandag en dinsdag op 1 stal waar ze internet hebben. Op woensdag,donderdag en vrijdag werk ik op 2 stallen waar geen internet is Knipoog
Lief dat jullie je zorgen maakten, maar gelukkig was er niks aan de hand Haha!

Ok, nu over Ergin..
Donderdag middag was hij naar mijn werk gekomen. Tjah daar kwamen vanaf mijn kant de nodige tranen bij.Hij zei dat ik niet moest huilen, dat hij alleen van mij houd, dat hij 24 uur per dag aan mij denkt enz...
Afijn, over de detailles zou hij vandaag komen.
Vanochtend 8.00 uur was hij bij mij thuis. Hij houd nog steeds vol dat hij echt gescheiden is. Hij zegt dat zijn ex?vrouw een nieuwe rechtzaak is begonnen over het zeggeschap van hun dochter. Deze rechtzaak komt eind deze maand voor de rechter.. Ik vroeg hem of hij met mij naar het gemeentehuis wilt om een nieuwe id kaart aantemaken, zodat ik kan zien of er vrijgezel of getrouwd instaat.Hij vindt dat geen probleem, maar op het moment heeft de politie zijn ID in bezit doordat hij laatst vast zat met dat paard gebeure... Uiteindelijk is hij weggegaan om 10.00 uur want hij moest naar zijn werk...

Toen ik op stal aankwam en weer veel had na lopen denken heb ik hem gebeld en heb ik gezegt : Ergin, misschien is het beter om elkaar zo in zo helemaal niet te spreken en te zien. Los eerst je eigen problemen op en dan praten we verder.. Waneer je mijn geld hebt alsjeblieft kom het brengen of stop het in me koffer, maar verder nemen we geen contact met elkaar op.. Hij zei ok, ik heb je geld in 2 a 3 dagen...

Verder ben ik bezig met mijn eigen leven te leiden. Vanochtend ben ik met diegene die me naar stal brengen naar een soort kantoor gegaan voor rijbewijzen en certificaten. Ik wil namelijk een scooter en een Cypruse scootercertificaat. Daar aangekomen heb ik mijn nederlandse certificaat laten zien, zodat ik een nieuwe kan kopen. Maar een nederlandse certificaat kennen ze natuurlijk niet.. Ik werd meegenomen naar de baas waar ik mee heb kunnen lachen. Hij heeft een fotocopy gemaakt, en gaat internet afstruinen of het wel een echte is Clown Ik heb hem de website van het cbr gegeven waar hij niks aan zal hebben , maar maakt niet uit. Woensdag moet ik terug komen en ik denk dat, dat dan wel goed komt Clown

Verder kwam een man vandaag op stal (hij is getrouwd met een engelse vrouw die ik toevallig 2 weken geleden heb leren kennen en gister tegen kwam) en ik vertelde hem dus dat ik opzoek ben naar een scooter. Hij heeft meteen een vriend van hem gebeld en we konden meteen komen kijken.Het is een leuk ding en ziet er goed uit (voor hier Clown ). Ik mag hem in 2 termijnen betalen, maar ik wacht eerst woensdag nog even af..

Nadat ik klaar was met werken had ik zijn vrouw gebeld. Zij heeft me opgehaald en we hebben bij hun in het restaurant gezeten en gedronken en we zijn langs hun paarden gegaan. Ook is een vriend van me nog even langs geweest. Morgen blijf ik waarschijnlijk bij hun slapen, want dat willen hun kinderen zo graag Knipoog En ook is het fijn voor haar en voor mij, omdat we beiden uit europa komen ondanks onze leeftijds verschil. In de auto vroeg ze vandaag of ik auto kon rijden. Dus ik zei :Ik weet de gas, rem en ik kan koppelen, maar ik heb weinig ervaring. Toen zei ze. Zullen we een deal maken? Ik ga jouw leren auto rijden en jij gaat 1 van onze paarden inrijden Haha!

Eigenlijk begint het steeds makkelijker te worden. Vanavond heb ik hem zelfs even uit mijn hoofd gezet. En ik weet nu dat ik genoeg vrienden heb en genoeg afleiding!

Oh ja (was ik bijna vergeten). Een jongen van 1 van de stallen vroeg of ik hem gister (donderdag) avond wilde helpen, want hij moest naar een basisschool met 3 pony's om kinderen een rondje op een pony te laten. Ook vroeg hij of ik nog iemand wist om te helpen. Ik dus die andere stal jongen gebeld van die andere stal en hij vondt het goed. Waneer we onderweg waren vroeg ik waar het was. En wat bleek? Het was schuin tegen over het huis van Ergin. Ik had al met Halil afgesproken dat mocht zijn familie en vrouw komen dat wij een relatie zouden hebben Clown Maar ik heb alleen even zijn broer gezien.. De kinderen moesten een coupon inleveren en aan het einde hebben we ze getelt... We hebben 180 kinderen in 2 uur een rondje op een pony laten stappen met z'n 3en Haha!

Zoals jullie ik denk wel horen gaat het goed met me Haha! Alleen het verhaal heeft nog steeds niet echt een einde....

