In groep 8 zei een jongen uit mijn klas bloedserieus dat hij ongesteld was..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Denise_ schreef:Mijn broer dacht toen hij klein was dat katten en honden uit hun staart piesten.
Totdat hij een staartloze hond tegenkwam ...
daNiielle_ schreef:"Mama, mag ik met zonder jas naar buiten? "
Die hoor je ook vaak bij kinderen.
nina88 schreef:En hier nog een juf
Ik was een tijdje terug naar de kapper geweest. Een jongentje uit mijn stageklas kwam naar me toe en zei: "Nou zie ik waarom je hoofd best wel ineens een beetje dik is geworden, je bent naar de kapper geweest!"
Echt, ik kwam níet meer bij.. Ge-wel-dig!
Wat ook altijd leuk, en een beetje beschamend is, de dingen die kleine kinderen over hun ouders zeggen.
"Juf, mijn vader heeft allemaal haar op zijn plasser!"
Omg.. Ik kon die vader niet meer normaal aankijken, als hij zijn kind kwam ophalen, zonder hier aan te denken.
Of:
"Gisteren kwamen wij vroeg bij mama en papa op de kamer, en ze sliepen in hun blootje boven op elkaar!"
Dus, als je op dit moment ouder bent van een kind in groep 1,2 of 3.. De juffen weten meer dan je denkt haha!
Ik heb nu groep 7, dus (helaas) geen opmerkingen in die richting meer
Brainless schreef:Mijn jongste ging vorig jaar naar de basis school "de Arendshorst" .
Ze zegt nog steeds als je vraagt hoe haar school heet "de Anus-horst" en dan wordt ze boos als iedereen moet lachen.
lor1_1984 schreef:Brainless schreef:Mijn jongste ging vorig jaar naar de basis school "de Arendshorst" .
Ze zegt nog steeds als je vraagt hoe haar school heet "de Anus-horst" en dan wordt ze boos als iedereen moet lachen.
Ermeloër of niet?
ShannaY schreef:Mijn broertje (5 jaar) was van de week ZO kwaad, dat hij zei
"Geef me nu jullie bankpasjes maar, dan ga ik naar de bank om geld te halen, en koop ik een huis, en daar ga ik alleen wonen"
Ik vroeg hem hoeveel hij dan nodig had, misschien had ik het wel? "12 euro!!!"
ShannaY schreef:Mijn broertje (5 jaar) was van de week ZO kwaad, dat hij zei
"Geef me nu jullie bankpasjes maar, dan ga ik naar de bank om geld te halen, en koop ik een huis, en daar ga ik alleen wonen"
Ik vroeg hem hoeveel hij dan nodig had, misschien had ik het wel? "12 euro!!!"