- niet strijken
- geen band vervangen van mijn auto
- niet ongemeend vriendelijk zijn

- niet lang geconcentreerd blijven
- nog een hele waslijst aan dingen die ik allemaal vergeet omdat ik ze toch niet kan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Denise_ schreef:Mijn rechternagels lakken zonder dat het óveral zit. Hoogst irritant, links onwijs netjes, en rechts één grote tringzooi
hessel schreef:_Denise_ schreef:Mijn rechternagels lakken zonder dat het óveral zit. Hoogst irritant, links onwijs netjes, en rechts één grote tringzooi
ik lak niet vaak mijn nagels, maar áls ik ze lak, komt me dit heel bekend voor
Didoo schreef:Nagini schreef:Misschien een stomme vraag, maar hoezo zou je eten door de wc moeten spoelen![]()
?
Vloeibaar eten zoals soep met sliertjes enzo, dat gaat niet door de prullebak
(en dan niet meteen denken dat wij al ons eten weggooien, dan heb ik het over restjes die niet goed blijven o.i.d.)
Flew schreef:1 wenkbrauw optrekken.
jiehaaa schreef:Sommige mensen kunnen een boer laten als ze dat willen. Ik niet. Maar dat vind ik niet zo'n groot gemis...
Nagini schreef:Flew schreef:@ Skess:
Ik kan bij elke stap die ik zet mijn enkel laten knakken, ik kan mijn enkel verder dan een kwartslag draaien zonder mn scheenbeen te draaien. (ja, kapotte enkel) En ik kan mijn elleboog likken. (de buitenkant, niet de binnenkant) Oh en ik kan in een bruggetje vanuit de handstand.
mwuhaha hoe doe je dat.
*doet poging.. mn arm is te lang..
xEmkex schreef:in de agenda van de fancy van 2007/2008 staat dat mensen hun elleboog niet kunnen likken , is schijnwaar bewezen :/
Moirsa schreef:xEmkex schreef:in de agenda van de fancy van 2007/2008 staat dat mensen hun elleboog niet kunnen likken , is schijnwaar bewezen :/
onzin..
waarom lebber ik nu me hele elleboog nu nat dan! ?
xXutopiaXx schreef:- typen als ik meezing met een liedje