Allemaal nogmaal heel erg bedankt ik heb heel veel aan jullie!

Wat ik alleen nog wil zeggen. Hij is ECHT 24!!! Ik heb zelfs nog een boete (wat al betaald is) van hem liggen met zijn geboorte datum Knipoog Verder hadden ze in de krant alleen naar zijn geboorte jaar gekeken, want daarin stond 25. Ook heb ik een tijdje geleden zijn id kaart en rijbewijs gezien met geboorte datum dus ik weet het echt zeker Knipoog

Groetjes nicky

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 22:17

jeetje wat een verhaal.

klinkt goed dat je weer je leven oppakt.. je maakt snel vrienden dat klinkt goed.

vind het alleen heel heel heel heel vreemd van hem wat hij zegt:

Citaat:
Ok, nu over Ergin..
Donderdag middag was hij naar mijn werk gekomen. Tjah daar kwamen vanaf mijn kant de nodige tranen bij.Hij zei dat ik niet moest huilen, dat hij alleen van mij houd, dat hij 24 uur per dag aan mij denkt enz...
Afijn, over de detailles zou hij vandaag komen.
Vanochtend 8.00 uur was hij bij mij thuis. Hij houd nog steeds vol dat hij echt gescheiden is. Hij zegt dat zijn ex?vrouw een nieuwe rechtzaak is begonnen over het zeggeschap van hun dochter. Deze rechtzaak komt eind deze maand voor de rechter.. Ik vroeg hem of hij met mij naar het gemeentehuis wilt om een nieuwe id kaart aantemaken, zodat ik kan zien of er vrijgezel of getrouwd instaat.Hij vindt dat geen probleem, maar op het moment heeft de politie zijn ID in bezit doordat hij laatst vast zat met dat paard gebeure... Uiteindelijk is hij weggegaan om 10.00 uur want hij moest naar zijn werk

hij probeert je weer te paaien heb ik het gevoel. als hij nog steeds aan je denkt..dan kan hij dat toch gewoon tegen zijn familie zeggen of niet. dan moet hij een scheiding aanvragen.

vind het super hoe je gereageerd hebt toppie!!!

mijn advies.. ga door met je leven en zoek een leuke vent (hoe moeilijk het ook is)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 22:22

het gaat goed met je meis Haha!

En denk erom he............ mannen houden ALTIJD echt, echt ...... ECHT alleen van jou, en echt niet van iemand anders hoor Haha! Haha! Haha!

in de efteling dan Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 22:28

@ KiWiKo , Nu weet ik waarom ik altijd de foute mannen tegen kom.....Ik kom nooit in de efteling Knipoog

@Jolentinus. Hij zei vanochtend inderdaad dat hij met zijn ouders gaat praten en hij vroeg of ik tot maandag wilde wachten. Op dat moment dacht ik weet met mijn hart,maar toen ik eenmaal op stal was gebruikte ik mijn hersens Knipoog

Ik ga niet meer wachten op hem. Ik heb genoeg gewacht...Laat hem eerst maar eens zijn eigen problemen oplossen. Daarna zie ik wel hoe mijn leven eruit ziet die van hem enz enz...

Ook heb ik na zitten denken van stel hij is wel gescheiden... We zullen altijd dit soort problemen houden.Waarom zal ik al die problemen nemen als dat niet hoeft?

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 06:28

ik vindt het 'goed' om te lezen hoe je de draad weer oppakt en probeert je leven opnieuw in te vullen. laat hem maar even...zoals mijn ouders altijd zeiden toen ik klein was 'als het zo moet zijn komt het wel goed' ...dat zeg ik nu ook tegen jou....laat hem maar zijn eigen problemen oplossen en dan komt hij wel weer terug...of niet...Knipoog

kortom ik vindt dat je je kranig weert Haha!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 08:01

iloveyah87 schreef:
Ook heb ik na zitten denken van stel hij is wel gescheiden... We zullen altijd dit soort problemen houden.Waarom zal ik al die problemen nemen als dat niet hoeft?

Goed van je! OK dan! Daar heb je een sterk punt. Er zijn namelijk ook mannen zonder als die fratsen. Eentje die nog geen lading vol oude bagage heeft, en eerlijk is, en normaal is...

Ik heb er trouwens eentje gevonden buiten de efteling...liep zomaar vrij los. *ben er dus direct achteraan gegaan met het schepnet*

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 08:24

goedzo.. mooi dat je hersens een beetje de overhand krijgen (haha)

altijd lastig. dat je gevoel en hersens wat anders zeggen (heb ik ook vaak last van)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 08:45

Volg je topics ook, meid wat een ellende en hartzeer.

Ik ging vroeger als jonge meid veel naar Griekenland, had er ook een Nederlandse kennis die in een hotelletje werkte, haar dochter had een Griek. Manoman wat een drama was dat, jouw verhaal zo herkenbaar, zoveel van dat soort verhalen gehoord.

Mijn tante had een Turk, 4 jaar relatie met hem gehad, woonde samen. Kwam ze er achter dat hij getrouwd is en een paar kinderen heeft en ook zijn leeftijd klopte niet.

