Joonsel schreef:Dan moet je juist iets doen aan de te volle klassen, niet aan teveel uur, lijkt me!
Dat wilde ik net gaan zeggen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joonsel schreef:Dan moet je juist iets doen aan de te volle klassen, niet aan teveel uur, lijkt me!
Joonsel schreef:Lavien schreef:Alsof wij er wat aan kunnen doen dat de kinderen in Afrika niet naar school kunnen.Ik vind het heel erg naar voor ze en we mogen blij zijn dat we uberhaupt school hebben maar toch ben ik er tegen.
En waarom dan wel? Je loopt wel te roepen dat je ertegen bent, maar volgens mij nooit onderbouwd met een argument.
dus erg lang hebben ze het ook niet volgehouden,daarna ging het gerucht dat er na de grote pauze weer gestaakt zou worden,ook weer niks van gemerkt,iedereen ging gewoon naar de les,o wat zijn we toch weer brave leerlingen

xManon_ schreef:Maar Hitime staakt ook niet mee met dit, dus jullie opmerkingen van "ga dan staken tegen te volle klassen" slaat nergens op als je t mij vraagt..
Was lekker concentreren

) xXutopiaXx schreef:Hoe komen ze er dan achter wie allemaal gestaakt heeft?
Vooral als je een paard hebt!! Ik ken er nogal wat!!Haha bij ons kwamen ze ook nog binnen midden in de les enzo!! Wij waren met zn 10en in de klas!!
Misschien is dat ook wel een reden dat het hier geen succes was.. dat we alleen maar vwo-ers hebben.. 
!