Dit zijn ander soort mannen en jullie (allemaal blonde schoonheden Haha! ) is voor hun zo aantrekkelijk, daar kunnen ze niet van afblijven.

Die dochter heeft trouwens al haar spaargeld en ook een vette lening aan haar Griek gespendeerd, zij zijn ook getrouwd en hebben in Nederland een paar weken gewoond, maar hij wou terug. Toen ze eenmaal getrouwd waren, veranderde hij als een blad aan de boom..

Ik weet niet hoe de Cypriotische wet in elkaar steekt, wellicht is een Nederlands huwelijk zonder ook een Cypriotische overeenkomst wel niet geldig in Cyprus.

Als hij zo echt gescheiden is, mag hij de scheidingsakte aan jouw geven en dan kan je kontakt op nemen met de instantie om te vragen of het een echt document is.

Over zijn leeftijd. Heeft hij een paspoort? Een ex-schoonzus van mijn man heeft een lange tijd een vriend gehad die 10 jaar ouder was dan hij zei. Haha! Had zijn rijbwijs vervalst. Clown Hij moest toevallig aan dat huis zijn en die vent doet open. "verrek, jij hier"? Toen kwam de aap uit de mouw Clown Mijn man kende die vent, heeft jaren achter hem gewoond... Clown
Sommige mensen zijn tot alles in staat.

Meid sterk zijn en blijven, geen hand vol maar een land vol. Je bent zo ontzettend jong, het leven ligt aan je voeten, je hebt leuk werk en je woont lekker zonnig. Jouw hartzeer gaat zeker wel over.

Toen ik in dat Griekse dorp vaak op vakantie was, hoorde ik alle roddels. Al die kerels met hun Hollandse, Duitse meiden. De jackpot was dat, Genoeg hadden een vrouw ergens zitten. Die vrouwen wisten ook wel wat die kerels allemaal uithaalden. Geld speelde ook altijd een grote rol. Cyprus is dan wel niet Griekenland. Maar die culturen verschillen niet veel.

Hij is een Cypriotische Turk, net weer even anders, maar wel cultuur. Liegen is iets wat wij weer anders vinden, daar hoort het meer bij het spel van het leven. Onderschat de kracht van familie en vrienden niet.

Die man is echt wel gek op jouw, maar het is meer een kinderlijke hebbedingetje, zo een mooie blonde hollandse vrije vrolijke meid. trap er niet in.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 11:05

carrie79 Dank je wel Haha!

@esperanza bof jij even Knipoog (mooie trouw foto's trouwens Knipoog )

@jolentinus inderdaad...

@russel jeetje dat is ook niet niks... Hier wordt een dubbel leven leiden echt niet geaccepteerd en al helemaal niet door zijn familie Knipoog En zijn leeftijd heb ik dus om meedere manieren gecheckt dus ik weet zeker dat die klopt Knipoog

Hij belde me net weer. Maandag legt hij mijn geld in mijn koffer. Verder zei hij dat ik niet op hem moest wachten tot zijn problemen voorbij zijn. Dus ik zei: Mooi, maar wees dan ook niet jaloers als ik straks met een ander loop. Knipoog Hij nee dat zal ik niet zijn. Ik: ok dan is het goed, hade bye en ik had opgehangen Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 11:38

Heel netjes Nicky....
en zorg dat hij je niet dagelijks blijft bellen, dat is ook mega irri!!!

Beetje zeggen dat je niet op hem moet wachten, maar wel om de haverklap je leven binnenwandelen.... Neenee, dan moet hij ook echt wégblijven!!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 11:44

goedzo meid!!!
wat leuk trouwens dat er engelse mensen zijn. En succes met je autorijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 11:49

nou nicky, dat klinkt allemaal gewoon goed. lekker je eigen leven leiden en regelen. ook fijn dat je die engelse vrouw kent en leuk contact mee hebt, kan me voorstellen dat dat prettig is iemand die ook uit europa komt en je begrijpt. Lachen

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 12:26

goedzo meid.. super zo...

hij eerst 100x zeggen dat jij hem niet mag bellen.. en dan belt hij jouw steeds.. vreemd zaakje.!!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 13:21

Harstikke fijn meid dat je meerdere mensen leert kennen, en leuke dingen gaat doen. Hoop dat je, je certificaat snel krijgt, het zou fijn zijn als je zelf vervoer hebt.. Spreek je snel weer op msn..
Knuffels...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 13:35

jolentinus schreef:

hij eerst 100x zeggen dat jij hem niet mag bellen.. en dan belt hij jouw steeds.. vreemd zaakje.!!

Zo vreemd is dat niet, typisch geval van zelf de touwtjes in handen willen hebben. Hij belt wanneer het hém uitkomt, en zorgt er zo voor dat zij hem niet kán vergeten...

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 15:37

Liezel1 schreef:
jolentinus schreef:

Zo vreemd is dat niet, typisch geval van zelf de touwtjes in handen willen hebben. Hij belt wanneer het hém uitkomt, en zorgt er zo voor dat zij hem niet kán vergeten...

oke, vreemd is het dan misschien niet, maar dan is hij gewoon niet oprecht.. laat ik het dan zo zeggen..